Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • pacole13

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2006 L48
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare! Cu greu am reusit sa-mi cumpar o masinuta si ea ma supara inca de la achizitionare. Pentru inceput sa va spun ce am schimbat la ea: bujiile (am gasit una desfacuta), uleiul , antigel, discuri , placute *astea nu prea conteaza.. Problema mea e ca la relanti oscileaza foarte putin 50-100 r , la pornire in jur de 1000-900 si scade usor catre 700-800.
In timpul mersului: Daca o iau batraneste merge ok ,dand cateva mici suturi sub 2000.. Ehh, problema e cand vreau s-o accelerez mai puternic (s-o apas putin mai tare).Nu smuceste incat sa dau cu nasul de volan ,dar se simte cum da in nas si incearca sa se adune. Dupa ce trec de 3000 deja parca nu mai smuceste. **Tin sa mentionez ca e benzina.** Mi s-a zis sa curat clapeta de la acceleratie. Am facut-o , am dat jos filtrul ala de aer , am ajuns la ea si am curatat-o cu spray pentru curatare, am dat jos si IAC ( un motoras de langa clapeta de acceleratie). Dupa ce am umblat la IAC nu am vazut o imbunatatire, ci o problema cu turatia la pornire. Am reusit sa-l reglez si sa o duc in acelasi regim de turatie la pornire.
Daca tot eram acolo , am inceput sa curat si alte prostioare. Am dat bobina jos si am curatat fisele , am dat jos egr-ul ,iar dupa toate astea masina are aceeasi problema cu datul in nas.
Cand am cumparat masina am dus-o la un test si nu a aratat nicio eroare, ieri am dus-o la un alt test si acelasi rezultat.
Am auzit ca problema ar fi din cauza mersului linistit si mi s-a recomandat sa o fortez un pic. Azi am fost la Ct si pe tot drumul am avut grija sa aiba turatii mari.
Cand am ajuns acasa , nelinistit, am cautat in continuare problema si mi s-a spus de sonda de oxigen (sau lambda) care este amplasa langa filtrul de ulei. Am deconectat-o sa vad daca fara ea intampin probleme , din pacate da. Am incercat acelasi test si cu egr-ul deconectat si tot da in nas. Am auzit de o posibila problema la catalizator ,care posibil sa fie infundat, dar eu nu cred ca este acolo problema, poate de frica de al schimba, dar masina are vlaga, ar rupe asfaltul ,dar dupa prima portiune de accelerat.
Dupa acest mic test am conectat sonda si egr-ul (nu au fost deconectate simultan) si pe loc am inceput s-o turez sa vad daca intrerupe si fara sarcina. Surpriza, tot asa face ,dar simt un fel de gol imediat cum ating pedaua , ca si cum intrerupe la inceputul accelerarii dupa isi revine. Cum stateam in parcare cu motorul pornit accelerand si cu capul pe dedesubt am auzit un mic rateu in toba.
Aceleratia mea nu are senzor , este pe cablu ca la Dacia 1410.
De cand am auzit rateul ma gandesc la o bujie innegrita care nu da scanteia cum trebuie sau la bobina.
Ca o mica concluzie, cred ca voi schimba IAC-ul desi ea si-a revenit la relanti ,o sa verific bujiile (sper sa fie una innegrita si sa o schimb), in final voi schimba bobina.
Un mic sfat de la cei care s-au confruntat cu asa ceva ar fi nemaipomenit. AC-ul nu imi functioneaza datorita unei fisuri pe unde pierde freonul( nu cred ca asta ar fi vreo problema ). Sad

Sad
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
z16xe sigur? Din cate stiu nu e pe cablu xe-ul...
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
nu cred ca este z16xe.

- dar distributia este bine pusa la punct? cand a fost schimbata? verifica-i distributia.
- filtru benzina cand l-ai schimbat? uita-te si in rezervor la pompa, ( inainte sa deschizi dai la automat si ascult-o, daca trage aer o auzi.) dupa scoate-o afara si vezi ca ea mai are un filtru inainte sa pompeze benzina, vezi sa nu fie murdar.
- punei un blind la EGR si vezi comportamentul. ( este posibil sa ramana deschis si sa nu mai inchida )
- verifica sa nu traga aer fals pe undeva
- vacumul este curat?
La relanti si a mea oscileaza cam 50 -100 rpm este masina de 16 ani. nu mai este chiar atat de excelenta mai ales ca este uzata.
La pornire la fel si la mine sta turata cand motorul este rece undeva la 1200 - 1300 dupa ce ajunge la temperatura optima de lucru scade la 700 si slab oscileaza.

Daca era bobina era mai rau. nu da bani pe ea degeaba. Fa proba de la altcineva.
  • AT6768

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Salutare oameni buni …am un Opel Astra G și am check engine aprins de ceva timp și nu ii dau de cap…am pus tester și are cod P0443(valva ventilare rezervor)…îmi puteți spune unde gãsesc aceasta valva sa o remediez?multumesc anticipat
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Canistra vapori,valva ventilatie rezervor,COD P0443(4)
Lupa magicã face minuni...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR