Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • sergiu.tomulescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua

Am un Corsa 1.3 CDTI, pana acum cateva zile am avut ns\iste probleme la ea legat de faptul ca nu imi venea motorina la pornire, dar la Opel mi s-a spus ca erau cablurile de la com. de bord care au fost inlocuite si totul a fost in regula. Ei, dupa cateva zile in coace nu mai imi porneste la cald de nici o culoare, si am schimbat bujiile pentru ca nu au fost schimbate deloc, iar bateria este varta este ok are 3 ani si se aude ca invarte. camera de inalta a fost verificata la fel si injectoarele la opel o data cu schimbarea cablajelor, si repet masina pornea cum trebe. va rog sa imi spuneti si voi daca aveti idee din ce cauza nu mai vrea sa porneasca la cald motorul. la rece porneste mereu chiar si dimineata la frig de -10 grade. dar la cald nu vrea nici cum.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,430
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Diagnoza!
La care service ai fost? Tot acolo mergi pentru diagnoza.
Soliciti lista codurilor de eroare.
Te asteptam la intalniri.
Complteaza corect TOATE datele din profil!
  • sergiu.tomulescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
la OPEL RADACINI DIN BV
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca in dreapta rampei ai un regulator prins in 2 suruburi. Fa proba cu alt regulator bun.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,430
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Iulian regulatorul se manifesta permanent, la cald, la rece, la ploaie, la soare, la etc.
Sergiu repet diagnoza, facuta la acel service. Povestesti ce si cum cu ei si revii cu detalii.
Tu suspicionezi o cauzalitate intre interventie si pornire defectuoasa, dar certitudinea este probabila NU garantata!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica EGR sa nu fie blocat pe deschis. Mai incearca si cu o alta baterie.
  • toplacservice

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Trebuie sa efectuezi in ordine diagnoza, verificarea regulatorului din dreapta rampei, si verificare EGR.
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare si la mine de ceva vreme porneste mai greu la cald ,parca daca las mai mult contactul o ia mai usor,eroori nu sunt ,pareri?
Skip ads

  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ca sa revin tot eu ,situatia a disparut dupa ce am schimbat bateria cu una noua...cea veche avea 13 ani!
  • nad69

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva 2004 1.7DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Buna, am o meriva 1.7 cdti 2005, 101 cp, problema ce o am e ca dimineta la rece porneste la sfert dar dupa ce merg cu ea, o oprescsi vreau sa pornesc din nou nu mai porneste la sfert, trebuie sa invarta vreo 5 secunde ca sa porneasca( deci la rece porneste usor la cald mai greu), cam care ar fi problema? bujiile? injectoarele? va rog pareri. multumesc/
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Citeste presiunea in rampa cu motorul rece (cand o pornesti) si cu motorul cald. Ai sa vezi diferenta.
Posibil supapa mecanica presiune rampa - decalibrata.
  • nad69

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva 2004 1.7DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Ok....am sã merg la servis sã verifice ei...eu nu știu. ..mersiiii multtttttttttt
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:certitudinea este probabila NU garantata!
Mi-a placut "profunzimea" expresiei...!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
scuze pentru dublu post...!
  • nad69

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva 2004 1.7DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Smile)....marți m-am programat la un service. ..vã țin la curent cu ce rezolv. ..weekend fain all:))..sau așa trebuie. .allllll...profund...Smile)))
  • nad69

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva 2004 1.7DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Chestia e cã pornește la sfert dimineața la prima cheie....iar dupã doar 5 km fãcuți, dacã o opresc. .și încerc sã o pocnesc din nou trebuie sã învârtã motorul cam 2 secunde ca sã porneascã. ....
  • nad69

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva 2004 1.7DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Deci motorul nu e cald....Prima pornire e la sfert...pe urmã tre sã învârtã. ....oricum imediat merg la servis și verific presiunea în rampã și cu motorul rece și cu el pornit....
  • nad69

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva 2004 1.7DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am fost la servis. ...mi-au verificat presiunea la rece...la cald... injectoarele...electromotorul....etc...etc...nu este nici o eroare...nu au gãsit nimic ....deci tot la fel e...la prima cheie pornește la sfert. ..pe urmã peste zi....cu cât e mai cald motorul cu atât trebuie sã învârtã mai mult ca sã porneascã....au spus cã nu au ce face....tre sã așteptãm. ..sã vedem cum decurg lucrurile în continuare. ...așa cã. ..nici un rezultat
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
supapa mecanica de pe rampa este problema
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nad69 a scris:Am fost la servis. ...mi-au verificat presiunea la rece...la cald... injectoarele...electromotorul....etc...etc...nu este nici o eroare...nu au gãsit nimic ....deci tot la fel e...la prima cheie pornește la sfert. ..pe urmã peste zi....cu cât e mai cald motorul cu atât trebuie sã învârtã mai mult ca sã porneascã....au spus cã nu au ce face....tre sã așteptãm. ..sã vedem cum decurg lucrurile în continuare. ...așa cã. ..nici un rezultat
Ar fi greu de depistat intr-o situatie de genul:porneste corect de 10 ori si a 11 oara porneste greu,aleatoriu in timp... Dar in speta dumneata cind totul este relativ regulat si pornirea devine mai grea functie de temperatura motorului,iertat sa-mi fie,dar cred ca au o problema meseriasii,deoarece important e,sa existe timpul material verificarii si diagnozei,iar in acest caz exista... din stiinta mea daca un motor(fara probleme mecanice) are amestec carburant corect in cilindru si compresie,porneste 100%...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR