Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
A mea are in carte 1503kg hatchback, dar cred ca are mai mult. E adevarat ca e diesel 2.0.
Oricum ai da-o, tot grele sunt. Golf 7 pleaca de la 1205kg.
Skip ads

  • diablo46

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Conform cartii, greutatea Astrei J hatchback incepe de la 1373kg (fara optionale) pana la 1701kg Shocked (cu toate optionalele).
L.E. E=mv2 (energia este masa x viteza la patrat)


Relatia este E=MC^2 (energia=masa*viteza luminii in vid la patrat). Si nu confunda fizica cuantica cu mecanica. Studiaza legile mecanicii si legile fizicii cuantice si o sa vezi ca formulele din mecanica nu pot fi aplicate in fizica cuantica.

Cand Corpul A loveste corpul B, corpul B raspunde cu o forta egala in modul ca cea primita de la corpul A in momentul impactului. In momentul coleziunii a doua masini....forta de impact este egala pentru ambele masini, Va iesi mai "bine" din impact masina care are o suprafata de impact mai mare si o rezstenta a materialelor mai buna.

O demonstratie simpla, o bucata de carton cu masa de 1 kg se ciogneste de un corp metalic cu masa de 0.5 kg. cine va avea de suferit mai mult? cel cu masa mai mare? sau cel cu rezistenta mai mare?
  • alex2014

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Conform spuselor tale(foarte interesante, de altfel), daca se ciocnesc doua loganuri identice, dar una din ele avand 50 km/h, cealalta 130 km/h, pasagerii carei masini vor avea mai mult de suferit?

Dar daca se ciocnesc doua masini identice, care au aceeasi viteza, dar intr-una din masini se afla doar soferul, in cealalta sunt 5 oameni plus portbagajul plin de bagaje?
Multumesc!
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Pai, atunci stim care va fi urmatoarea masina, desi nu-mi place asa mult design-ul. Trebuie sa luam in calcul faptul ca opel e cea mai ieftina masina nemteasca (reputatie castigata de-a lungul timpului), lucru care trebuie sa aiba si anumite compromisuri precum cele enumerate de voi. Cum a spus cineva mai sus, nu prea stau bine la capitoulul vanzari pentru ca oamenii s-au prins ce fel de masini vand.

@alex: Sunt curios ce inseamna pentru tine fara vlaga, nu cred totusi sa fie atat de rau pe cat spui. Am si eu o masina de aproape 1100 kg, 80 cp si 115 Nm, si totusi are un mic zvac care genereaza niste senzatii destul de placute la condus (mi se pare mult mai mecanica), comparativ si cu astra care are un motor mult mai puternic, dar care este liniara si docila in acceleratie daca nu o calci mai hotarat. Ceea ce vroiam sa spun este ca au mai fost cazuri pe aici, tot la un motor similar cu al tau, unde a venit cu bateria terminata din fabrica si genera aceasta lentoare in acceleratie daca imi aduc eu bine aminte. Roaga pe cineva cu un motor ca al tau sa te lase sa o conduci si sa poti face o comparatie.
Skip ads

  • diablo46

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Daca se ciocnesc doua masini identice, circuland cu viteze diferite, amandoua vor fi la fel de avariate....insa imediat dupa ciocnire masina cu viteza mai mare va tinde sa isi continue drumul, pe cand cealalta, cu viteza mai mica, va tinde sa se deplaseze in sens invers. Forta de impact este data intradevar de masa corpurilor si de viteza cu are acestea sunt propulsate. Directia de deplasare a corpurilor dupa impact, este intradevar in functie de diferenta de viteza intre corpuri. Dar forta de impact este aceeasi pentru ambele corpuri.

Forta de impact tine cont de masa ambelor corpuri, nu de masa celui mai greu.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Daca va referiti la legea energiei cinetice mai lipseste un 1/2 din formula initiala, dar cum nici o ciocnire reala nu este perfect elastica, ci este o combinatie intre o ciocnire elastica si una plastica, va interveni si legea energiei potentiale de deformare si alti cativa factori.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@Alex2014 - Defapt daca 2 loganuri identice se pleznesc frontal 100% identic (ipotetic dar si cat de cat practic) nu conteaza ce viteza avea unul si ce viteza avea celalalt. Viteza se aduna si apoi se imparte egal intre ele, au facut cei de la mythbusters un experiment pe aceasta chestiune si au ajuns la concluzia ca da, poti tu avea 100 si eu 50, in masini identice deformarea caroseriei va fi la fel, adica 75/75 km/h / masina Very Happy .
Astra h 1.9 z19dtj cu ceva dotari decente pe care scrie 1450 kg, muuuult domle.
Sa facem comparatie intre rivali, golf 6 si astra j.
G6: 1217 kg, 1.4 80 de caluti; 0-100 in 14 s; CONSUM MIXT 5.1%
AJ: 1298 kg, 1.4 100 de caluti (la o turatie cu 1000 pm mai mare decat G6); 0-100 in 14,2 s (neglijabil); CONSUM MIXT 4.6
Cu cat este mai grea astra h decat golf 6? Sa luam in considerare urmatoarele: astra j este euro 5 pe cand golf6 este euro 4, astra j este mai grasa pe cand golf 5 este slabuta, astra h are portbagajul mai mare (maxim este putin mai mic, dar minim astra j are cu 20 l mai mult, 4 flacoane cu apa.... este ceva nu credeti?).
Parerea mea: 80 de kg sunt neglijabili dat fiind si marimea mai mare, daca voiai ceva sportiv treceai pe 1.8 benzen aspirat sau pe un dizel.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai atunci am avut dreptate, nu e de vina vânzãtorul, ci cumpãrãtorul. Si daca lua golf 6 1.4, tot cam aceeasi nemulțumire era, ca tot cam 14 secunde fãcea pana la sutã. Asta e viata, cifrele vorbesc de la sine.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Exact, era aceeasi marie cu alta palarie. Eu nu inteleg de ce acuza toata masina din propria sa greseala. Ce il nemultumeste? Ai consum cu 1.5 L mai putin dar la o masina mai mare, ce e de nemultumit aici? Si eu nu sunt de acord cu benzinar de cilindree mica si dopat cu o turbina, asa mai bine cumperi din start dizel.
  • alex2014

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
horaa a scris:@Alex2014 -

G6: 1217 kg, 1.4 80 de caluti; 0-100 in 14 s; CONSUM MIXT 5.1%
AJ: 1298 kg, 1.4 100 de caluti (la o turatie cu 1000 pm mai mare decat G6); 0-100 in 14,2 s (neglijabil); CONSUM MIXT 4.6
Cu cat este mai grea astra h decat golf 6?
Parerea mea: 80 de kg sunt neglijabili

Treaba este ca astra j nu are 1298 ci 1470
kg, cel putin sedanul meu, hatchbackul o avea cum zici tu... Dar de la 1217 kg cat are golf, la 1470 kg sunt 253 kg bunicele...
Iar consumurile date de producator sunt fix pix, in oras sub 9.5 l nu scoti decât dacã o împingi Smile) mãcar dacã era motorul economic, ziceam da frate, e lesinat dar mãcar consuma puþin...
Acum ºtiþi ce mi se pare amuzant? în afara de mine, n-a mai postat nimeni care chiar are astra j cu motorul asta... În schimb au postat o groaza pãrerile lor, contrazicându-mã deºi ei n-au condus asa ceva...
ªtiu ca e forum opel dar totuºi, eºti fan pânã la un punct, nu poþi sã faci din rahat bici . Si sã si pocneascã Smile)
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu am condus golf 4 cu motor de 1.4. Sunt ca si trecut prin experiente cu motoare lesinate Very Happy .
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am acelasi motor pe hatchback.De curiozitate ce nivel de echipare ai?
Skip ads

  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mazda 3 1.5 de care iti spuneam are 1190kg,150 nm,100 cp deci teoretic mult mai bine decit astra si cu toate astea majoritatea forumistilor mazda se pling atit de lentoarea masinii cit si de consum.Tind sa cred ca tot nemultumit ai fi fost si tu,chiar daca mazda 3 intruneste atit pretentiile de greutate si cuplu pe care astra nu le are.Si mai arata si al naibii de bine.
Daca inainte si ei au condus tot dacia 1310 sau vreun sh obosit, simplu fapt ca o masina noua pe care scrie mazda(opel,vw.etc)este o garantie ca zboara pe sosea cu minimum de consum indiferent de motorizare.
  • mihnea_alex

  • Mesaje scrise: 239
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Alex2014 eu am consum de 8.9 în momentul ãsta ,pe canicula asta, în bucurești (motor de 1.6 115 cp)
vãd ca stai în bucurești . Iti fac o propunere . Hai sa ne întâlnim . Te las sa conduci mașina mea ,eu conduc mașinã ta și tragem linie . Ce zici?
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare baieti,sa ma bag si eu in " zeama"....Alex nu te plange de masinutza o ai de noua bucura-te de ea ,sfatul meu este sa scapi de obiceiul de dacie si sa te adaptezi la cei 100 de caluti pe care ii ai si sa nu-ti fie frica sa bagi picioru in pedala,e benzina, aspirat, nu-ti fie frica sa treci de 4000 de ture,poti sa-i dai si 6000 asta daca vrei s-o simti mai "sportiva" desi in traficul din bucuresti nu ai nevoie,mergi tu ca melcu si regulamentar si lasa-i pe nervosii cu peste 120 cai sa fie zmei in depasiri, asta daca te face sa te simti mai bine.Ce nu simti tu la masina e cuplul,e ca si cum ai compara Dacia si cu Lada de pe vremuri,nu cumpar Lada ca nu da scartz ,las ca-i mai buna Dacia....
Parerea mea e sa te schimbi si tu ca sofer,ai spus ce si cum, al doilea lucru ai invatat pe pielea ta cum stau lucrurile cu masinile, trage de ea cat poti,vrei sa fie nervoasa da-i talpa, al 3 lea, te-ai saturat de ea,nu e ce-ti trebuie nu mai sta si vinde-o si ia-ti alta,poate opel sau nu(preferabil motorina ca sa simti cuplul la turatii mici dar sa nu te plangi de ea in oras).
Ti-as recomanda H-ul de 1.9 ori z19 dt ori z19 dth ,sunt mai de buzunar si ai satisfactii de la ele
Concluzie, megi mai departe,cu ea sau fara ea,nimeni nu e invatat si toti invatam din greseli asta e dar te schimbi si tu odata cu masina! iar daca te hotarasti s-o vinzi(eu as fi scapat de ea) ti-as recomanda ,asa de bun simt, H-ul de 1.9 ,z19dt sau dth-ul.



P.S Eu am break de 125 pe motorina,daca-l incarc la refuz e bleg rau,ai zice ca mai are 60 cai,daca mai dau drumu si la aer mai ca ma intorc la Aro 10,si daca simt cuplu la turatii mici ce? ma face mai destept decat restu?daca-l depasesc in 30 m pe stefan cel mare pe nenea cu mertzanu care merge linistit ce rezolv?sau cum ar trebui sa ma simt?ce castig?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cum a zis si increatul mai sus, daca ai peste 30 iti mai trebuie putini caluti sub capota, hormoni, tinerete, una alta. Altii fac box, altii prefera ca din cand in cand sa prinda 160-180 intr-o distanta scurta si sa isi calmeze hormonii, altii prefera "pumnii mei minte nu are".
Si peste toate astea de ce va plangeti de puteri? Cand aveati opeluri mai vechi de cilindree mare care abia atingeau 100 de cai era bine... acum hop ca nu e.
Ziceati de masina puturoasa, incercati sa conduceti un astra g dizel cu 75 cai obositi rau de tot, poate ca avea 50-60 in putere, si da, a dus mult si bine, mai asa cu un ros de unghii ca nu poti face depasiri dar te adaptezi.
Totusi sa nu comparam preturile, aici gasim o diferenta uriasa. Astra j: 14990; Golf 7 (care nu are sedan): 16182; Mazda 3: 17390; Ford focus: 16500; Kia CEED (nu stiu echivalent) peste 15000 dar dotari mult mai slabe fata de astra si la fel, nu gasim sedan; Hyiundai elantra: 17674 (acceleratie mai buna dar consum cu peste 1 litru mai mult);
Deci dupa cum vedem, este o diferenta de 900-2000 euroi si in acei bani ii poti tranti un motor mai mare + cateva optiuni dragute.
Daca este sa luam aceste sume singurul competitor ar fi dacia logan/duster sa se incadreze in pret, dar acestea nu sunt masini. Sunt plasticuri.
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
alex2014 a scris:
Treaba este ca astra j nu are 1298 ci 1470
Iar consumurile date de producator sunt fix pix, in oras sub 9.5 l nu scoti decât dacã o împingi Smile)


Mie nu-mi vine in minte alta masina pe benzina care la 1470 kg sa consume doar 9.5 in oras. Mi se pare un super consum pt atata masa si daca mai stau putin si ma gandesc cred ca o sa decid ca nu-mi vine sa cred ca masina aia chiar cantareste atat Smile
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
ca idee de viitor cumparator ... luati masini care au minim 120-150 cai si MINIM 200NM cuplu. sub astia 200nm (evident si in functie de greutate) orice masina par greoaie. ideal ar fi un 250NM pentru o masina de aproximativ 1,3tone
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Burtal, majoritatea din noi cei care mai scriem pe aici mai stim una alta,dar sunt mai multi care habar nu au ce vor de la o masina si o cumpara pt aspect sau buzunar dar mai conteaza si soferul nu doar masina. Nu stiu cum se face ca unii care au logan sau masini pe benzina(poate si motorina) cu motoare sa zic mici pana in 1.6 sunt "reisari" la semafor sau in trafic,nu mai zic de cei cu matiz ,si cand ii pui pe o masina de peste 120-150 cai sunt melci si stau pototliti. Degeaba exista un forum,o sursa de informare,sfaturi,pareri ,ca tot se gaseste unu nemultumit care, normal, a ajuns la concluzia ca masina e de vina,mentalitatea trebuie schimbata,educatia omului nu o poti face daca nu o are!
Ce zici tu Burtal e pentru cine stie cat de cat, cine nu cumpara o masina de 150 cai pe care nu stie s-o conduca si umple topice pe forumuri cu problemele pe care le are din nepriceperea lui.
pfff si ar mai fi de zis....dar ma abtin.
Eu as zice sa se inchida topicu asta, initiatorul a postat si el de cateva ori si ne batem creierii noi si nu stim ce sa facem, ori sa-l sprijinim ca are masina noua ,ori sa-l invinuim.
Alex no offence!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@cosmin65397 - De ce loganistii sunt impliniti de motorase? Greutatea nene, un logan are 1.1 tone... Si daca faci comparatie greutate-putere este la fel de lesinat ca si 1.4 benzen pe astra.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR