Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • mario 03

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ãsta e un lucru bun, faptul cã au recomandãri bune , e foarte dificil sa alegi un service pt cutii automate, toți se feresc sã recomande pe cineva și asta mã sperie. Am întrebat la service-ul(unul renumit ) unde fac totul la mașinã și s.au ferit sa recomande pe cineva.
Skip ads

  • plenidan

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, eu cred ca am dat zeci de telefoane... am incercat si eu la un service renumit, mi-au spus ca fug de cutii automate ca de dracu'... e bine totusi ca avem optiuni, chiar daca sunt putine...

Bafta cu reparatia si sa ne tii la curent, revin si eu cu vesti dupa ce o repar.
  • mario 03

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pt încurajãri și noroc și ție cu reparația. Ciudat e faptul cã nici în ziua de azi nu ai de unde alege niște service.uri de automate de încredere în București sau poate sunt eu paranoic. Pe net sunt destule , dar....
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
cati km aveti cu masinile?
ati schimbat vreodata uleiul in ele?
Skip ads

  • plenidan

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Eu am 170.000, l-am schimbat insa nu am de unde sa stiu cum a fost intretinuta pana la 150.000, cand am luat-o eu.
  • mario 03

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mașina are 120000 , iar uleiul la cutie l.am schimbat acum 3 ani și au trecut 30000km
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Intreb din curiozitate, pentru ca si eu am aceeasi cutie.
Ok, a mea e inca "proaspata", an 2015, si doar 65.000km.
Si am tot citit despre AF40u asta, ca nu-i printre cele mai rezistente.
O fi de la modul de utilizare (preponderent urban)? De la o intretinere precara/defectuoasa? O fi de la proasta constructie a cutiei? Smile
Opel spune ca uleiul e lifetime.
In marea majoritate a cazurilor se spune ca ar fi indicat schimbul uleiului la 60.000km.
  • plenidan

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Credeam si eu ca este vorba de proasta constructie a cutiei, insa dupa ce am vazut cu ochii mei ce masini se duc in service-uri specializate pe cutii automate (Range Rover, ML, S Klasse, seria 5,7, etc), inclin sa cred ca este vorba de neintretinerea ei in mod corespunzator, adica schimbul de ulei.

Eu daca as fi in situatia ta, l-as schimba, insa nu sunt un specialist in domeniu... pana la urma decizia iti apartine... Daca vei hotari sa o faci, mare grija unde vei face operatiunea... iti recomand sa o faci la un service care se ocupa exclusiv de cutii automate.
Skip ads

  • MARIUS_80

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Buna, am și eu un insinua din 2010 - cutie automatã 160 CP - cu o scurgere de ulei la cutie. Am scimbat tot in motor- vibrochen, cuzineti, etc. Inainte de reparatie s-a observat ușor umed de ulei la cutia de viteze, fapt pt.care am schimbat și un semering din cutie ( de pe pompã). Din acel moment a început distracția. Dupã reparație motor , acum imi curge ulei f.tare pe la cutie ( trebuie oprit motorul imediat pt.a nu pierde tot uleiul ). Am fost cu cutia la SAMER și mi-a spus cã e dusã pompa( 400€). Am cumparat pompa și am aceeași problemã. Am sunat și la Mercom in ARAD, dar nu mã poate ajuta pânã în 28.06 . Mentionez încã o datã cã nu aveam scurgere mare de ulei înainte. Eu cred ca nu este o problemã piese din cutie ci pur si simplu ceva nu e bine montat. Am inteles ca mai este si un oring pa la cutie, insa eu la mine nu am vazut nimic intre convertizor si pompa. Dacã mã poate ajuta cineva ...?
  • mario 03

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Da , eu o folosesc preponderent urban , București, 85% din timp
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Eu o folosesc preponderent extra-urban si am aceiasi problema (mai mult sau mai putin). De exemplu dupa ce o alerg pentru 100km+ in ture ridicate, kickdown etc cand o pornesc a 2-a zi face figuri si bruscheaza in D si in anumite retrogradari.
Cum a spus si colegul mai sus cred ca modul de intretinere al masinii pana in punctul in care noi am cumparat-o e cel mai important. Degeaba ii schimbam noi uleiul daca masina in 150k/km nu a fost intretinuta bine si nu a avut uleiul schimbat. Un ulei proaspat nu poate decat sa iti scoata problemele existente la iveala.
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
L.E: Da, aparent schimbarea uleiului din transmisie automata poate scoate la iveala probleme existente, dar acoperite de uleiul vechi, ars si cu pilitura.

http://www.youtube.com/watch?v=o690DovjDAc

Video-ul de mai sus explica multe si au sens.
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca poate scoate la iveala pb doar daca e schimbat la intervale foarte mari de timp, gen 120-150k km sau chiar mai mult.
La un schimb regulat 60/70k km nu cred sincer sa apara asa des problemele, doar daca e o pb de fabricatie.
Si eu voi schimba sigur uleiul pana in 70k km.
  • Alin Alexandru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Partial am rezolvat problema. A 4-a cutie SH s-a nimerit a fi buna Smile, nu smuceste, nu sare din viteze insa masina nu are pic de vlaga in ea. Aveti idee care ar putea fi cauza?
  • plenidan

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Din pacate nu as sti cum sa te ajut... dar ca fapt divers, de curiozitate, cat te-a costat "distractia" cu cele 4 cutii SH?
  • Alin Alexandru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Toate au fost achizionate din dezmembrari cu preturi intre 3500 - 45000 lei. Dupa ce depistam buba le returnam... cea de pe masina a costat 45000 lei. Toata distractia s-a petrecut in service-ul unei rude...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cutia invata stilul de condus al soferului. Mergi cateva zile in forta si ne spui daca e tot lenesa.
  • Alin Alexandru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Dupã o vizitã la EDS, s-a rezolvat problema, Ave, Marius. Un furtunaș de vacuum Smile. Mașina este ca înainte, rachetã Very Happy.
Sper sã nu mai pãțesc nimic 😊
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Felicitari.
Ma bucur ca ai rezolvat.
  • BencheaAndrei

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut,
Masinuta mea e un Opel Insignia 2.0 CDTI 160 cp automata. M-am bucurat ca am gasit acest topic, deoarece si eu am observat ceva nereguli la cutia automata si vreau sa inteleg care e problema, Am observat ca la drum lung, dupa ce motorul ruleaza o perioada buna de timp ( de ex. vara asta am fost cu ea pana in Grecia), dupa vreo 300 - 400 de km rulati, cutia incepe sa smuceasca cand o bag in D. Uneori si in R . Nu la fiecare pornire, dar destul de frecvent. E o smucitura destul de violenta si asta ma ingrijoreaza. Mentionez ca am schimbat uleiul din cutie destul de recent ( acum vreo 15.000 de km).
In oras si pe distante mici nu am avut aceasta problema. Nici macar odata nu a smucit. Am fost cu ea la un service, iar baietii de acolo au conectat cutia la laptop si au rulat o diagnosticare.......0 erori.
Cea mai mare problema e ca nu pot sa ii arat pe loc unui mecanic care e problema. Pentru asta ar trebui sa il duc la o plimbare de 200-300 de km.
Ceva sugestii?

Va multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR