Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • Tzepozzz

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu l-am montat inca pentru ca e cam nasol pe afara si nici nu am unde sa fac operatiunea. al meu functioneaza bine cat de cat...pe frigurile astea in max 10 km se incalzeste apa pana aproape de 90.
problema e ca dispare antigelul din vasul de expansiune si ma gandesc ca poate pierde pe la termostat Rolling Eyes (o-ringurile schimbate, pompa de apa schimbata de aproape 1 an)
Skip ads

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pai daca zici ca se incalzeste in 10km ~90 grade atunci nu ai de ce sa umblii la el. daca era defect nu ti se ridica temperatura mai sus de 70-80grade in mult mai multi km.

pe la termostat nu prea are cum sa piarda antigel decat daca are garniturile de etansare pe chiulasa proaste, caz in care ar tb sa observi umed in acea zona.

o alta posibila cauza sa pierzi antigelul ar fi chiulasa sau garnitura de chiulasa. un coleg de munca cu o astra H a avut aceeasi pb si s-a lasat cu rectficat chiulasa, dar nu vreau sa te sperii. incearca sa vorbesti cu un specialist.
  • fantassy90

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Foarte bun tutorialul!
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Bun tutorialul, vreau sa precizez (din proprie experienta) - la montarea la loc a pieselor, atentie ! Unele termostate vin cu o garnitura exterioara, destul de groasa - sa NU incercati sa il montati cu acea garnitura, la strangerea suruburilor, flansa aceea care acopera termostatul va ceda (eu am avut "noroc" - am gasit imediat, la 50 de lei).
In rest, numai de bine !
Skip ads

  • marianu marian alin

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
sal. roadrunner79 multumesc pt tutorial. am schimbat azi termostatul ca nu urca acul la temperatura deloc pe distante scurte(10-15km) sau abia urca la 80 de grade pe autobanda. am iesit doar 5km si a ajuns la 80de grade la -10 afara. abia astept sa prind un drum mai lung sau autobanda sa vad la cat o sa stea. termostatu vechi nu mai inchidea bine la garnitura. nu am pus silicon pe garnitura la montare, am sa il urmaresc sa vad daca curge si abia atunci o sa pun daca ii cazul. cod termostat nou FACET 7.8298S si a costat 60lei plus o ora de munca. asa ca nu merita sa umblati fara caldura Wink. numai bine
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
eu l-am schimbat in 20 minute..a fost chiar simplu,datorita tutorialului. De adaugat ar mai fi ca e mult mai simplu sa desfaci cu tubulare decat cu inelare cum a mai postat cineva.
La mine a venit termostatul cu 3 garnituri,dar doar una s-a potrivit. N-am pus nici un fel de silicon si deocamdata nu pierde deloc pe acolo.
As avea si o intrebare. termostatul care l-am montat deschide la 85,sa fie o problema? din cate am inteles la modelul asta de astra tre sa deschida la 89.Masina e cea din semnatura.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa asa ca si acele se decalibreaza.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Viteza de incalzire nu depinde numai de termostat! Depinde foarte mult si de antigel.

Eu toata vara am umblat cu antigel mai slab concentrat si aveam 90 pana in 5 km.
Cand am pus antigel de calitate G12 dar nu contrafacut, cam in 20km am apa pe 89 grade si termostatul e bun. am verificat pe la 80 grade si radiatorul este rece.
Skip ads

  • marianu marian alin

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salutare
pe termostatul meu scria 89. nu am pus silicon si nici nu a curs dupa schimbare.
de cand am schimbat termostatul si folosesc si antigel rosu de la opel, is foarte multumit de timpul de incalzire si temperatura de lucru ,88pare pe indicator. chiar daca acum fac mai mult drumuri scurte, in scurt timp simt ca incepe sa dea caldura. inainte nu dadea caldura daca faceam drumuri scurte.
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut. In concluzie, daca acul apei nu urca mai deloc, sau chiar daca urca scade la fel de repede desi in masina baga caldura trebuie sa schimb termostatul?
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am aceasi problema,cum da putin frigul acul de la apa se ridica foarte greu,caldura inauntru incepe sa se simta caldura cat de cat repede,in 5km,dar acul cred ca dupa 15-20km incepe sa se miste.
Au fost momente ,vara,cand acul de la apa se ridica aproape de 89° apoi incepea sa scada spre 60°,o calcam si apoi se ridica si ramanea acolo.
Azi am spalat azi vasul de expansiune,am pus antigel si am pornit motorul si dupa ceva timp am pus mana pe furtunul gros care iese din termostat spre radiator si era caldut desi acul nici nu se miscase.
O sa iau un termostat nou si o sa il schimb ca nu vreau sa merg iarna cu motorul rece si fara caldura suficienta in interior.
Pentru o incalzire mai rapida am si un sistem cu buji incandescente,pus pe furtunul care intra in calorifer ,deci in interior am caldura mult mai repede decat ar da motorul.
O da schimb termostatul si va tin la curent.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat termostatul cu unul Facet la 89° si pot sa spun ca acum in 2Km am caldura in interior si dupa alti 6-7km(cam 10Min) se ridica si acul la 80°.

Termostatul pe care l-am dat jos deschidea se pare normal,incercat in ibric pe aragaz dar avea garnitura terminata.
Skip ads

  • marianu marian alin

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
harnic ai fost si frumos din partea ta ca ai pus si poze.
si termostatul meu era bun da avea garnitura "coapta"
sa folosesti si antigel rosu
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Urmeaza sa-l schimb si eu la al meu Y17DT, dar am luat un BEHR care deschide la 92grade. Sa fie prea mult? Sau e ok?
  • marianu marian alin

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu, "rasfoieste" paginile anterioare si vezi daca au facut deja altii treaba asta.
89 era termostatu original asa ca prefer 89.
mai sus ii postat codu de termostat la 89grade, de ce nu ai luat la fel?
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
nu mai inteleg nimic... se pare ca totusi e la alegerea fiecaruia... existant variante care deschid de la 71 grade pana la 92
http://carpartscatalogs.inf...g=en&cntry=en
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu motorul y17dt functioneaza cel mai bine la 89g,cele 3 grade diferenta nu cred ca poate afecta cu ceva.
Din cate stiu conteaza si ce culoare are si antigelul ,sunt antigeli cu silicati si fara silicati(nu mai stiu care cum sunt culorile,rosi si albastru pentru silicati si fara silicati) ideea este ca pana in 2001 sa pus antigel albastru si dupa 2001 antigel rosu,
Ultima data cand am cumparat antigel l-am intrebat pe cel care vindea care e diferenta si a zis ca nici una ,avea antigel si rosu si albastru si violet si a zis ca sunt la fel doar ca difera culoarea,ceea ce nu prea cred .dar in fine eu am avut albastru si o sa merg pe albastru .
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am gãsit acest forum si ma intereseazã ceva.am schimbat termostatul,am pus totul la locul lui,iar dupã 3-4 secunde dupã ce pornesc motorul,începe sa iasã fum din zona de lângã termostat.ce ar putea fi?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si tu ai motor Y17DT ?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Andrei marius a scris:Am gãsit acest forum si ma intereseazã ceva.am schimbat termostatul,am pus totul la locul lui,iar dupã 3-4 secunde dupã ce pornesc motorul,începe sa iasã fum din zona de lângã termostat.ce ar putea fi?

Este fum (ai simtit miros de ars) sau poate de la antigelul care a cazut pe motor ?
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR