Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Gata, am rezolvat: 100% multumit!
Au montat un adaptor high in - RCA out, nu altceva. Nu ne-am nimerit la cuvinte eu cu baiatul de la ei. Smile
Timp de lucru cam o ora, un kit Juice de cabluri, sub-ul si o siguranta. Imediat au tras cablurile pe la sofer, masa e sub bancheta din spate, direct pe caroserie, iar domnia sa sta in "porc-bagaj"( Smile ).
Acum sa vad cu ce il fixez sa nu se plimbe.
Skip ads

  • valentyn1982

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Sa ne zici cum e sunetul acum per ansamblu...
Frecventele joase sunt influentate de limitarile HU pe zona asta?
Cum ai setat din HU frecventele joase,medii,inaltele?
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am toate frecventele, mai ales bass si bass profund. Am testat cu un sample de frecventa, ce e drept in mers si am auzit frecventele pana la 35Hz. E suficient. Smile
Joi o sa incerc cu motorul oprit sa vad daca misca aerul la 30Hz.
Nu pot zice decat ca acum se aude asa cum trebuie!
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Bun. Am incarcat cateva clipuri scurte (nu am putut sa filmez mai mult ca se stransese lume ca la balci):
- doar Hertz Dieci:
https://youtube.com/watch?v=jyGbaNsVSpE
https://youtube.com/watch?v=ni5UKxiwG4o
- Hertz si Blaupunkt (merge doar cu motorul pornit):
https://youtube.com/watch?v=_RWN3U8ilZw
https://youtube.com/watch?v=CBljwjI7K2Q

Si cateva foto cu HU si din timpul montajului:

Skip ads

  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Suna bine chiar si Hertz'urile singure. Wink Pe la montatorii carora le'am cerut sfaturi pentru achizitia difuzoarelor mi'au spus ca Hertz'urile se aud "metallic", ca nu au bass si voi avea nevoie si de subwoofer dar "vad" ca la tine a iesit ok. Stiu ca gusturile nu se discuta si te rog n'o lua in nume de rau dar pune si tu ceva muzica cu armonie in demo'urile de pe youtube si nu "muzica" de drujba cu acompaniament de trafoaraj ca sa inteleaga si urechea mea mai "matura" ceva. Mr. Green

In alta ordine de idei la sfirsitul saptaminii ma apuc de treaba, mi'au venit spatulele de plastic(20Ron/set de pe Okazii) pentru desfacerea usilor, am primit cele zece folii Silent Coat, adaptoarele pentru mufele difuzoarelor si in plus doua role de 7cm X 10m de Aluband pentru partea de interior a usilor(240Ron de la TME Polonia si 82Ron Dedeman). Azi trebuie sa soseasca si difuzoarele Crunch GTI - 6.2C si Crunch GTI 6.2, system fata si coaxiale spate comandate la Be-Loud, total 475Ron cu transport inclus.

Am vrut difuzoare montate pe DVD800navi fara amplificare suplimentara si fara subwoofer si dupa doua saptamani de cautari si vizionari review'uri am cumparat Crunch din seria Gti la recomandarea celor de la Be-loud care mi'au spus ca daca vreau sa am o imbunatatire majora fata de instalatia stoc, din ce au testat ei, astea se aud cel mai bine/clar/cald si cu bass pe Opel in general si pe Insignia/AstraJ in particular cu HU original, in gama de pret 500-800Ron. Am avut pe lista scurta JBL GT sau GTO, Infinity Reference dar mi s'a spus ca se aud tare dar nu au fidelitate, a mai fost Focal seria Auditor care se aud bine(chiar am vrut sa le command) dar au membranele tari si toti cei care le'au montat s'au intors sa le monteze si amplificator suplimentar. Am mai avut o oferta de la altii de difuzoare Boss Audio care erau chiar mai ieftine dar difuzoarele sistem erau dintr'o serie iar cele coaxiale din alta si am renuntat.
Sa vedem cum se vor auzi cele de la Crunch care au crossover reglabil pe trei niveluri, tweeter cu matase si con de polipropilena in carcase antivibratie. Se pare ca a fost o serie fara success comercial lansata in 2013 la un pret mai mare care acum a ajuns sa se vinda sub pretul competitorilor directi.
Oricum daca n'o sa'mi placa auditia le fac retur si iau altceva.

Later edit: Numele firmelor si preturile din text nu au caracter publicitar, nu detin nici una din firme, scopul mentionarii lor fiind pur informativ! Nu!
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Deci te-ai pus pe treaba! Smile Partea cu info produs eu cred ca e ok, pt ca numai asa poate cineva sa isi faca o opinie despre ce presupune un upgrade.
Inele adaptoare ti-au dat la be-loud? (eu tot acolo am fost).
Faza cu zdranga-zdranga: eu ascult muzica clasica 40% din timp, dar pentru majoritatea oamenilor nu are relevanta, ergo am pus drujba. Very Happy
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sorry de off-topic: as vrea o filmare cu 15 minute de muzica clasica la cel putin 50% volum intr-o zona circulata. In special sa se distinga reactiile oamenilor.
Altfel, felicitari pentru perseverenta unora, fata de mine care de juma' de an ma retin sa desfac usile ca sa vad de ce vibreaza un firicel pe uusa (ca nu e dif-ul) la bass . Dac-ar face permanent as desface-o, dar mi-e sa nu rup clipsurile de plastic ce tin fata usii, am un talent la asta, ar trebui sa iau altele noi.


Ultima modificare facuta de lbanias la Vin 11 Mar, 2016 1:15 pm
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sa stii ca dupa ce am pus foliile de STU, afara nu se mai aude mare lucru nici la 42/60 volum, chiar si cu sub-woofer-ul pornit. Inauntru e faina treaba, cine a fost ieri la Polivalenta a facut auditie live.
Poate am mai zis, dar mai bine o mai fac odata: difuzoarele se aud mult mai bine dupa doua-trei saptamani (am citit despre asta, e normal sa se imbunatateasca dupa "rodaj").
iso: am ascultat niste Crunch coaxiale la ei, nu se auzeau deloc bine (sunetele suprapuse si infundate), dar cred ca era gama entry level; sa ne spui cum iti plac astea. Smile
Skip ads

  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
valentyn1982 a scris:Salutari,
Sistemul audio este format din DVD800 cu 7 difuzoare: 2 in usile din spate, 4 pe usile din fata si unul in bord in fata. Calitativ cred ca e decent, dar imi doresc mai mult, asa ca va cer parerea in urmatoarele chestiuni:
1. Stie cineva cum se demonteaza fetele de usi ca sa ajung la difuzoare? Exista pe undeva un tutorial? Merita sa fac singur aceasta operatiune sau e mai bine sa merg la un service OPEL? Deasemenea, cum se ajunge la difuzorul din fata?
2. Ce dimeniuni au aceste difuzoare?
3. Ce difuzoare recomandati? Am vazut ca exista niste kituri difuzoare pentru Opel Insignia, a montat cineva? Sunt de 17cm cu inele adaptoare. (Pioneer si MAC Audio). Ce recomandati intre astea?
4. Are cineva o schema a conecticii de la DVD800? In cazul in care sa zicem ca as dori sa montez un subwoofer, are iesire dedicata?


M-am gandit ca am scris multe aici cu totii si ar fi ok sa facem un rezumat (care poate fi completat pe masura ce apar si alte informatii, in mod evident):

1. Stie cineva cum se demonteaza fetele de usi ca sa ajung la difuzoare? Exista pe undeva un tutorial?
R:
Desfacerea fetelor de usi: http://www.youtube.com/watch?v=3VZVD2tCoRM
Desfacerea consolei centrale: http://www.youtube.com/watch?v=7VGfZ7UlEPw

1a. Merita sa fac singur aceasta operatiune sau e mai bine sa merg la un service OPEL?
R: Poti si acasa, dar dureaza cam 5-7 ore, daca esti singur, asta presupunand ca vei pune si folie de insonorizare (obligatoriu, daca vrei rezultate bune). Nu trebuie sa fie sevice OPEL, e posibil nici sa nu te ajute ei. Rolling Eyes

1b. Deasemenea, cum se ajunge la difuzorul din fata?
R: Vezi tutorialul cu desfacerea consolei centrale. Dupa ce ai scos display-ul, difuzorul de 9 cm este vizibil. Avand in vedere ca sunt extrem de putine oferte pe aceasta dimensiune, poti sa il lasi in pace.

2. Ce dimeniuni au aceste difuzoare?
R: La My2011 cu DVD 800 Navi, difuzoarele sunt de 16.5cm, atat in fata, cat si in spate, au 20W RMS si impedanta 4ohm.

3. Ce difuzoare recomandati? Am vazut ca exista niste kituri difuzoare pentru Opel Insignia, a montat cineva? Sunt de 17cm cu inele adaptoare. (Pioneer si MAC Audio). Ce recomandati intre astea?
R: Asculta-le si citeste review-uri. Pretul este un factor important. Poti alege dintre Hertz, Crunch, Infinity, Mac Audio, Clarion (cele mid-level sau mai sus), etc. Inele adaptoare se gasesc si sunt obligatorii, pentru ca difuzoarele OEM ale masinii se demonteaza cu totul, iar tu nu o sa ai pe ce sa iti montezi noile difuzoare.

4. Are cineva o schema a conecticii de la DVD800? In cazul in care sa zicem ca as dori sa montez un subwoofer, are iesire dedicata?
R: Intreaba la o firma specializata - se intervine pe cablajul existent. De preferat sa tragi RCA de la HU, nu de la difuzoarele din spate, indiferent daca iti pui amplificator sau subwoofer activ.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Kamob iti mai amintesti ce culoare aveau membranele difuzoarele Crunch coaxiale ce au fost probate pe masina ta?
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Negru. Eu le-am ascultat in stand, erau coaxiale.
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Niste drujbe cu lant (dedicatie Smile ). Am reusit sa filmez un pic mai mult la intalnirea de joi de la Polivalenta:
https://youtube.com/watch?v=GD-BFnjLccU
Eu zic ca mai bine de atat nu iese, asa ca altele nu mai pun.
Skip ads

  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
In sfirsit am reusit sa termin si eu "punerea in opera" a proiectului de upgrade audio, Am returnat setul de la Crunch si am montat noile aparitii 2016 de la Helix, respectiv Helix B62C.2 -componente si Helix B6X.2 -coaxiale(aproximativ 700Ron tot setul), care promit performante superioare seriei precedente prin imbunatatiri de detaliu si o calitate acustica imbunatatita, Bass mai mult si mai cald si o definitie superioara a sunetului in zona medii-inalte. Le multumesc celor de la Be Loud pentru rabdarea de care au dat dovada cu mine in alegerea difuzoarelor.

Am insonorizat usile, la interior am folosit Aluband pentru ca se lucreaza mai usor si se lipeste mai bine iar la partea dinspre fata de usa m'am multumit sa confectionez capace din insonorizant Silent Coat care sa acopere strict decupajele din usa. Pentru asta am desenat dupa contur sabloanele pentru fiecare decupaj in parte, usi fata doua sabloane, usi spate trei sabloane. A fost suficient sa le desenez pe o parte, ele putind fi folosite in oglinda si pe partea cealalta. Am incercat sa creez o incinta acustica cit mai etansa pentru a realiza o presiune acustica superioara si in acelasi timp am urmarit reducerea vibratiilor parazite prin adaosul de material insonorizant. Am acoperit inclusiv gaurile mai mari sau mai mici din portieara si am pastrat si folia de plastic care etanseaza din fabrica fata de usa, asa am incercat sa pastrez aspectul cit mai apropiat de original. Acum usile suna altfel cind le inchid.

Dficultati am intimpinat la aplicarea si lipirea insonorizantului datorita spatiului limitat, a trebuit sa modific inelele adaptoare prin inlocuirea garniturii de etansare cu care a venit din fabrica, care era prea rigida si prea groasa si torsiona nepermis de mult inelul adaptor. Am folosit garnitura de etansare pentru geamuri cumparata in toamna de la LIDL, atit pe partea de contact cu usa cit si pe partea de contact cu colivia difuzorului, rezultatele fiind foarte bune. La montarea fetelor de usa spate am constatat ca noile inele adaptoare sint prea inalte si nu mai permit montarea fetei de usa inapoi. Am aflat de la Be -loud ca trebuie decupat din plasticul de la interiorul fetei de usa, inelul de plastic si inca aproximativ cinci milimetri din buza acestuia trebuiesc indepartati si atunci totul este ok, fara sechele vizibile. Tweeter'ele fata au trebuit adaptate in locasul original cu citeva puncte de clei cald aplicat cu un Glue Gun, apoi realizarea cablajului si montarea filtrului separator(crossover) si gata treaba! Desi sint electronist cu experienta indelungata toata treaba mi'a luat cam 3-4ore de fiecare usa incercind sa tin cont de toate precautiile de montare stiute si sa preintimpin toate posibilele probleme ce pot aparea ulterior. Prin urmare nu le recomand incepatorilor in ale bricolajului sa se apuce de astfel de "proiecte".

Aaa.... si sa nu uit, desi difuzoarele nu au inca rodajul facut sunetul este surprinzator de clar si din punctul meu de "vedere" nu am nevoie de subwoofer, intr'adevar Helix'urile furnizeaza acel bass mai mult decit suficient si cald pe care l'au promis.

Acum urmeaza sa gasesc si difuzorul care sa se potriveasca in locul celui central. Acesta trebuie sa fie de 8,7cm , sa nu aiba tweeter, puterea de 30-40w RMS. Poate l'a schimbat careva pe aici si poate sa dea o idee.


Ultima modificare facuta de iso la Dum 20 Mar, 2016 10:23 pm, modificat de 2 ori in total
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Baga film. Smile
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
N'am film inca... Poze de la montaj si film in zilele urmatoare.
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Super! La mine au stat cei 3 baieti de la be-loud un pic peste 3 ore sa monteze difuzoarele si insonorizarea. Nu e greu, dar pana faci fiecare operatiune in parte, te prinde noaptea...
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@ iso & valentyn1982 - am pus ceva piesa clasica, sper ca se aude multumitor: https://youtube.com/watch?v=tiRHSaCYYQU
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pozele promise de la montaj:

Izolatie interioara usa cu Aluband.



Usa fata, capace din Silent Coat pentru decupaje montate.



Usa fata finalizata.



Usa spate, capace din Silent Coat pentru decupaje montate.



Usa spate finalizata.



Difuzor spate montat pe distantier si garniturile de etansare.



Cuterul de precizie folosit la ajustarea fetei usa spate, mufa adaptoare difuzor si ansamblu difuzor/distantier.



Fata de usa spate ajustata/bricolata.



Filmuletul,destul de nereusit facut cu Lumia 735.

  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Zice asa: acest videoclip este privat, ne pare rau... Schimba-i setarile. Smile
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Rezolvat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR