- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Bujiile sunt diferite la motoarele denumite ecoflex. Cele scumpe sunt cu senzor. In functie de ce citeste bujia este dozata canitatea de combustibil. Este foarte posibil ca din cauza informatiilor eronate primite cantitatea de motorina sa nu fie cea optima si de aici fumul. Schimba bujia in cauza si vezi daca mai face. E primul pas.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Gabi - 1.3 CDTI Opel
- OP
- 16 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Astra 2010
- Arges
Gabi - 1.3 CDTI Opel
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
Am schimbat toate bujiile . Au costat 1100 lei + 120 lei ( manopera pt ca au fost nevoiti sa dea jos tot kitul din fata ca nu aveau pe unde sa le scoata ) . Dupa aceasta operatie nu s-a schimbat decat pornirea masinii care este mai buna .
In concluzie masina tot mai are urmatoarele "probleme":
- scoate fum albastrui la pornire ( si la cald si la rece , dar dupa o stationare de 2 ore)
- turometrul variaza intre 750 si 800
- cand calc frana putin , nu de tot - scartaie
- troncane (cand merg cu a 2-a pe un drum cu denivelari/gropi zici ca am castroane cu mine)
- ambreiajul bate si la relantiu si cand in calc foarte putin , dar cand duc pedala la fund se aude frumos motorul
Ce trebuie sa fac ? Am tot verificat-o ..... Aseara am dus-o iar la un service si mi-a spus ca nu am placute de frana pe spate ,de aceea scartaie cand calc frana .... Ambreiajul este dus rulmentul ...dar cand o sa desfaca s-ar putea sa schimb si discul , asa au spus... S-ar putea sa curga telescopul dupa stanga spate , l-au gasit putin umed...probabil de acolo si troncanitul ala asa... in rest au verificat si nu a mai dat de nimic
In concluzie masina tot mai are urmatoarele "probleme":
- scoate fum albastrui la pornire ( si la cald si la rece , dar dupa o stationare de 2 ore)
- turometrul variaza intre 750 si 800
- cand calc frana putin , nu de tot - scartaie
- troncane (cand merg cu a 2-a pe un drum cu denivelari/gropi zici ca am castroane cu mine)
- ambreiajul bate si la relantiu si cand in calc foarte putin , dar cand duc pedala la fund se aude frumos motorul
Ce trebuie sa fac ? Am tot verificat-o ..... Aseara am dus-o iar la un service si mi-a spus ca nu am placute de frana pe spate ,de aceea scartaie cand calc frana .... Ambreiajul este dus rulmentul ...dar cand o sa desfaca s-ar putea sa schimb si discul , asa au spus... S-ar putea sa curga telescopul dupa stanga spate , l-au gasit putin umed...probabil de acolo si troncanitul ala asa... in rest au verificat si nu a mai dat de nimic
- Gabi - 1.3 CDTI Opel
- OP
- 16 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Astra 2010
- Arges
Gabi - 1.3 CDTI Opel
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,428 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,428
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
IonFive
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2013
- Mesaj Privat
Verifica si senzorul de admisie, e posibil sa nu citeasca valorile corect, si automat cantitatea de combustibil este incorecta, de aici fumul negru, plus curatarea galeriei de admisie, unde daca se depune multa funingine, iti va scoate mereu fum negru. Admisia se infunda datorita unui egr defectuos necuratat la timp, iar de aici poate distruge turbina si senzorul de admisie.
Succes.
Succes.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
valipopa
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2012
- Mesaj Privat
Cum s-a scris si in titlu, problema fumului albastrui este ca arde ulei. Variantele cu bujii defecte sau distributie pe lant care trebuie umblat la ea,, sunt tampenii. Situatia in care scoate fum albastrui numai la pornire, ne spune ca in perioada stationarii, se aduna ulei in camerele de ardere. La pornire acesta e ars, de unde fumul. Pe unde poate sa intre ulei in camerele de ardere, cand motorul stationeaza? Datorita gravitatiei, uleiul se scurge saracul din zona axelor cu came, (care este situata deasupra cilindrilor,) spre baia de ulei, care este sub motor. Pe cozile supapelor, (motorul asta are 4 pe fiecare cilindru) se afla semeringuri de etansare! alea sunt bulite! si pe langa ele, pe cozile supapelor se prelinge ulei in camera de ardere..
De ce nu spune nimeni pe sleau ce are? pentru ca mecanicu` romanesc fuge de munca ca dracu` de tamaie! Cum sa-ti spuna ei, ca semeringurile alea costa 100 lei toate 16 , da` manopera e minim 1000 ca trebuie facut bucati motorul?
De ce nu spune nimeni pe sleau ce are? pentru ca mecanicu` romanesc fuge de munca ca dracu` de tamaie! Cum sa-ti spuna ei, ca semeringurile alea costa 100 lei toate 16 , da` manopera e minim 1000 ca trebuie facut bucati motorul?
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Din pacate dragul meu, ai luat din Olanda o masina care probabil ca are 400000 la bord,asta nu ar fi o problema, nu generalizez dar Olandezul isi cam baga P*** in revizii la masina si tot ce tine de partea asta. Tot din Olanda am luat si eu o masina mai veche ce e drept,nu zic masina merge bine pentru varsta ei, turbina mai suiera la rece, injectoarele macane ca naiba tot la rece, oleaca de fum se vede tot la rece. In schimb cand se incalzeste toate acestea dispar si totul revine la normal. Fa si tu un calcul vezi cat mergi cu masina si si daca se merita sa bagi o caruta de bani in ea vezi ce a scris colegul mai sus. Sa o faci perfect cum a iesit de pe linia de fabricatie nu vei reusi, iar un pic de fum nu a omorat pe nimeni. Ai grija pe la ce mecanici mergi ca ti-o baga in balarii de nu o mai scoti in veci. Drumuri bune.