Ai uitat parola?


  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
La capete ce fel de breciuire se face?

F 180° ( DIN-F Bördel) - din ce vad pe masina la pompa de ABS si la rulmentul de presiune - ca acesta pare sa fie sau este altfel.

Cand ati desfacut ce fel de capete ati gasit?
Si ce fel Conectori de conducta frana se pun/sunt.... (F 4,75 mm M10 x 1) sau ce ati gasit pe masina?

Niplurile cred ca acestea sunt nu stiu daca si la pompa de ABS tot la fel sunt (ca lungime ma refer).

Überwurfmuttern Verschraubung | für Durchmesser 4,75 mm (Niplu pentru diametru 4,75 m)
Länge: 16 mm (lung)
Schlüsselweite: 11 (Dimensiune cheie)
Bördel: F (bordurare)
Gewinde: M10 x 1

Verbinder (conector)
Länge: 24 mm
Schlüsselweite: 14
für Bördel: F
Gewinde: M10 x 1

http://www.christian-merten...gen/Artikel1.html

sau se folosesc altfel de adaptori?
Acesta nu stiu daca se foloseste pe masina nu cred sa fie? | pe net scrie ca se foloseste cu
"Double flare brake line" folosit de armata amaricana sau preluat din armata... in fine.

Deci tot ce este scris nu este verificat, astept si parerile voastre.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am vazut ca exista conducta din Cupru / Nichel oare mai oxideaza?
Si ce sunt normele acestea? - macar sa stim si noi daca tot discutam.
Normele: DIN 74234, BS 2871, EN 12449, CN 102, SAE J527, ASTM A254, SMMT C5B
Rezistentă la presiune ridicată: DIN 74233, îndeplineste 74234

http://copperalliance.eu/ro/despre-cupru/aliaje
Ductilitatea - https://ro.wikipedia.org/wiki/Ductilitate

Aliajele de cupru-nichel au o rezistentă excelentă la coroziune si au
o proprietate anti-vegetativă în mediul marin. Adaosul de nichel la
cupru îmbunătăteste soliditatea si rezistenta la coroziune, dar
ductilitatea se menține.

Copper-nickel alloys have excellent resistance to marine corrosion and biofouling.
The addition of nickel to copper improves strength and corrosion resistance, but good ductility is retained.

http://www.rtsauto.com/brak...the-double-flare/
http://www.convertunits.com/from/psi/to/bar | Convert bar to psi

Stainless steel is generally a good replacement option, the stainless steal is good because it is resistant to oxidation:
stainless steel brake line

Copper/nickle alloy is generally considered the best, do NOT attempt to use regular 3/16 copper piping, the copper pipe made for use in brake lines has nickle in it and is a special alloy to assure it can withstand the normal 3000 psi (206.84 bar) operating pressure and 17,000 psi (1172.10 bar) burst pressure. It is the easiest to work with, it bends the easiest, is very rust resistant, and looks nice. For that you will pay at least double the price of other brake lines:


Sunt to felul de Kituri pe ebay.de unele gata facute.
- 4.75 Bördel F
- Bremsleitung Bremsrohr 4,75
- Kupfer Nickel 4.75 Bördel F
- 4,75 Kupfer Nickel Bördel F
- Kupfer 4.75 Bördel F
- Bördel F Opel
Bremsleitung Bremsrohr 4,75 Kupfer/Nickel 5 m Kunifer 10 Adapter 20 Überwurfschr

Ce sunt normele de sus?
Ce fel bercuire (bordurare) se foloseste? atat ca conectare, imbinari, si la pompa ABS.
in rest cred ca suntem mai pregatiti - Bine in Teorie. Laughing
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Adaptor conducte frana - ATE 03.3511-0800.1
Este bine sa luati numai 1 buc "DIN 74235 Form FL" - eu zic ca este "Forma bordurare: F" dar poate nu este asa vedeti.
Filet cuplaj: M10x1
Constructie filet: DIN 74235 Form FL
Lungime [mm]: 8,5
Lungime totala [mm]: 24
Deschidere cheie: 14

____________________

Surub olandez - ATE 03.3516-3500.1
Dimensiune filet: M10x1
Alezaj (interior) [mm]: 5
Lungime filet [mm]: 10,5
Lungime totala [mm]: 16,5
Deschidere cheie: 11
Forma bordurare: F

____________________

Adaptor conducte frana - FTE A0603
Dimensiune filet: M10x1
Lungime [mm]: 24
Deschidere cheie: 14
____________________

Surub olandez - FTE A0563
Dimensiune filet: M10x1
Lungime 1 [mm]: 12,5
Lungime 2 [mm]: 16,5
Forma bordurare: F
Alezaj (interior) [mm]: 5
Deschidere cheie: 11

____________________

COHLINE - 9371.0300 | 93710300 (Surub olandez ) (pe ebay.de)
Pentru diametru: 4,75 mm
Bordurare: F
Deschidere cheie: 11
Lungime 16,0 mm
Filet M10 x 1.0

COHLINE - 9306.0303 | 93060303 (Adaptor conducte frana) (pe ebay.de)
Pentru diametru 4,75 mm
Bordurare: F
Deschidere cheie: 14 mm
Lungime 24,0 mm
Filet M10 x 1.0
____________________

Conducte frana FTE | BR47505 | 4.75 | 5m
Conducte frana ATE | 24.8134-0547.1 390571 | 4.75 | 5m
Sau din cupru sa tot scris pe aici.
Sau Conducte frana Cupru-Nichel
Am mai vazut pe net un aliaj de cupru "CuNi10Fe1Mn"
http://www.nbmmetals.com/pr...1mn-copper-nickel

CuNi10Fe1Mn Cupru Nichel
ASTM B151, MIL C15726F

Oferă o excelentă rezistentă la coroziune, în special în mediile de apa sarata marine. Principalele, aliaje de cupru-nichel forjat ales pentru serviciul de apă de mare contine 10 sau 30 la suta nichel. Ei au, de asemenea, importante adaosuri de fier si mangan, care sunt necesare pentru a mentine o bună rezistentă la coroziune. Anumite aplicatii comune de nichel cupru includ: supape, componente pentru pompe, racorduri, flanse si diverse alte componente hardware marine.
Utilizari tipice pentru CuNi10Fe1Mn Cupru Nichel:

AUTO: Puterea tubului de directie, Linii de franare

Baze de consum: Surub de lampă

INDUSTRIAL: Placi de condensare, Condensatori, sudati lanterna Sfaturi, Schimbător de căldură cu Tuburi, corpuri de robinet, Evaporator Tuburi, vase sub presiune, Distiller Tuburi, Pompa Elice pentru rafinarea uleiului, Ferrules, Evaporatori

MARINE: Barca carene, Foaie Tube pentru Serviciul de apă sărată, apă sărată tevi, sare Sisteme de conducte de apă, apă sărată Wrap Piloti, Rezervoare de apă caldă, apă sărată deflectoare, elicea Furtune, Nave Hulls, Furtun pentru apă

PLUMBING: Flanse

____________________

Cu conducta de 4.75 si bordurare va descurcati fiecare...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am mai vazut un niplu pe net dar cu lungimea la filet este ceva mai mic fata de cel de sus, nu cu mult...
(dupa mine cel de sus se gaseste pe masina cu "Lungime filet [mm]: 10,5" am un niplul M10x1 de pe masina si l-am masurat cu sublerul dimesiunile sunt la fel cu cel de sus.)

Surub olandez - ATE 03.3516-0602.1
Dimensiune filet: M10x1
Alezaj (interior)[mm]: 5
Lungime filet [mm]: 9,4
Lungime totala [mm]: 16,5
Deschidere cheie: 11
Forma bordurare: F

Alle Gewindelöcher M 10x1 nach DIN 74235 Form FL (Bördel F) / All threadholes M 10x1 according to
DIN 74235 Form FL (Flare F)
Se pare ca DIN 74235 Form FL este (Flare F) deci este de bine. Laughing

Oare 5m de conducta pentru Zafira A imi ajung?
Eu ma gandeam sa trag de la rotile din spate pana la zona de habitaclul (in apropiere Cadru motor) fara inadire si de aici facem cum este pe masina.
Voi ce spuneti?
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1.2XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Referitor la lungimea filetului niplurilor si a alezajului interior nu stiu sa ma pronunt, ceea ce mi-au trimis cei din Arad s-au potrivit perfect, si nu m-am gandit sa masor lungimea filetelor si diametrele. Pot sa spun cu siguranta ca la AstraG Caravan trebuieste o conducta de frana lunga de 3.2m pentru roata dreapta spate si un de 2,3m pentru roata stanga spate (le-am masurat pe cele originale dupa ce le-am dat jos de pe masina). Eu am luat 3.3m si 2.4m pentru ca a trebuit sa ocolesc racitorul de motorina si mi-am luat un pic de rezerva. Citeste ultimul meu post din pag.2 ca am mai dat detalii. O sa mai scriu mai multe cum am facut daca intereseaza pe cineva, dar alta data ca acum ma cam grabesc. Spor la treaba.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Si conductele de 3.2m si 2.3m pana unde le ai dus mai exact spre fata? si fara alte inadiri pe traseu?
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1.2XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
De la pompa de frana pleaca cele doua tevi pentru rotile din spate pe sub pedalier si prima mufare se realizeaza undeva intre pedale si scaunul soferului, cam pe acolo. Acolo conducta mai lunga (3.2m) are pe ea niplu cu filet exterior, iar conducta corespunzatoare care vine de la pompa de frana, fireste, are niplu cu filet interior. Cealalta conducta, mai scurta, (2.3m) are pe ea niplu cu filet interior si conducta corespunzatoare care vine de la pompa de frana are niplu cu filet exterior. Eu nu am fost nevoit sa schimb conductele astea care vin de la pompa de frana pana la prima imbinare pentru ca sunt in stare foarte buna. Cele doua conducte merg paralel pe partea stanga a masinii pe sub racitorul de motorina in cazul masinii mele, prinse de caroserie de niste suporti de plastic pana undeva in dreptul puntii spate. Aici conducta de la roata stanga spate merge si se mufeaza in ansamblul ala cu doua furtunase si o conducta intre ele care se gaseste ca atare la pise auto, iar conducta de la roata dreapta spate pleaca pe caroserie catre dreapta printr-o alta imbinare pe care eu nu am mai facut-o pentru ca nu i-am gasit rostul, eu am folosit o conducta intreaga, evitand inca o imbinare si pericolul de eventuale scurgeri.
Mi-am adus aminte ca la niplurile de pe conductele astea pe care le-am schimbat am folosit cheie de 11 si parca la niplurile de la conductele care veneau de la pompa de frana era cheia de 13, dar de asta nu mai sunt asa sigur, dar sunt sigur ca nu erau tot de 11.
Sa stii ca nu e asa complicat, eu am facut toata treaba cu masina ridicata pe capre, taraindu-ma pe sub ea si mi-a iesit treaba foarte bine, singura treaba pe care am mai spus-o si o mai spun, trebuieste degripant lasat sa actioneze (eu am avut rabdare cateva ore) la toate imbinarile pe care vrei sa le desfaci pentru ca altfel nu se desfac si e foarte posibil sa torsionezi conductele care vin de la pompa de frana si se va complica treaba.
  • marian-andi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra y17dty din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. am aceiasi problema cu conductele de frana, poti te rog sa-mi dai date despre firma din arad : nr telefon, adresa, nume . Am incercat sa dau mesaj privat dar nu ma descurc nr. meu este 0731847104
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1.2XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Am primit mesaj privat, am raspuns la fel. Te sun maine daca am timp si imi aduc aminte.
  • 64xgeo

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y17DIT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Are cineva posibilitatea sa masoare lungimea conductelor la astra g hachback si sa posteze aici cotele, pe tronsoane (cineva cu acces la elevator sau canal, binenteles)...eventual si modelul de nipluri necesare la fiecare tronson de conducta...as fi profund recunoscator.
Se pare ca exista acea firma din Arad...Auto Py...is, care importa la comanda conducte din Polonia, cu conditia sa se comande la lungimile necesare (cred ca e aceeasi firma la care a comandat colegul G.i.M.).
Eu as vrea sa le comand insa nu am posibilitate sa le masor pe masina si nu le pot da jos deoarece imi este strict necesara masina, zilnic.
Multumesc eventualilor binevoitori Smile
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1.2XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Da, asta e firma.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1.2XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Am pus rotile de vara pe masina si surpriza, uitandu-ma pe la placutele de frana, amortizoare, etc. am descoperit pe partea dreapta conducta de frana foarte ruginita si e clar ca va trebui sa o schimb.
Stie cineva ceva despre ea? Cat e de lunga, de intortocheata, daca este vreo imbinare pe traseu? Am uitat, este vorba de AstraG caravan.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,549
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
N-ai spus exact care conducta, fata sau spate ... ESP sau nu?
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1.2XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Dreapta fata, traction control si ABS. In posturile anterioare descriam destul de complex si complet cum am inlocuit conductele de pe spate, dar e drept, am uitat sa mentionez in ultimul post unde trebuie sa inlocuiesc acum. Multumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,549
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt 2 variante (nu pot sa precizez care-i a ta), se livreaza doar pe original, in jur la 140Ron:
7 9225730 55 62 228 PIPE,BRAKE,6.0 MM OD.,PLASTIC COATED,SERVO UNIT AND MASTER CYLINDER,FRONT,RHD (FOR ELECTRONIC STABILITY PROGRAM) (IDENT YN)
8 9225731 55 62 229 PIPE,BRAKE,6.0 MM OD.,PLASTIC COATED,SERVO UNIT AND MASTER CYLINDER,FRONT,RHD (FOR ELECTRONIC STABILITY PROGRAM) (IDENT YP).
Se imbina la capatul dinspre roata cu un furtun (9 90498319 5 62 377 HOSE,ASSY.,FRONT BRAKE) care merge spre etrier ...
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1.2XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc!
  • miky grebanus

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut baieti, in Bucuresti a schimbat cineva la servis? Recomandari ceva?
  • Cristian13Robert

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am eu conducta originală Opel. Sunt din Cluj
4.75mm diametru
1mm grosime
90 lei 4 metri
  • miky grebanus

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
teava am gasit si in buc, problema e cu ce le bercluiesc
  • andronachi victor

  • Mesaje scrise: 1,405
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut colegi.Legat de aceeasi problema cu schimbatul conductelor,am un astra g caravan si vreau sa le schimb pe spate dar nu toate doar cele de la pistonase frana(tambur)pana la prima inaditura.Are idee cineva care este lungimea pe stanga si pe dreapta ca as vrea sa le pun din cupru si nu le pot desface deoarece merg zilnic cu masina.Merci mult.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata