Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • bigsan76

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2014

  • Mesaj Privat
salut .am de gand sa-mi schimb de unul singur garnitura de chiuloasa la modelul meu de astra g y17dt.as avea nevoie de sfaturi ale cunoscatorilor despre ce scule am nevoie si ce probleme neprevazute as putea intampina .
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ai o singura problema------nu le ai cu mecanica-------asa ca lasai pe mecanici sa faca aceasta operatie,decat sa strici mai mult decat este acum
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bigsan, eu iti recomand sa sezi bland.
Iti trebuie o gramada de scule, cum ar fi macara ca sa suspenzi motorul, trusa KM pentru blocat distributia, cheie dinamometrica... Ca sa nu mai vorbim de cunostinte practice de mecanica ... o gramada.
De banii aia te urci in masina si mergi la cineva priceput. Chiar si in celalalt capat de tara.
  • bigsan76

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2014

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi.din punctul meu de vedere nu e mare inginerie.am mai facut asta la un motor iveco dar aveam toate sculele societatii pe mina.acum daca fac asta acasa trebuie sa fiu pregatit cu ceva scule si poate chiar chei torx daca nu ma insel .
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu, nu e mare inginerie. Trebuie niste cunostinte de mecanica si niste scule. Sustii ca cunostintele de mecanica le ai, desi te contrazici singur (dar asta e alta poveste). Scule ai? Si daca nu ai, cam de cate ori planuiesti sa iti schimbi distributia (tie sau altora) ca sa amortizezi investitia in scule? Ca de exemplu trusa KM nu iti va fi ultila la altceva...

Tu faci cum vrei.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pentru unii toate motoarele sunt la fel
pentru cine stie mecanica fiecare motor are chichitele lui,si nu ti la va spune nimeni de pe forum
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Dar daca te manca....
intreaba-l pe mariusagila el a schimbat segmenti etc. la un Agila 2001 Z10XE (poate iti spune cam ce scule iti trebuie asa in mare.) si care piese sa le cumperi inainte sau dupa desfacere...
https://www.clubopel.com/vie...p=1732792#1732792
https://www.clubopel.com/vie...p=1735189#1735189
Trebuie sa stii sa faci si distributia (defapt mai multe depinde ce gasesti acolo cand desfaci.)
inchiriezi sculele asa nu ramai cu ele. (sunt cam scumpe, dinamometrica de precizie mare - fara ea nu ai ce cauta acolo etc,)
Si ceva sfaturi bune de la colegi.

Nici eu nu credeam ca mariusagila va reusi si uite ca a reusit.


Cum ai ajuns la concluzia ca trebuie sa o schimbi Garnitura de chiuloasa.
Care ar fi cauzele...
Poate te ajuta colegi cu ceva pareri. (ca sa nu te apuci degeaba la desfacut.)
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ce tot o tineti atata cu trusa KM ? va duc in zeci de service-uri autorizate si veti vedea ca pun mecanicii distributia la cate astre vreti voi ,mai ales la y17dt fara nici o trusa KM.Mare inginerie o mai fi si panarama asta de motor plin de defecte! Lasand asta....ce te-as sfatui e sa ai pt chiulasa ta sunt : tecile pt injectoare ,simerigurile la supape si neaparat prezoanele de la chiulasa NOI!Cele vechi se intind si ai ocazia sa strangi pana nu mai poti si sa crezi ca e ft bine strans dar de fapt sa fie slab stransa.Am patit!.
Distributia la Opel se pune foarte usor daca esti atent.Chiar si pt Agila sau Corsa cu distributie pe lant,am pus pana acum la 8-9 masini lantul de distributie fara sa am nici o eroare pe tester apoi,sau sa desfac iarasi capacul de la distributie ca as fi gresit ceva.Nu ma dau eu mare specialist dar daca ai habar cum functioneaza un motor,care e punctul mort superior/inferior si cum trebuie sa se faca aprinderea,compresia intr-un motor...lejer pui o distributie.Cei ce au mai facuto imi vor da dreptate.Cei care fac mecanica doar de pe forum sau you tube vor sari cu gura.
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
nicu nicu, asa e. Toate motoarele au chichitele lor, dar daca sta vreunul sa iti spuna cate chichite sunt, nu cred ca ii ajunge o saptamana...
  • maryusuku

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Intreb si eu.Are treaba garnitura de chiuloasa cu schimbatul distributiei?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
eu merg vineri sa las masina sa-mi schimbe simeringurile de la supape si garnitura logic, mi-au zis ca rebuie data jos distributia, asadar are legatura una cu alta.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
danielddd a scris:Chiar si pt Agila sau Corsa cu distributie pe lant,am pus pana acum la 8-9 masini lantul de distributie fara sa am nici o eroare pe tester apoi,sau sa desfac iarasi capacul de la distributie ca as fi gresit ceva.


Daca ai schimbat doar lantul, da ai sanse sa o pui la punct, dar daca schimbi si pinioanele de la axele cu came si arbore, DOAR cu trusa KM o mai reglezi.Si cu trusa sunt multi care nu reusesc Wink
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ce nu inteleg...daca ai schimbat de n ori lantul...daca ai facut de nustiu cate ori nustiu ce...
Lucruri grele oarecum, acum intrebi cum schimbi garnitura? ce scule?
Un patent si o surubelnita...
Motorul nu e praf, probabil este praf masina care ai cumparat-o pe bani putini...Smile km garla si un dat in fiert cel putin odata...
Catespre service-urile alea de care spui, sunt praf! Ori oamenii foarte foarte experti. Daca vrei te duc la un om( 25 ani) garaj la curte pentru el sa vezi scule...nu gasesti nici la Bavaria:)
Da si eu am facut motorul tipla in spatele blocului, dar cu un om care mananca asa ceva, nu intra pe forum si youtube( apropo, vad ca tu esti ala...)Smile
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Confunzi marfa cu ambalajul! Nu eu am nevoie de ajutor.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca te documentezi si ai ceva scule nu e mare inginerie sa schimbi o garnitura de chiulasa... dar trebuie lucrat curat si cu grija...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR