Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutari. Intampin de ceva vreme o problema foarte stresanta. Am un opel corsa b, 1.0 x10xe care se tureaza singura pana la 3000-4000-5000 turatii cand ai vine ei. Uneori cand scot din viteza si vreau sa o las pe liber, alteori in viteza, mergand singura, cu piciorul luat de pe acceleratie. Dupa ce se tureaza asa, 10-15 secunde, scade turatia dar relantiul sta la 1500 si nu este deloc rotund. Am cautat diverse solutii insa momentan sunt in pana de idei. Aveti ceva sugestii?

PS:Clapeta de acceleratie este curatata, senzorul de la clapeta este nou, EGR nou (cel vechi era stricat si dadea eroare, nu stiu daca dupa schimbarea EGR-ului trebuie stearsa neaparat eroarea)

Multumesc !
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
debitmetru aer este OK?
prin senzor clapeta te referi la supapa relantiu? daca ai schimbat supapa relantiu atunci potentiometru din ea trebuie calibrat cu tech2
  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
debimetrul este ok iar prin senzor ma refer la potentiometru, care a fost calibrat pt ca aveam relanti instabil, a mers o vreme dupa care a inceput sa faca asa.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sper ca n-ai calibrat potentiometrul de la surubel..
Skip ads

  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am fost azi la service insa tot nu am reusit sa-i dam da cap. Initial , pe tester, nu gasea motorasul pas cu pas. Am comandat unul nou insa nici pe acela nu il gasea, iar cand il gasea nu mai gasea EGR-ul, care este nou deci ar trebui sa mearga. Momentan merg cu mufa motorasului pas cu pas scoasa, am relanti stabil insa da in nas la shchimbarea treptelor. Mecanicul m-a sfatuit sa incerc sa gasesc un ECU dar e destul de greu cu imperecherea si nu as da 400-500 lei pana nu sunt sigur ca el e de vina. De asemenea a spus ca am probleme pe partea de electrica, si sunt convins de asta pt ca a fost umblat prin firele ce duc la EGR. Aveti vreun sfat,ce, as putea sa incerc ?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
se prea poate sa fie ECU.. daca da erori asa aleatoare..sau daca ai un senzor sau o piesa buna (verificata) si pe OpCom nu se vede.. am patit-o si eu.. niste contacte rupte
ECU se poate reconditiona... chiar in Ploiesti este un coleg de forum
  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult luciraica, o sa caut un mecanic, electronist,, ceva, sa rezolv problema. Daca ai timp si posibilitatea de a-mi lasa nick-name-ul celui din Ploiesti care reconditioneaza ECU-uri, ti-as fi recunoscator . Multumesc anticipat !
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
maruisnapcori parca este userul
sau il trimiti prin curier la ecu.ro
foloseste functia "cauta" din dreapta sus a ecranului si scrie reparat ecu...
sau daca n-ai antidemaraj electronic atunci poti lua unul sh identic il pui si o pornesti
dar mai intai asigura-te ca e defect
Skip ads

  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc din nou luciraica. Din pacat nu vreau sa mai aud de [editat] , am citit peste tot ca este un mecanic bun insa e bun la luat banii si tinut lumea pe drumuri, 2 saptamani m-am plimbat la el la atelier, a facut o diagnoza de 2 minute si pac 50 lei iar cand a vazut ca probabil avea de munca sa-i dea de cap o dadea la intors, ca nu are timp si etc, vino maine, poimaine etc. Asa am ajuns la un mecanic OM de la Targoviste si prefer sa ma duc acolo . In fine, am gasit ECU sh la 100 lei, fooarte ieftin, suspect de ieftin. De ce am nevoie ca sa-l pot monta pe masina mea ? Din cate m-am informat, de tech2 pt a scrie softul si de carpass-ul meu ? Stiu si treaba cu imobilizatorul pereche insa nu-k mai aveau la dezmembrari . Pot face ceva doar cu ECU-ul acela la 100 lei ? Multumesc inca odata !
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu mi se pare ca esti fair-play...! Cind ai o neintelegere cu cineva,o discuti fata-n fata,cautind rezolvarea amiabil. Cine e barbat,isi rezolva problemele barbateste,cine nu...,le discuta(pe la colturi,uneori)...!
  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
I-am spus-o si in fata, nu imi place sa vorbesc pe la colturi mai ales cand iti bati joc de minr pe banii mei. Nu spun ca nu e bun ca mecanic dar mai are de lucru la partea de omenie. Din pacate devenim offtopic si acum chiar incep sa vorbesc pe la spate.Punct. Legat de problema cu ECU, alte sfaturi ? Sa verific si altceva ?
  • Eaglle

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut. putin probabil ECU,motoras pas cu pas (IAC) problema. Daca l-ai inlocuit cu unul nou e tot unu Bosch? are acelasi serial de producator? Dca nu degeaba. In cazul debitmetrului e aceiasi situatie.
Skip ads

  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Merci eaglle, motorasul a fost ieftin, in orice caz nu original. O sa incerc la dezmembrari unul bosch si daca asta e buba il cumpar nou.Ciudat e ca nici EGR nu-l gaseste, si acela fiind nou.
  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am incercat la dezmembrari un motoras de pe golf 3, bosch, si face la fel. Am urmatoarea problema, daca merg cu mufa motorasului scoasa, merge in suturi, e normal, mufa scoasa. Eee...daca bag mufa se accelereaza la maxim si sta asa. Cu mufa scoasa reglez motorasul cu 2 fire de la baterie, pe ultimii 2 pini pana cand am ralantiul cum imi convine. Problema ar fi la mufa care intra in motoras pt ca pe cei 2 pini unde reglez eu, mufa are permanent 12V, e logic sa-mi accelereze masina pt ca impinge motorasul la maxim, accelerand. Intrebare: ce voltaj trebuie sa aiba mufa pe pinii de jos, ultimii 2, cum te uiti la compartimentul motor ? Am incercat sa misc de toate firele si mufele, cei 12v nu scad decat daca scot mufele calculatorului, altfel, sunt 12v incontinuu. Cum pot rezolva problema asta ?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
pinii din capete sunt ptr. actionarea motorasului (actuatorului) iar cei din mijloc (2 sau 3) sunt ptr. potentiometru..
tensiunile sunt variabile
la relantiu din cate stiu eu ar trebui la capete sa ai 5-6V.. nicidecum 12V.
Daca cu tech2 nu "vezi" EGR si nici motorasul atunci e o hiba in ECU
  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns . Care este procedura pentru schimbarea ECU ? Din cate am inteles fie cumpar un ECU de pe o masina cu acelasi motor, care sa fi fost resetat, si merge direct, fie iau pachetul ecu+imobilizator+cheie cu cip aferent, la un pret mai mare si le schimb toate. Exista si alte variante ? Am gasit la dezmembrari la 100 lei un ecu de pe acelasi motor insa slabe sanse sa fi fost resetat, e posibil sa mearga ?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu inteleg ce inseamna resetat... daca n-ai antidemaraj electronic (imobilizator) nu vad ce sa mai resetezi.. daca seria motorului e aceiasi..
daca decuplezi de la curent ECU cateva minute se sterg toate setarile si erorile
  • davay

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
IMI VINE SA-I DAU FOC ! Am reusit sa schimb calculatorul si imobilizatorul, problema persista. Am schimbat motorasul pas cu pas, problema persistea. Acestea erau piesele defecte ce le-au detectat cei de la dibas ploiesti...service reprezentanta. Cu totul pus la punct si relantiul reglat din surubel, a mers bine pana la prima acceleratie, dupa care a inceput sa se tureze singura, exact ca inainte. Singura varianta este programata luni cand merg la un parc dedezmembrari sa probez mai mutle piese, suspectez corpul clapetei pt ca am schimbat potentiometrul cu unul care nu este bosch...alte idei chiar nu mai am, decat 2l de benzina si o bricheta, am bagat prea multi bani in jaful asta de masina, si unii zic "inginerie nemteasca"...
  • MGeoo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2022

  • Mesaj Privat
Când este motorul cald de ce nu pornește ? ...
El pornește dupã a 4 cheie ? ÃŽmi puteți da un sfat ?
Și a mea sta tot turata pânã 1500 și merge în galop .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR