Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna Sad
Am cumparat de 2 zile un opel astra j 1.3 CDTI ecoflex 2010 din Olanda , are 220 000 km .
Dimineata cand o pornesc vibreaza ciudat cateva seunde pana isi ia mersul , are si un moment care dureaza f putin de a se intrerupe , dar mai grav de atat da fum de ulei , fum albastrui . Inainte sa schimb filtrul de ulei si uleiul mi-a dat si fum negru de a innegrit asfaltul jos . Ce ma fac ? Merita tinuta ? De la ce poate fii ? Nu da nici o eroare pe test
Pana sa plec din Olanda s-a aprins martorul de ulei si la insistentele celorlalti si de frica sa nu se strice motorul am pus 200 g de ulei 20w40 . Sa fii afectat asta?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu ce scula ai testat masina ?
Verifica compresia pe cilindri sa vezi daca e in parametri.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
200 ml de ulei 20w40 (chiar daca nu e nici vascozitatea si nici norma potrivita) nu prea a afectat nimic nici in bine nici in rau, mai ales ca ai pus putin.
Problema e ca aveai putin ulei in baie de s-a aprins becul! Nu te-ai uitat si tu pe joja sa vezi cat ulei aveai? Si ai venit asa din Olanda cu becul "aproape" aprins, numai cu 200ml completare? Cat ulei ai scos din baie la schimb si ce ulei ai pus acum?
Fa si o compresie la motor, cum zice iulian1971.
  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
La faza cu becul de ulei aprins nu m-am exprimat corect,s-a aprins avertizarea de Change oil soon dar fiind in germana meniul am crezut ca spune de nivel,faza care ma speriat pe mine a fost a doua zi dimineata dupa ce am venit cu ea,pe drum si la oprirea de 6 ore in Austria nu a dat pic de fum la pornire,acasa au inceput problemele cu "fumul alb" ,ingrijorator este faptul ca masina are norma de poluare Euro5. Posibile variante in capul meu ar fi :

-Vreun injector obosit
-turbina

Maine o sa verific aceste lucruri plus compresia si revin cu informatii,daca mai aveti vreo informatie va sunt recunoscatoare!
Skip ads

  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:200 ml de ulei 20w40 (chiar daca nu e nici vascozitatea si nici norma potrivita) nu prea a afectat nimic nici in bine nici in rau, mai ales ca ai pus putin.
Problema e ca aveai putin ulei in baie de s-a aprins becul! Nu te-ai uitat si tu pe joja sa vezi cat ulei aveai? Si ai venit asa din Olanda cu becul "aproape" aprins, numai cu 200ml completare? Cat ulei ai scos din baie la schimb si ce ulei ai pus acum?
Fa si o compresie la motor, cum zice iulian1971.


Am scos in jur de 3,4 litrii
Am pus GM Dexos2 5w-30,sper sa nu ma insel asta au recomandat cei de la piese auto!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Deci era la nivel, chiar peste (in carte spune 3.2L cu filtru). Cand ti-a dat cu fum negru inaintea schimbului de ulei, s-ar putea sa fi fost in regenerare.
Pana la urma e fum alb (vezi sa nu fie condens, asa scoate imediat dupa pornire) sau e albastrui?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca si trepideaza putin la pornire, este posibil ca un injector sa fie obosit si pana se incalzeste scoate putin fum.
  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ma duc zilele acestea la un service , astept sa-mi spuna cand are timp si dupa o sa va anunt daca am rezolvat ceva
Skip ads

  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Cat am mers cu ea din Olanda pana acasa nu a dat fum deloc .Stiu sigur pt ca am fost mai multi cu masini si mi-au spus ca nu imi da fum. A doua zi cand am pornit-o a dat fum negru de s-a innegrit asfaltul si apoi fum albastrui . Ne-am dus si am schimbat filtrul de ulei si uleiul si acum da mereu la rece fum albastrui si trepideaza turometru intre 750-850 pana se incalzeste
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Ai prins-o pe regenerare si de asta a scos fum. Masina e dotata cu DPF si chiar daca ai avea turbina dusa sau alte probleme, nu vei vedea fum pe evacuare. Tremuratul la prima cheie este un fenomen normal la aceasta masina si nu ai cum sa-l combati in nici un fel. Vei vedea ca atunci cand vor fi temperaturi mai normale ( de la 5 grade in sus) tremuratul va disparea. Sunt cateva secunde in care masina se bazeaza doar pe curentul furnizat de baterie si fiind destul de rece afara, bateria nu are cum sa lucreze in parametri optimi dar imediat cum incepe alternatorul sa incarce, totul revine la normal,
  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am fost aseara la 2 persoane sa vada masina . Nu a dat nici o eroare pe tester ( laptop ).
Mi-au spus amandoi ca trebuie sa schimb distributia pentru ca are 220 000 , respectiv lantul si intinzatoarele .. mi-a explicat in detaliu , dar am cam uitat , dar stiu ca asta mi-au spus amandoi . Dar nu s-a uitat nici unul la lant sau sa verifice injectoarele . Nu mai inteles nimic si nici nu gasesc un mecanic bun . Pe deasupra doar unul dintre ei a spus ca se baga sa schimbe distributia pentru ca are cale , celalalt nu sa baga ca nu a mai schimbat la Opel 2010 , in conditiile in care ei amandoi se ocupau cuOpeluri ...
  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Acum mi-a recomandat cineva un alt mecanic . L-am sunat doar , nu m-am dus si la acesta. Mi-a spus prin telefon in urma simptomele spune de mine ca s-ar putea sa dea ulei pe la interculer . Mai intai sa verific daca pe acolo da ulei , daca da este turbina. Stiu ca imi da ulei pe la garnitura de la turbina , cei drept nu am verificat-o ... Nu stiu ce sa mai zic ... nu mai inteleg nimic ...
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,476
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Gabi uite aici o intreaga discutie: https://www.clubopel.com/vie...20&highlight=
Citeste! Pentru preturi si informatii cauti la publicitate eds sau autoa si te edifici.
  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
In dimineata aceasta mi-a mai aparut ca trebuie sa ma duc la service in curand... Acest lucru de la ce poate fii ?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si ce simptome are masina?
Poate fi si o bujie...
Fa o diagnoza.
  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Astazi ma duc sa ii mai fac o diagnoza dupa ce mi-a aparut eroarea aaceea. Pana acum i-am facut 2 si nu a dat nimic. Dupa ce ii fac va anunt ce mi-a zis
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca ti-a aparut SVS (service vehicle soon) sigur ai o eroare.
  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Da ,asa imi apare . Pe la 16:15 ma duc sa puna din nou diagnoza sa vedem ce arata
  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Eroarea la bord era de la bujia nr 4 . Am descoperit ca acest model de masina are 2 bujii de-un fel si 2 bujii de alt fel , respectiv bujia 1 si 4 sunt la fel si au codul 55577419 si costa ~500 lei / buc :-O , iar bujia 2 si 3 sunt la fel si costa 70 lei / buc. Este pentru prima data cand aud ca o masina are bujiile diferite....
Cu toate acestea nimeni nu-mi spune de ce scoate fum albastrui la rece Sad
Astazi aveam programare la reprezentanta OPEL pt diagnoza ( 100 lei ) si compresie la motor ( 130 lei ) , dar din nefericire afara a nins si am cauciucuri de vara si mi-am anulat programarea
  • Gabi - 1.3 CDTI Opel

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Fumul albastrui sa fie din cauza bujiei nr 4 , la valoarea care o are m-am gandit ca poate avea un rol mai important si din cauzei ei sa scoata fumul ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR