Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Spuneam pentru cei de aici care o sa și cumpere o insignia și o sa aibã dilema ãsta. Cei de la opel au realizat greșealã doar dupã ce le am trimis un cod de pe o conducta de la cutie Smile
Skip ads

  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am reusit si am facut schimbul de ulei in cutie era foarte ars parca era pacura .S-au folosit 12 L de ulei la urma se vedea cum curge uleiul curat rosu.Daca sunteti de pe langa zona Sucevei recomand Planet Tiptronic.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pret total? Ca sa facem comparatie cu alte serviceuri.
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
8 milioane ãsta însemnând 12 L de ulei 2 garnituri schimbate și manopera (este 50 ron litru la ei )
Skip ads

  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
cine are problema asta cu conductele sa nu schimbe garniturile ci sa schimbe conductele ....a trebuit sa ma intorc si sa le schimb pt ca tot curgea
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu am facut schimbul de ulei la a mea la 139.000km, masina am cumparat-o la 119.000. A costat 1200 lei, manopera, materiale, tot. A fost facut al acel service vestit din Timisoara, nu ii mai dau numele ca toata lumea il stie. Ulterior a trebuit sa ma intorc, la cateva zile distanta, pentru ceva update de soft la cutiei. Dupa update mi s-a recomandat sa nu turez motorul peste 2000rpm pentru aprox 50km. Pot spune ca dupa schimb am simtit o usoara imbunatatire, mai ales la retrogradari, au devenit mai line. Nu ca ar fi agatat inainte dar s-a simtit totusi schimbarea, spre supriza mea, ca eu nu m-am asteptat sa simt ceva.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Asa trebuia, sa rulezi citeva zile inainte de update? De ce nu a putut face update in ziua schimbului? Ori au simtit ceva un neregula si de aia a trebuit acel update?
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
A spus ca nu il avea disponibil in acel moment.
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
de ce drac toti fac la fel ? Up grade -ul asta de la Insignia automata este mai ceva decat ala de la IOS....ca de frecventa cu care apare soft nou , nu mai vorbesc.
Asa cum vand unii Power box-uri de 50 CP
Suntem mintiti si inselati la fiecare pas ! De catre unii dintre ei..desigur ...unii sunt si seriosi ..ca floarea de colt !
Japonezii astia !
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Zici ca update-ul a fost "facatura"? Posibil, pana la urma nu am cum sa verific... Pe de alta parte, daca a fost intradevar praf in ochi atunci s-a complicat destul de tare cu el. Adica, eu am dus masina dimineata si mi s-a spus ca uleiul din cutie trebuie sa se raceasca suficient pentru a putea face treaba in mod corect. M-am intors dupa vreo trei ore, din proprie initiativa, nu ca m-ar fi sunat, si mi-a zis ca uleiul inca nu se racise suficient asa ca nu facuse nimic. Avand in vedere ca a fost zi foarte calda, in jur de 25 grade, suna plauzibil... Pe de alta parte poate pur si simplu nu avusese timp, cine poate stii?! Cu ocazia aia, vazand ca sunt un pic nemultumit ca nu era gata, mi-a si aratat, la o cutie desfacuta din atelier, senzorul de temperatura care face nu-stiu-ce si nu-stiu-cum si pana ala nu arata sub o anumita valoare el nu poate sa isi faca treaba "corect". A subliniat "corect", deci probabil ca se putea face si cu uleiul cald dar ar fi fost gresit. M-am intors seara, dupa servici, si atunci era deja gata. Deci, presupunand ca a fost o teapa "update-ul" nu era mai simplu sa imi spuna dupa trei ore ca gata, s-a facut treaba, pot pleca? Pentru ce sa se complice cu tras de timp/explicatii etc? Sau putea sa nici nu mai zica nimic de update, pentru ce sa mai vin pe capul lui?!, dupa schimbul de ulei "la revedere" si gata.

Astea fiind spuse, acum am timp sa sa dau mai multe detalii. Treaba a fost asa: s-a schimbat uleiul si mi-a spus sa revin dupa aprox 3 saptamani, ca abia atunci urma sa aiba "update-ul". Am zis ok, am plecat insa dupa cateva zile, facand niste manevre de parcare in fata casei, a inceput sa smuceasca cand bagam in D. M-am dus imediat la el (stau aproape) si i-am zis cum face. Cand sa ii arat si lui, gata, nu mai smucea (oprisem motorul intre timp). A zis ca face rost de update mai repede, in cateva zile, si ca sa nu fortez cutia pana atunci. Dupa care a urmat ce am povestit in primul alineat.

Inainte de schimbul de ulei cutia nu facea probleme cu exceptia unor smucituri ocazionale, poate la doua-trei luni, la retrogradarea 4-3 si uneori 5-4. O facea de cateva ori dupa care se linistea. O mai apuca iar dupa cateva luni. Eu am masina din septembrie 2015 si am asistat cam la 4 episoade de smuceli. In rest fara probleme insa dupa ultimul episod de scuturat m-am decis sa fac schimbul de ulei.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
foarte posibil sa ti rescrie softul sau chiar a fost up date...dar trebuia sa ti arate asta este ...04 si asta este ..05..ar fi fost corect

oooo dupa simtome esti pe terenul meu....fix aceleasi simtome le am avut si eu...dar la mine s a lasat cu schimb de placa de valve sau blok de valve......
La inceput facea rar dupa 2-3 luni numai sokuri când bagam in drive.....Am schimbat blocul dupa un an a inceput sa facala fel in cateva rânduri....nu mai aveam sperante sa o recuperez dar am zis sa incerc shok removel de la duratrans asta este un aditiv si iata am inca un an in care totul merge ceas !
Pana sa schimb blocul de valve m au tepuit si pe mine cu cateva UP Date uri de soft care ale naibii veneau peste 1-2 saptamani ULTIMUL SOFT si tot asa rezultatele erau dezamagitoare facea la fel.

Sper la tine sa fie altceva si sa nu ai nevoie sa schimbi ceva dar poti incerca aditivul cu incredere dupa ce schimbi si uleiul din cutie desigur. Va avea efect dupa 500 km !

Iti doresc numai bine !
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mirabela... Sa inteleg ca dupa schimb ulei, la plecare trebuia facut update soft nu ca era necesar, ci pentru probabilitatea ca imbunatateste ceva? Ori zmuciturile intre vitezele 3-4 erau corectate soft(parca era un comunicat tehnic). Ca tu ai simtit zmucituri fara update n-ar putea fi fi de la eventuale resturi/mizerii ramase prin cotloanele cutiei si care poate fac circuit pina se agata iar undeva? Dovada ca pina ai ajuns la el n-a mai facut asa. Ai testat des sau la prima zmucitura ai plecat catre service? Scuze de insistente, dar ma gindesc si eu sa schimb uleiul (am 80000km) dar mi-e teama sa nu stric ceva ce merge. Adica am avut doar zmucitura mai serioasa si nefiind in sarcina serioasa nu sint convins ca e de la cutia de viteze sau Haldex(4x4), restul fiind vreo 3 usoare intre vitezele 3 si 4. Cind am vazut cum arata o cutie AF40 mi se pare greu de ''spalat" ''serparaia'' din ea. Desi il stiu pe Samer de pe vremea cind era mecanic general si mi-a facut treaba buna, am auzit si de probleme acolo.
Pe de alta parte , inteleg beneficiile unui ulei curat.
Skip ads

  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Tot ce se poate ca acele smucituri de dupa schimb nu au avut treaba cu update-ul nefacut ci cu eventualele mizerii ramase. De testat am testat de vreo 5 ori in fata casei, a smucit de fiecare data, pe drum spre el am mai testat de vreo 3-4 ori la semafor si tot smucea, am ajuns la el, oprit motor, repornit, nu mai smucea. De atunci nu am mai avut simptome. Sper sa nu fie ca la hog33, sa fi facut schimbul un pic prea tarziu, am 139.000km, si blocul de valve sa fie deja afectat partial.

De ce fel de probleme ai auzit la Samer?

@hog33: cand si cum ai bagat acel aditiv la cutie?

Daca mai apare vreun simptom va tin la curent.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Update de soft s-a facut cu tine acolo, ori a mai spalat cutia odata si de aia nu mai scutura? Tu cum pornesti de pe loc dupa ce bagi in D, o lasi sa se miste un pic si apoi pedala, ori direct pedala? Ma gindesc ca era serioasa zmucitura, daca zici ca n-ai mai simtit dupa aia, dar daca ii dai pedala brusc in viteza 1 poate o doare cind e rece.
  • CretzuV

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu are voie sa o doarã când e rece. Nu are voie sa smuceascã. Deși nu au o tehnologie uluitoare is bune ca și cutii și astfel de manifestãri nu au ce cãuta.

Vreau sa întreb dacã e posibil ca și la alte mãrci sa se reseteze datele "invatate" de clutchurile din cutie , sa reînvete ea stilul de condus etc. ?
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Mirabela a scris:Tot ce se poate ca acele smucituri de dupa schimb nu au avut treaba cu update-ul nefacut ci cu eventualele mizerii ramase. De testat am testat de vreo 5 ori in fata casei, a smucit de fiecare data, pe drum spre el am mai testat de vreo 3-4 ori la semafor si tot smucea, am ajuns la el, oprit motor, repornit, nu mai smucea. De atunci nu am mai avut simptome. Sper sa nu fie ca la hog33, sa fi facut schimbul un pic prea tarziu, am 139.000km, si blocul de valve sa fie deja afectat partial.

De ce fel de probleme ai auzit la Samer?

@hog33: cand si cum ai bagat acel aditiv la cutie?

Daca mai apare vreun simptom va tin la curent.


Mirabela desigur l am pus la service ..n am vazut procedura..si l am pus dupa ce mi a smucit de cateva ori ..la mine nu smucea când porneam prima oara..dupa in mers facea cel mai costisitor smucit din istorie ! Era ultima solutie inainte sa schimb a 2 a oara blocul de valve,.....Acum am un an si ceva cu aditivul in cutie si totul merge bine. 200 ron fata de 1000 euro ..chiar merita.
  • mariusco

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
vreau sa fac si eu o reimprospatare a uleiului din cutia de viteze (am 30k km de cand l-am schimbat tot, circulat f mult in Timisoara). vreau sa comand uleiul de pe serviceopel si mi-a zis mecanicul ca ar mai trebui ceva garnitura inlocuita daca tot schimb cei 3 litri de ulei...aveti idee despre ce garnitura este vorba?
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
de la surubul de golire ulei ! zic la misto Ca nu se apuca opel sa desfaca cutiile de viteza !
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Tu vrei sa intervinã la cutia automata oamenii de la reprezentanta aia? Stii ca aia zic ca e lifetime?Stii ca au cam plecat toti mecanicii de acolo? Știi ca avem apecialiat in cutii automatw in TM? Doar daca masina e in garantie poate merita sa scutesti niste bani, dar cu ce pret ulterior?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Specialistii din service respecta recomandãrile GM. Daca aia zi Ca a e lifetime, mecanicii sa se puna contra curentului?
Oricum, cutia asta e chiar buna avand in vederea Ca merge si 200 mii cu acelasi ulei.
Daca ai face acelasi lucru cu una de la vw, ma intreb ce s-ar întâmpla.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR