Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Aseara in timp ce ma intorceam spre casa, deodata mi s-a aprins martorul nivel ulei, de sub cel cu masina cu cheita, nici nu stiam de existenta lui macar. Am verificat joja, stupoare ca nu se vedea nimic pe ea. Am completat cu 500 ml, becul nu s-a mai aprins. Motorul e Z19DTL, cu 7000 km facut de la schimbul precedent in septembrie 2014. Revizia o faceam la an, parcurgeam in jur de 14 000 km si nu completam deloc.. Fum nu vad pentru ca am dpf. Masina are 183 000 km absolut reali. Mi se pare un consum foarte mare. Ceva idei, pareri?
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu 'scapa' pe nicaieri?
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu am vazut niciodata pete pe jos.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ulei cu grad mare de volatilitate.
Marca in sine sau doar lotul prezent daca n-ai schimbat marca la ultimul schimb.

Nu se vedea nimic pe joja si completand cu 500 ml , a ajuns la nivel ? Sau doar 500 ml ai avut la dispozitie atunci ?
Intreb pentru ca in general intre a nu fi nimic pe joja si a fi la nivel , e necesar cam 1 litru de ulei ( +/--).

Poate pur si simplu e o problema de masurare cantitativa. Verifica joja.

Sau ...... Sad ...poate a devenit motorul mai pofticios si n-ai remarcat inca. Totusi , 500 ml la 7000 km , nu e un consum exagerat.

Strict presupunerile mele.
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut, uleiu folosit este un Castro Edge 5w30, de 2-3 ani am mers pe acelasi ulei. Sincer nu stiu cat de original a fost, l-am luat de la servis direct, a fost mai ieftin fata de un magazin de piese auto. Martorul s-a aprins la drum lung, pe joja nivelul era foarte scazut sa zic un 10%, am pus 500 ml, pentru ca vreau sa ma duc sa il schimb, ma gandesc cu un ulei gm, eventual 5w40. Masina a folosit doar 5w30 de cand era noua
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Daca n-or fi manarit ceva mecanicii de la service , atunci poate masina incepe sa dea semne de batranete. Totusi , la 183 mii km reali, nu prea imi vine a crede. Doar daca nu si-a batut cineva joc de masina cu uleiuri proaste , schimburi duse la extrem si forja la greu.
Nu stiu daca este GM 5W40 cu norma C3 dar poti ramane la acelasi Edge dar pe 5W40 / C3.

Eu zic ca totusi urmatorul schimb sa-l faci tu cu mana ta si cu uleiul cumparat de tine. Acelasi Edge 5W30 / C3 si vezi ce se intampla.
  • Ionutkkk

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salutare. Daca spui ca ai DPF, in cazul in care ar consuma ceva ulei, nu ar trebui sa ai regenerari mai dese? Daca DPF-ul nu ajunge la o saturatie mare mai repede eu zic ca problema e din alta parte. E doar o parere!
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Regenerarile mi se par normale, dupa socoteli cam la 800 km aproximativ. La schimbul de ulei am fost de fata, uleiul era din bidon, 4 litri.. Masina o am din 2007, de la 60 000 km
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Imi e greu sa cred ca uleiul ala a avut o volatilitate de 15% cand un hidrocarat are in medie o volatilitate de 10-11%.........dar nu imposibil, tind sa cred ca nu a fost in bidon ulei Catastrol sau a fost un stoc prost! Poate un pic mananca si motorul.......

Ramai pe aceiasi norma si schimba marca.......cel putin asta as incerca prima data.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ce imi recomanzi? Multa lume mi-a spus ca marcile astea mai celebre sunt ambalate chiar si la noi, si nu au nici o treaba cu, calitatea. Ma gandeam sa incerc uleiul Gm Dexos2, asta chiar nu cred ca e contrafacut
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
In nici un caz GM! Incearca un Valvoline Synpower Xtreme C3 XL III 5w30, Fuchs Titan GT1 Pro C3 5w30, Shell Helix Ultra ECT 5w30 sunt cateva variante. Cumpara de la magazine de incredere sau suna importatorul si vezi unde distribuie.
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Posibil și un defect la epurator.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR