Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca il las mai mult pornit,se simte un miros de ars.intradevar de unde iese fum e si ud de la antigel.e motor 1.8 benzina.scuze daca am greșit forum-ul.mi-a fost frica sa il las pornit ..e posibil de la antigelul care a curs pe piesele motorului?sau e posibil si altceva
Skip ads

  • adrian82

  • Mesaje scrise: 357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
l-am schimbat si eu astazi la astra g 1.7dti termostat facet 49 de lei auto a , acuma deschide la 89 -90 de grade cel original deschidea la 70 mai bine spus avea garnitura sparta am suflat pe el si trece aerul cel original e de 89 de grade,probat la oala se deschide la 89 de grade dar pe masina pierde ca e rupta garnitura.
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Da. Astazi am schimbat si eu termostatul din aceleasi motive ca multi altii. Se incalzea motorul foarte greu iar cand eram in frana de motor scadea temperatura foarte repede. Se schimba foarte repede exact cum este descris in tutorial.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Si eu aveam probleme cu termostatul si m-am hotarat sa-l schimb.Avea garnitura distrusa si nu etansa bine.Am cumparat unul Facet de 89 grade,l-am montat,am folosit un pic de silicon Victor Reinz pt etansare si surpriza...tot mi se incalzeste radiatorul,parca si mai rau ca inainte,cu toate ca acul temperaturii e la minim.Acum am cumparat unul original si sper sa functioneze bine cu el.
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
In sfarsit am rezolvat problema termostatului.L-am montat pe cel original si functioneaza perfect.Deschide la 89 grade,pana atunci radiatorul ramane rece.Problema cu termostatul Facet a fost ca el e o idee mai mic in diametru si atunci cand pui capacul,se deplaseaza putin,devenind excentric oarecum..Se creeaza o fanta prin care circula aiurea antigelul,cu toate ca termostatul lucreaza cum trebuie.Ideea e ca trebuie pus un pic de silicon pe marginea care intra in chiulasa,pentru fixarea lui pe pozitie pana cand se pune capacul.Se vedea si pe garnitura ca termostatul "cazuse" putin din locasul sau.Sper sa fie de folos pentru cei care monteaza termostat aftermarket pe y17dt..
  • S4844

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Termostatul original trebuie sa fie de la Opel ? Eu am gasit doar Mahle ORIGINAL, Valeo si Facet.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR