Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • magiqMax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
INSIGNIA SPORTS TOURER, diesel, A20DTH, 1956 cmc, 2009, 160CP, 118kW, 215.000 km (reali)
Salut!
De vreo cateva zile, se întâmplã ca pe traseul pe care-l fac zilnic cãtre serviciu - cca. 30 km dus ºi 30 km întors - cam dupã vreo 10-15 km sã mi se opreascã masina si sa apara în bord mesajul cu SVS. Dupã cca. 30 sec. repornesc, porneste usor si nu mai apare mesajul, merge fãrã probleme. Ieri am fost la service - particular - a pus testerul ºi mi-a zis cã sunt 3 bujii arse (cu senzor!). Am insistat sã-mi explice de ce se opreºte maºina din mers? Mi s-a spus cã din cauza bujiilor arse, filtrul de particule s-a înfundat ºi dã informaþii cãtre alte componente, care în final opresc motorul?! Eu sunt bâtã la mecanicã, electronicã ºi ce-o mai fi legat de service. Menþionez cã alte erori n-au fost evidenþiate de tester - nu era un tester dedicat OP-COM, ci era un tester DELPHI. De asemenea, mecanicul mi-a recomandat ºi înlocuirea senzorului DPF ºi senzorul de presiune diferenþialã? Oare? zic bine?
Vã rog sã-mi "traduceþi" ºi mie, ºi sã-mi spuneþi dacã din cauza unor bujii arse se poate întâmpla aºa ceva. Ce mã sfãtuiþi? Vã mulþumesc pentru rãbdare!
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pentru edificare trebuie sa postezi toate codurile de eroare stocate(SVS), altfel ce putem sa iti spunem?
Bujiile arse nu influenteaza functionarea motorului(la cele normale), ele ajuta la pornire, avand sensor ele furnizeaza informatii privind presiunea in camera de ardere, pe care le transmite catre ECU, in cazul in care vreun sensor nu mai functioneaza corect atunci pot apare probleme.
Daca filtrul apare ca infundat atunci sigur mai trebuie sa apara cateva coduri, nu doar cele legate de bujii... Idea
  • opelro

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut,
Ieri mi-a aparut mesaj cu SVS. Am citit cu op com si am eroarea p0671 00. Am sters-o si de atunci nu mai apare nici un mesaj in bord. Se poate sa fi fost eronat mesajul sau dupa ce am sters eroarea nu o mai da ca bujie arsa( ciudat e ca am scos si fisa de la bujia 1 si tot nu apare nimic in bord.). Afara 12 grade, masina are bujii normale, fara senzor,
Multumesc.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Verifica mâine dimineațã, acum poate motorul este cald, nu functioneaza încãlzirea decât când motorul este rece.
Skip ads

  • opelro

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Dimineata am verificat, erau 8 grade si nimic.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Atunci poate era un contact imperfect...ai demontat fisa de alimentare a senzorului?
Mai scaneaza o data...
  • opelro

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am scanat acum.Eroarea apare in Op com dar nu mai apare SVS ul in bord. Trebuie sa o schimb.Ciudat ca nu mai apare mesajul in bord
  • magiqMax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Pentru edificare trebuie sa postezi toate codurile de eroare stocate(SVS), altfel ce putem sa iti spunem?
Bujiile arse nu influenteaza functionarea motorului(la cele normale), ele ajuta la pornire, avand sensor ele furnizeaza informatii privind presiunea in camera de ardere, pe care le transmite catre ECU, in cazul in care vreun sensor nu mai functioneaza corect atunci pot apare probleme.
Daca filtrul apare ca infundat atunci sigur mai trebuie sa apara cateva coduri, nu doar cele legate de bujii... Idea


Deci trebuie neapãrat un tester dedicat OP-COM, nu?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu neaparat, Delphi este multimarca...
  • culcescu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salutare ma tot framanta de cateva saptamani faptul ca trebuie sa inlocuiesc o bujie (cod eroare P0671-00) e pe cilindrul 1 se pare.
pare a fi bujie normala, nu cu senzor. Am atasat si cateva poze sa vedem exact de care e bujia. Sper totusi sa nu fie cu senzor ca e cam piperat pretul.




  • opelro

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Pare fara senzor.
85 lei Beru, 45 Bosch.
Am schimbat eu sapt trecuta tot la cilindrul 1.
Cumperi o tubulara lunga de 9 ( in jur de 10 lei) si ai rezolvat problema.
Eu am mers pe Beru ( ce era pe masina)
  • culcescu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Osa vad ce fac, oricum schimb doar una, nu ii bat capul sa le schimb pe toate. Pe viitor ce se mai strica le inlocuiesc. Parca nu imi vine sa o schimb singur, nu vreau sa fac vreo prostie si sa se rupa. Asa ca la mecanic, el raspunde de ce face Smile
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
E simpla, si da, atentie ca se poate rupe, s a mai intamplat
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,îmi poate spune cineva dacã am toate 4 bujii cu senzor de presiune sau 2 simple si 2 cu senzor,si dacã da cum sunt poziționate. Am eroarea p0039,mersi
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Trebuie sa scoti capacul de plastic de la motor si le vezi, cum stai in partea in fata masinii le gasesti pozitionate exact in partea opusa inspre parbriz.
Vezi ca a pus clau70 poze in pagina 2, cele cu senzor sunt mai groase la capatul de sus care se vede
  • deleted-79478

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

Ma poate ajuta cineva cu o diagnoza , in Ploiesti?
Am de ceva timp SVS, in bord; probabil vre-o bujie arsa , ca masina nu are alte simptome.

Multumesc.
  • Rachim

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Postez cateva imagini in speranta ca ma puteti ajuta cu un raspuns.



Acum cateva zile, la o diagnoza am gasit stocate erorile de mai sus. Acestea au fost sterse dar au reaparut dupa un timp.
Intrebarea mea este daca este posibil ca cele 3 buji sa se defecteze in acelasi timp sau problema este in alta parte.
Zilele urmatoare voi cursta si senzorul de pe arborele cotit sa vad daca se rezolva si cu eroare data de el.
Mentionez ca masina functioneaza bine, fara limitari de putere sau alte simptome. Este vb de o Insignia din 2011, motor A20DTH.
  • marius

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am intrebat si pe alt post, dar nu m-am descurcat ... .
Nu reusesc sa scot conectorul electric de la bujia incandescenta cu senzor de presiune. Conectorul se misca foarte putin fata de bujie cand trag de el, dar nu iese, desi am tras destul de tare. Este vreun secret, trebuie decuplat vreun clips / siguranta, trebuie vreo scula speciala, sau pur si simplu trebuie tras in sus tare ?

Am toate cele 4 bujii incandescente cu senzor de presiune :
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mufa pe care ai pus-o tu in poza se poate scoate abia dupa ce scoti elementul acela rosu de siguranta. Tragi de el inspre directia firelor si abia apoi vei putea sa scoti mufa deblocand acea prindere pe care blocheaza elementul acela rosu. daca nu esti in stare mai bine mergi la un service ca daca nu poti desface aceasta prindere nu poti face nimic la masina si mai mult vei strica...
pune poze cu zona unei buji sa vedem acolo cum arata...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de mufa care are siguranta aceea rosie, ci de cea de mai jos (neagra) care intra in capul bujiei.
La cele fara senzor se scoate pur si simplu prin tragere, banuiesc ca si la cele cu senzor tot asa se scot.
Cam asa arata capatul bujiei cu senzor unde intra mufa.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR