Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut fac si test de compresie
Skip ads

  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut, da intradevar sunt cam insetate iarna, daca mergi cate putin sare de 11l, cand e frig tare ii acopar complet radiatorul, in restcum e acum la 4 5 gr merg cam 75%acoperit, am fost si azi in zona langa orasel, am un prieten acolo pe la garajele alea din spate de la container, are un sharan verde tot pescar, posibil sa il stii..
  • badluck

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Scuze, dar nu prea am prieteni in cartier si mai putin pe la garaje, dar asta nu denota ca noi nu ne putem vedea. Cat despre testul de compresie NU da banii aiurea, mie dupa test mi-au recomandat segmentare dar am consultat si un alt mecanic care mi-a spus sa incerc rectificare de supape, si culmea, asta a fost. Acum totul e perfect dar asta la fiat punto. Bafta! Cat de consum mie imi ia cam 20 la suta in oras si cred ca 20 e putin spus, inca mai sunt in probe.
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Cum 20%...ceva nu i in regula , ti am zis mie imi ia cam 11l si cam 13, 5 pe gpl daca o pornesc de cateva ori pe zi, daca as merge mai mult ar scade consumul, cu fiecare pornire la rece consuma mult,,
Skip ads

  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Ei nui vorba de bani ptr testde compresie , gasesc la cineva sa fac am niste prieteni, primul lucru care o sa l fac , am mai zis o sa dau jos catalizatorul si o sa pun altul, depinde ce o sa gasesc acolo,
  • badluck

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Incearca fara catalizator... Acum caut pe cineva care ar putea sa-mi monteze un cb care sa indice si consumul de benzina, ce zici ar fi sanse?
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Cat ar costa cb asta
  • badluck

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu, ce stiu este ca s-ar mai fi montat asa ceva pe astra, dar de luni ma duc pe la serviciuri sa intreb ce si cum. Mi se pare straniu ca un fiat punto din 2000 sa aibe cb iara o astra din 2004 nu. Incerc si eu ca tare mai e bun...
Skip ads

  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da, bun ar fi ceva care sa reduca consumul, daca doar il indica nui prea de folos, ai putea sa inveti sa mergi sa mai reduci din consum, exista niste tehnici ptr reducerea consumului de carburant, dar asta depinde de stilul de condus pe care il au soferii, sunt unii care nu se pot adapta si daca au invatat prost sa conduca si ineficinent din toate punctele de vedere nu numai al consumului ci de de folosirea inutila a ambreiajului si a franei, nui vorba de tine ca nu te cunosc...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Esti sigur cu 20l/100Km?!?Nu este mult,chiar si exagerat este putin spus!La mine,la 2 litri,reusesc s-o tin domol chiar si acum ,iarna,undeva intre 11 si 12/100km.Sotia insa o rezolva rapid la 14,15,ca deh,piciorul mai mic si se incadreaza complet pe acceleratie.Dar de 15 n-am reusit sa trec nici in anii ei de glorie,de ma dadeam Shumacher printre prieteni,acum vre-o zece,cand...avea deja zece! Smile
Asa ca este o problema daca haleste asa de mult,deja nu papa,haleste! Ori nu arde toate gazele,pierde compresia,dar la consumul asta as verifica mai des baia de ulei...Nu vreau sa par carcotas,dar este o problema pentru un 1.6 un asa consum.Nu vorbim de infodisplay in functie de marca ori an de fabricatie.Ma chinui acum sa-i dau de cap la montarea BC pe Meriva fetei,inca ma lovesc de un fir pe care nu-l depistez la ECU,Meriva din 2006,fara BC,ori pe Omega an fabricatie 1995 venea binemerci cu echipare MID info/check,consum,etc.Este util,dar bun doar ca referinta,nu-l poti lua tot timpul in serios... Smile Pana la urma,tot greutatea bocancului regleaza vizitele in statiile PECO... Smile Iarna de exemplu m-am obisnuit sa plec direct,la vre-o 10 secunde dupa pornire,nu cum fac altii,incalzesc motorul...Nu folosesc acceleratii inutile,apropo'de sotie,care accelereaza spre o intersectie,chiar daca vede de la 300m ca este rosu,apoi franeaza in ultimii metri,nu plec de pe loc cu schimburi la turatii mari,smuceala cum se spune,schimb treptele rapid la turatii joase,merg adeseori cu 50/h in treapta a V-a,de cate ori imi permite arhitectura terenului si distanta.Drum intins,CC-ul.Bine,un motor mai mare nu smuceste la mers subturat...Evacuarea insa,ca veni vorba,iti poate taia din puterea motorului,atat teoretic,cat si practic.Teoria am invatat-o practic.Am avut finala infundata si tot asa,pierdea din zvac!Cum am schimbat-o,cum s-a umplut din nou herghelia!Catalizator infundat,cam tot acolo bate.Am avut ocazia sa vad cum un Astra A 1.6 porneste,toarce 10 secunde la relanty,apoi da sa moara si se opreste... Cand se oprea fasaia ca un compresor!Dupa ceva invarteli,i-am desfacut putin cuplajul galerie evacuare si nu s-a mai oprit,de unde am dedus ca-i infundata evacuarea.Nu era infundata,era blocata,avea dop de gheata! Destul insa cat sa faca motorul sa se opreasca!Un catalizator infundat ingenuncheaza motorul,tu o calci sa compensezi lipsa de putere,carburantul pleaca creand vacum in rezervor.... s.a.m.d.
Un MID se invarte pe la 150 lei,mai mult sau daca ai noroc,mai putin.Treaba cu consumul se rezolva cu ceva fire trase.Treaba cu restul informatiilor,nivel ulei,lichid spalare,agent racire,placute frane,etc., senzori montati,fire trase.Treaba cu becurile,un alt modul check,fire trase.
  • badluck

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Multumesc pt faptul ca sunt luat in seama! Am avut vreo 11 ani o Dacia care mie imi consuma fara exagerare cam 6 oras si 4,5 afara, aveam montat o aprindere electronica poloneza adusa de cineva de afara si un economizor montat pe carburator. Totul era ok, masina mergea super bine, tragea bine, si consuma ca un tico. Fara exagerare. De anul trecut am un punto fiat de 1,2 merge brici doar ca baiatul meu ii scoate un 5,5 afara, eu 4,7 nu prea depasesc 90 ca viteza, in oras greu sar de 6 la suta, sunt un tip echilibrat si nu doresc prin munca mea sa incarc bizunarele petrolistilor. Am si eu momentele mele cand vreau s-o in genunchez, si ma dau in spectacol pe faleza dar asta nu justifica acest consum la noua mea masina astra g caravan 1,6 8v. Am ales aceasta motorizare pt ca la fiat punto motorul de 8v este cel mai fiabil si cel mai putin insetat. Din punctul meu de vd e un cons exagerat. Credeti-ma, am permis din 1985, am peste 350 000 km, facuti cu 5 masini, credeti-ma, stiu cand o masina consuma mai mult decat ii este permis. Azi am acoperit radiatorul dar dupa 15 km facuti prin oras inca nu-mi dau seama cam ce s-a modificat in motor. Cu siguranta este mai cald in masina, dar furtunul de sus care intra in radiator este cald iar cel de jos este rece. Mie m-i se pare cam ciudat acest fenomen. Voi ce parere aveti? Mirceagalati astept un semn de la tine pe privat, crede-ma nu mai stiu pe unde sa o apuc... Multumesc si lui Micky001 pt informatiile postate. Calculatorul de bord as dori sa-mi montez pt ca afli imediat cam ce se intampla cu motorul tau, daca stii sa interpretezi datele care ti le arata cb-ul...
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Saalut, uite nr meu 0741416603, maine dupa amiza daca ai timp da mi un tel si ne gasim undeva pe la orasel parca.... eu maine dimi plec pana la brasov cu cineva de la santierul naval sa reparam o turbina si cred ca ne intoarcem pana la 4 5, facem vreo 4 ore pe vremea asta poate mai mult dk e ceata, oricum ne auzim si gasim solutii ptr astra ta...
Skip ads

  • badluck

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Ok ! Multumesc pt colaborare. Te voi suna maine mai pe seara. Bafta si drum bun maine!
  • badluck

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Pt Mirceagalati n-am mai sunat ca am avut mult de treaba prin gospodarie + cumparaturi de sarbatori, avem timp sa ne vedem poate dupa sarbatori. Despre masina a scazut tare consumul dupa ce am acoperit complet radiatorul cu 2-3 cartoane si acum se incalzesc ambele furtune la intrare-iesire radiator, caldura e mai eficienta acum cred ca am cam 12-13 la suta. Mie mi se pare ca si asa e mult. Dar o bijuteresc eu dupa ce da musca. Acum mi-a expirat numar rosu si nu mai iau altul ca voi avea nevoie cand o inmatriculez. Am folosit mai mult Punto pe zapada ca are consum de Tico. Dar mai vorbim noi...
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
nu am mai scris nimic aici, acum revin, am desfacut motorul, nu avea uzura mai mare decat la km din bord 180000, fanta segmenti 0,8, test compresie intre 12 si 13,5, segmenti ungere cocsati, am inlocuit cu proba cam tot in afara de injectoare si pedala, nu da nici o eroare, cand se incalzeste daca o calci la fund urca foarte greu in ture, daca nu o calci tare merge, dar teoretic daca ai vrea sa depasesti ceva nu prea ai mari sanse...
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
badluck a scris:Si? Cum ai rezolvat pana la urma?

Salut, pai inca nu am rezolvat, cand e rece merge ok, dar cand incepe sa se incalzeasca nu mai trage asa cand e rece si nu te poti baga in vreo depasire ca nu te ajuta deloc indiferent ca dai o treapta sau doua in jos, ma refer undeva la 90 la ora unde ea se afla deja la turele de cuplu maxim, asta are la 2600, cand e rece pleaca bine de pe la 2300ture se simte ca incepe sa se intaple ceva acolo, dar cand se incalzeste nu mai simti nimic,
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
badluck a scris:Si? Cum ai rezolvat pana la urma?

Si nu mai zic ca am schimbat dela altasi ecu, senzor map ,senzor impuls, bobini, clapeta...nici macar o diferenta, presiune pompa benzina pe rampa masurat in relanti 3,8, evacuare slabita din chiuloasa si mers asa, nimic, nici o diferenta....ma gandesc la urmatoarele
Injectore sa le dau la curatat, pedala sa ma uit pe la ea si eu stiu senzorul ax cu came care l am curatat de mizeria care era acolo,
Motorul este segmentat din nou, avea segmentii ungere cocsati, schimbat tot la chiuloasa, cuzineti biela, ...nici macar vreo modificare fata de cum mergea inainte, totul okpe tester, nu are nici o eroare dar nu merge, am egr off blindat..
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
[quote="luciraica"]poi idea cu catalizatorul e foarte buna...
dar cel mai bine faci o diagnoza si urmaresti parametrii de functionare[/quote
Salut, am facut un test de diagnoza si in mers, dar acum cum ne dam seama care sunt parametri ei de functionare normala, vreo harta ceva, cand e rece merge bine se accelereaza ok, are oleaca de repriza, dar cand incepe sa se incalzeasca nici macar pe loc daca o accelerezi isi ia mai greu turele, tester ok fara erori.. sonda 2, inlocuita cu varianta de fabrica bosh, nu universala ca alea nu sunt bune, sonda 1 cica e buna oscileaza repede valorile alea acolo, iar cea dea 2a ceva mai lent, amestec in relanti bogat sarac cic asa treb sa fie...am eliminatmulte presupuse cauze, cum ar fi ..ecu , clapeta senzor map ,senzor impuls, bobini , presiune pompa, am luat piese de pe alta troca care mergea si nici o diferenta la mine , intrun final o sa trimit ecu la verificat undeva poate nici ala nu era bun sa zicem cu toattecica aia mergea de rupe..
  • danii20

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16Se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Ori vre-un furtun ceva de vacuum? Senzor detonatie? Catalizator, esapament infundat?
  • danii20

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16Se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Ce erori da la testul de pedale, senzorii au fost verificati toti? Senzori admisie aer, admisia, clapeta curatata?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR