Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • tbarna

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Harghita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Va rog frumos sa-mi ajutati, dupa codurile de eroare care ar fi problema?
Am un Zafira A fabr in 2001 cu motor Z18XE , se afla momentan in 203000km reali, masina am adus personal din Germania , de doi ani o folosesc fara nini-o pana dar recent dintr-o data a inceput motorul sa faca figuri.
Cu testerul a fost verificat, a dat un sir de coduri :P0100, P0120, P1550, P1525, P0220, P0115, P1526.
Simptomul: motorul rece si sub 1800 de rotatii merge bine. Dupa aprox 5-10minute cind motorul se incalzeste si o turez intre 2000-2500 motorul merge intrerupt, dupa citeva incercari se aprinde becul masina cu cheie pe bord, si motorul functioneaza iarasi normal dar consuma cam mult. La o alta pornire citeodata ramine la 1500 turatie si nu raspunde la acceleratie, opresc motorul repornesc si iarasi merge dar cu becul aprins pe bord. Altadata se stinge beculetul dupa repornire si totul se ia de la inceput. Am dus la meserias.
Clapeta de acceleratie a fost curatat, desfundat supapa(P1550) de retur gaze ce a fost infundat dar simptomele au ramas , a si fost schimbat cu altul identic, degeaba . Mecanicul spune ca problema finala ar fi cu ECU nu ar face contact bun la picioarele respective ale acelor senzori cu cod. Eu totusi as incerca un schimb debitmetru(P0100). Termometrul motor a fost schimbat. Am avut dinainte un Opel Agila 1,2 din 2000 la care am schimbat multe la sfatul mesterilor dar pina la urma tot debitmetrul era doar defect.
Multumesc orice sfat bun sau informatti care ajuta sa nu arunc iarasi banii pe fereastra.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai pe tester s-a putut vedea cantitatea de aer ``citita`` de debitmetru. ( daca are debitmetru )

Pare ECU deoarece face cand se incalzeste.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Posibil si ECU, dar sa nu uitam ca ECU la Z18XE are picioruse la suport, nu sta la fel ca hsfi 2.1 lipit de motor.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa proba cu alt debitmetru, insa problema principala e la ECU asa cum au spus colegii.
Cel mai sigur, faci proba cu alt ECU si vezi daca merge bine.
Skip ads

  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut debitmetru la relanti cred ca trebuie sa arate 10 mc de aer, deasemenea tot el iti da eroarea de clapeta daca nu este bun, eu am tot z18xe, am avut debitmetru stricat, relantiu imi fluctua intre 500 1000 , poti sa ii scoti mufa sa vezi daca mai face la fel, unul nou pleaca de la 250 lei huco, miam luat eu
  • tbarna

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Harghita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Intr-adevar am uitat sa scriu ca am probleme si la relanti, are mici fluctuatii, dupa cca. 30-60sec se si opreste singur motorul. Daca mai dau citeodata la gaz "rezista". Sint in asteptarea sa primesc un debitmetru pt. incercare dar o sa cumpar unul nou, oricum. De ex la Agila cind aveam probleme la debitmetru se aprindea alt bec la bord: motorul, la Zafira cel cu cheie e aprins.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata throttle si daca tot nu atunci te pregatesti de ECU.
  • cristigrigoras

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut.
sunt posesorul unei Vectra B motor Z18XE
de vreo 2 saptamani imi ramane aprins becul de service din bord.
pe OPCOM am 2 erori
P0220 - Circuit 2 potentiometru clapetã - tensiune mare (01) - Prezent
P1550 - Clapeta electronicã - performantã scãzutã (01) - Prezent
mentionez ca am schimbat in ultimele 6 luni bujiile, bobina de inductie, sonda lambda de pe catalizator si am curatat clapeta de acceleratie
citeodata la pornire nu se mai aprinde becul, dar in mers, dupa vreo 300-400m(2-3minute) se aprinde iar.
ce ma sfatuiti? Stiti un service bun in Brasov unde sa imi poata rezolva problema?
va multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este din ECU, te rezolva mesajul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR