Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Freighter

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, intrebare pentru cei care si-au facut upgrade de putere/remapare, butonul de sport odata actionat isi mai face treaba?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Încearcã sã-l contactezi pe colegul Avram Adrian, el cred ca are buton de sport...
  • Freighter

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu are colegul Avram Adrian buton sport.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Scuze...,m-a lasat memoria... Respect!
  • Alexe87

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Se pare ca problema cu martorul si pierdere puterii motorului nu dispare. Am fost acum o saptamana la reprezentanta opel din Timișoara pentru diagnoza si cica au gasit fisurat furtunul de la intercooler, l-au inlocuit(750lei) si dupa spusele lor totul e ok, dar dupa 100km, aceasi problema. Deci totusi prea multi caluti si face fata sau nu stiu ce sa mai zic Sad(
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pune softul original si vezi daca problema dispare sau nu.
Sau incearca sa afli care este codul de eroare.
  • Alexe87

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am revenit cu masina in service'ul unde am facut remaparea pentru lãmurirea problemei. Au fãcut testele necesare si concluzia e : turbina trebuie curãțatã. Prima solutie ce mi-au recomandat e sa adaug in motorina un aditiv numit Marly, daca asta nu rezolva problema, trebuie desfacut si curatata cica. Ceva pareri?
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...personal(dpdv. logic) nu vad legatura dintre "mizeria" din turbina si aditivul din combustibil! Confused Cum au ajuns la concluzia ca trebuie curatata turbina?
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Apelez si eu la topicul asta, implicit la voi, pt ca ma bate gandu sa fac un upgrade "minor" de la 110 la 130 CP. De felul meu nu sunt vreun vitezoman, de asta nici nu am dat inapoi sa aleg 110 CP, dar, dupa 3 ani de utilizare, parca as vrea sa am un pic de putere in plus pe depasiri.
Citind topicul si vazand variantele de ramap de la 110 pana la +160 ma gandesc ca un modest 130 nu cred ca ar afecta major vreo componenta.
Am dreptate? Recomandari?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu se meritã investitia daca te opresti la 130 CP...,minim 180-190CP...
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Gyzmo, cine se arde cu ciorba sufla si in iaurt. Smile Stii ca am avut nenorocul sa imi plece clapeta pe admisie si am fost la un pas sa schimb motorul, parca nu m-as risca la un upgrade atat de radical.
Ideea e ca in crand ma duc sa schimb si acel simering buclucas de la pompa de ulei (just for case) + revizie si am ocazia sa ii fac acest upgrade.
Sa inteleg ca diferenta de la 110 la 130 va fi oarecum insesizabila? Nici macar pe depasiri, acolo unde, parca as simti nevoia de un pic mai mult?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Exact, nu vei simti mare lucru, cresterea in cuplu este foarte importantã...
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ok, avand in vedere ca sa pun mai mult.... nu prea m-as risca, o sa raman la 110 CP. Smile
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Inainte de remap scoate clapetele si stai linistit
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am schimbat galeria cu totul de cand am avut probleme.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu nu am clapetele scoase si nu am avut probleme..., acum faci cum vrei, insa doar 130 CP nu merita "investitia"...
Eu m-am decis sa fac remap de la 130CP, dupa ce am mers cu un coleg care avea initial 110Cp si urcase la 200CP... Shocked , senzatie... Wink
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Gyzmo, e mult prea mult pt mine. Avand in vedere ca deja intre 130 si 160CP difera transmisia, presupun ca riscul sa stric ceva creste destul de mult.
Iar daca nu voi simti diferenta in upgradeul la 130, zic ca nu merita "investitia". Simeringul il schimb oricum
  • Freighter

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Eu ce sa mai zic? Am dus-o în 240 de cãluți frumoși și 450 Nm....rezultatul este spectaculos!
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Cat timp ai de cand ai dus-o? Si pe langa putere (evident) ai mai observat schimbari in comportamentul masinii (gen regenerari mai dese, consum crescut, completare ulei la motor intre revizii etc)?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR