Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • k3nt

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Abia am achizitionat masina, astra h 1.7cdti cu buton sport care presupun ca are si sistem ids+.
Momentan masina este "incaltata cu avelope 225/50 R17 (in carte 225/45 R17),dar sunt cam uzate.
Ce anveope recomandati pt acest model?majoritatea care le-am gasit sunt 225/45 dar balonajul fiind mai mic ma gandesc ca ar afecta telescoapele si restul articulatiilor.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
butonul sport nu implica in mod obligatoriu IDS+, din cate stiu eu
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Gandesti gresit,
Un 225 45 este oricum imens pentru o astra H, chiar daca spune producatorul. Tu aveai 225 50 mult mai mare, priveste partea inversa ai greutate in + inutila, caseta de directie ce spune+ servo?
225 50 am pe frontera..si e suv..
Pune cat spune cartea ( ca sa nu ramai fara talon pentru o porcarie de genul) sau 215 45 eu pe astea merg. Mi se par cele mai ok si ca aspect si comfort..
  • k3nt

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Dupa cum spuneam presupun ca am IDS nu sunt sigur,in carte scrie 225/45 R17 dar fiind balonajul cam mic pt drumurile noastre am unele retineri.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
aia cu IDS-ul o vezi usor, dai jos o roata de pe fata si:
- amortizorul la baza are o "maciuca" din care iese un fir
- bieleta bara stabilizatoare nu e dreapta (face un U, tocmai ca sa ocoleasca maciuca in cauza)
Daca ai asa, ai IDS+. Daca nu, ai doar buton sport
Eu iti recomand sa pui roti pe 16. Sincer mie si cu astea mi se pare ca simt cam prea bine denivelarile din asfalt... Acuma, tu faci cu vrei...
  • k3nt

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Si eu ma gandeam la jante pe 16 dar momentan nu dispun de suma necesara jante+anvelope pe 16, ele sunt in plan oricum pentru iarna.
Acum am si verificat in carte am asa 195/65 R15 si 225/45 R17.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ca dimensiuni alternative, da
cauta sa faci un schimb de jante, le dai pe ale tale, si iei unele pe 16 plus ceva diferenta...
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Trebuie sa le ai si pe cele pe 16 in carte/talon. Absolut obligatoriu sa fie trecute 205/55/16. E standard pe Opel.

Depinde ce vrei de la masina, mai mult aspect, sau mai mult confort. Eu as merge pe 16, dar daca ai IDS+ parca ar merge si 17, sa ii aduci acel plus de sportivitate.
Skip ads

  • k3nt

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
m-am uitat destul de atent,exact aceste 2 dimensiuni de 2 ori,nu mai sunt specificate altele.
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat

Salut, asa arata o masina cu IDS+, si la fel ca tine am si eu 225.45.R17, si sunt ok, aspect placut. dar un pic cam rigida masina.
  • k3nt

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc, tocmai am schimbat anvelopele cu 215/45 R17 GoodYear Excellence Noi dar DOT 2012 care primii10km mi-au facut o impresie buna, mult mai silentioasa masina in mers la viteze pana la 80km/h(atat am mers momentan).
La mine arata asa:

  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Nu vad maciulia aia....cred ca nu ai IDS+ Sad
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sigur e fara IDS+, nu are maciulia la amortizor, bieleta e dreapta...
Suspensie clasica. Mai bine, costuri mai mici...
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Bine ai zis jE !

Drumuri bune tuturor!
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Intreb doar:)
IDS+ul este conectat la ecu? sau ma rog la calcalatorul masinii?Smile
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
un pic de dictionar:

IDS+ : Interactive Dynamic Driving System. Manages EBD, CDC, ESP over the CAN network.
IDS+2 : Same as IDS+ with better response times
CDC: Continuous Damping Control. Adjusts suspension stiffness
EBD: Emergency Brake Distribution. Puts extra pressure on the brakes in case of emergency braking
CBC: Cornering Braking Control.
TC: Traction Control
ESP: Electronic Stability Program. Keeps you from getting killed.
AFL: Adjustable Forward Lighting. Turns headlights along with the steering wheel.
TPMS: Tyre Pressure Monitoring System
ALC: Automatic Lighting Control

sursa: http://www.vxronline.co.uk/....php/t-61822.html

ECU se ocupa de management-ul motorului. Nu exista un calculator "master", calculatoarele masinii sunt specializate (fiecare are anumite functii) si comunica intre ele (folosesc valori ale unor senzori monitorizati de alt calculator, sau rezultate calculate de alt calculator, vezi CDC care foloseste ca input valori de la ABS...)
  • k3nt

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Acum citeam costuri la IDS+ si am vazut ca @jE ai avut probleme cu ele si ca sunt f scumpe si le-ai reconditionat, cum se prezinta acum?au tinut?multumesc.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Multumim de lamuriri. Interesant ar mai fi de stiut IDS+ ce are in plus fata de masinile fara IDS. De exemplu CDC si CBC ma gandesc ca sunt doar pe IDS+.

Ce stiu sigur e ca pe IDS+ ESP-ul poate lucra simultan pe 3 roti, fata de una, cat e la la masinile fara IDS (si aici nu ma refer doar la opel, multe marci au esp-ul doar pe o singura roata, pe rand, deci niciodata simultan).
  • k3nt

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Eu ce stiu sigur e ca daca tin apasat pe Sport mi se decupleaza ESP
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
k3nt, se prezinta ok
Si da, butonul sport e folosit la dezactivarea ESP. Altfel la Astra H nu ai cum sa il dezactivezi pe ESP, decat daca scoti siguranta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR