Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
v6 cu putere de let ar fi ideal !!! parerea mea
Skip ads

  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Dap. i500 iti spune ceva Razz ? Oricum vectra e mai mare si banuiesc - mai grea. Dar crede-ma , si calutii astia sunt de ajuns - pt tractiune fata
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
V6 poate cu f26 de la turbo si un 4x4 de la alta masina decat Calibra ar fi beton(nu am nimic cu Calibra turbo sau cu tine personal dar si eu am avut cali turbo ptr putin timp e drept- si se stie ca nu e prea reusita transmisia asta pe calibra)!ptr ca asa cum poti vedea in link-ul pe care l-am trimis la sectiunea tuning cu niste axe cu came de x30xe ,regulator de presiune etc il poti aduce usor la 200 de cai (si peste) el ramanand in continuare aspirat ceea ce e beton dupa parerea mea...oricum nemtii au zis ca a fost cel mai surprinzator motor de la Calibra inclusiv ptr ca pe tester,nemodificat ,chiar dupa o perioada lunga de functionare unele motoare aveau in jur de 190 de cai.iti mai dau odata link-ul detaliat
http://www.v6calibra.com/tu...alibra_tuning.htm
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
eu am ales letul pt tractiunea 4x4 nu neaparat pentru putere
preferam v6 daca avea 4x4
este adevarata problema transmisiei la calibra 4x4 dar pana acum nu am avut probleme
Skip ads

  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Very Happy e super adevarat avantajul e net superior(la 4x4)...azi veneam de la Sell Gros pe un drum mai retras si mi-a fost dor de o ''fuga''- dupa 80 se opreste din patinat....insa si eu am ales V6 ptr sunetul ala fain dupa care intoarce lumea capul la turatii,dupa fiabilitate si crede-ma mai ales ptr consum.Nu stiam mare lucru despre acest motor-am intrebat pe forum si majoritatea m-au descurajat...ca ar consuma(eu cred ca asta e mentalitatea romanului cand aude V6 2500),ca nu e fiabil,ca e greu de intretinut .....o am de ceva vreme si am descoperit ca nu e asa Smile !
  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat
V6 poate cu f26 de la turbo....

The c20let has a f28 Rolling Eyes
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
am vrut sa zic f28


Ultima modificare facuta de parasutistul la Joi 01 Mar, 2007 4:32 pm
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
era cum de intelegi romana si raspunzi in engleza(se vede in quote)


Ultima modificare facuta de parasutistul la Joi 01 Mar, 2007 4:34 pm
Skip ads

  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat
si se stie ca nu e prea reusita transmisia asta pe calibra

The 4x4 system of the calibra is very good.porsche has used it in their 911 turbo cars untill last year nearly the same system.But I guess you as an 4x4 expert knows better Rolling Eyes
There is something i always wanted to asc you ....how comes that do you know what are we discussing in romanian language but you never talk in these language?

I can read from the lips Laughing
  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat
By the way the post you made a few days ago about the 568 hp calibra.It has nearly the 4x4 standart system.only modifications were some more turntables at the visco for a bit more power to the rear axle.not bad for a standart system that was made for 204 hp I guess.
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
....explicam de ce eu cred ca e mai putin fiabil sistemul 4x4 la Calibra


Ultima modificare facuta de parasutistul la Joi 01 Mar, 2007 4:35 pm, modificat de 2 ori in total
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ptr toti cei pe care i-a deranjat engleza mea, am sters -am incercat sa sterg mesajul dar n-a mers...
...iar ptr ''profesorii'' de engleza care m-au corectat -am pe calculator vreo doua programe din retea care fac corectii la texte in limba engleza-nu le-am folosit ptr ca nu mi s-a parut important insa poate era mai bine ca nu va zgariam auzul anglo-saxon!In final greseala mea!Promit sa va fac un bine si sa nu mai postez in orice limba pe care nu o stapanesc(acum o sa zica unii ca nu stapanesc nici romana Smile ) oricum m-am mai scuzat fata de Calibra Turbo pe forumul asta referitor la exprimarea mea in engleza.


Ultima modificare facuta de parasutistul la Joi 01 Mar, 2007 5:07 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • adibose

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2006

  • Mesaj Privat
iu ar saci a gud inglish spicar....ai'm uardles
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Speechless actually ... And my guess is that he cannot read lips ... more like he has a blonde lady friend , 90-60-90, with strong Romanian skills, which can lip read us all Razz Razz .
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
And my guess is that you would like a blonde lady friend like that as much as I would like a 450 hp Calibra-Turbo Cool Laughing

Sorry for offtopic.
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
cam mult offtopic aiurea as zice eu...

daca e prima masina sh sport, iti recomand motorul 2000 8 valve, este foarte rezistent si foarte usor de intretinut. Nu iti da prea multe batai de cap si fuge destul de bine.

cu cat vrei mai multi cai cu atat o sa ai mai multe probleme posibile

(150 cai) C20XE-ul are mai multi senzori.. probleme clasice cu debitmetrul care costa in jur de 18 mil nou iar sh nu e prea bun. daca ai noroc sa gasesti o calibra mai noua cu X20XE e mai bine ca sunt piesele putin mai ieftine (noi) dar ai doar 136 cai.

.. si let-ul la care ai probleme cu tractiunea 4X4, probleme cu turbina... + cele de la xe....

probleme generale ai cu ABS-ul si mai rar gasesti una fara check engine aprins.
Eu am avut C20NE pe a mea initial si l-am schimbat in XE... cam gresita miscarea ...sau.. cam gresita alegerea oamenilor de la care am luat si care mi l-au montat.

Cel mai aiurea e ca nu prea gasesti mecanici priceputi. La cel de 8 valve se descurca in general oke, dar cand ai probleme cu senzorii si alte lucruri mai complexe nu prea gasesti mana de lucru competenta...

colegul nostru samovaru si-a luat un let si daca doreste iti poate explica el
mai bine ce si cum a indurat.

cine stie, poate tu ai noroc si gasesti una in stare buna... multa bafta

orice ti-ai alege, daca ai grija de el, rabdare, si bani (proportional cu caii) o sa fi multumit zic eu.
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
letul care il are gabi a avut probleme de cand a fost cumparat
asa ca nu e cazul sa generalizam
eu inca nu am avut probleme cu acest motor
  • raresm17

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Merci baieti incep sa ma speriu acum
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa te sperii.
trebuie doar sa ai maaaare grija cand cumperi, verifica tot ce se poate verifica, incepand de la serii si continua cu toti senzorii, becuri din bord, sa nu fie legate in serie, apasa orice buton se poate.

sunt motoare rezistente, dar au si ele nevoie de ceva intretinere si pe la noi lumea le lasa pana cad de tot.
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Unii care au defectiuni scot pur si simplu becurile din bord .Deci trebuie sa verifici la punerea contactului daca toate becurile care trebuie sa se aprinda sunt aprinse si dupa aia sa pornesti motorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR