Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pãi și de aia nu pornește cã EGR e blocat? E adevãrat cã am avut P0400 și P0108 în urmã cu câteva zile, le-am șters, nu au mai apãrut, dar acum am P0340 și nu pornește efectiv. Mâine dupã ce iau senzor nou vin cu detalii. Sper sã n-am distribuția compromisã... Face foarte urât la demaror, e un sunet foarte fin...
Skip ads

  • lucian_xtm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu, fi atent: am dat 40 chei, am descarcat bateria si nu pornea. Pentru ca acel EGR de opel pe motor FIAT ramane blocat pe deschis, si turbina nu baga aer in motor. Amestecul e compromis, pana nu desfaci tubulatura de la EGR spre motor. Mie mi-a facut asta si am inteles de unde plecau problemele masinii. Trebuie pornit cu mufa egr scoasa sau montata, nu mai retin exact dar NEAPARAT desfacuta tubulatura de la recirculare gaze
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mulțumesc, o sã încerc și asta, doar sã schimb senzorul pentru cã erorea persistã, e prezentã. Deci trebuie eliminatã. Foarte posibil ce spui tu, mi-a dat eroare P0400, deci și de acolo poate fi ceva problemã la alimentarea cu aer a motorului. Plus cã am gãsit colierul desfãcut la furtunul de plastic ce intrã în admisie.

Și toate astea au pornit de la un banal de test ITP unde ãla mi-a turat mașina la 4000 rpm de zici cã era avion..................
  • lucian_xtm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Zi merci, la prima depasire, cnad turai la 4000 ti se oprea motorul in mers. O vrei pe asta!? A patit fratele meu la opel, din cauza acelui nenorocit de EGR, ramanea deschis de aiurea.
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat senzorul cu unul nou, face la fel, dai la automat degeaba. Presiune ok. Îmi puteți confirma cei cu TIS cã pe pinul de mijloc (2) trebuie sã am zero pe rezistențã și pe pinul (3) trebuie sã am 5V? Mulțumesc anticipat. Am atașat și datele de OP-COM, turația de la axul cu came sunt la jumate fațã de cele de pe arborele cotit. Nu înțeleg de ce dã P0340 dacã cele 2 valori sunt normale.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
---
  • florin71_skoda

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2004 1248 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salutare. Se da un Opel Corsa C / BJ 11, diesel, cu motor Z13DT, din 2004 la care i se tot descarca bateria de pe o zi pe alta si i-am dat-o jos ca sa o pun pe redresor, iar a doua zi cind am pus bateria sus, m-am trezit ca nu mai porneste motorul, indiferent cit de mult invirte electromotorul. Precizez ca de foarte multi ani motorul nu prea pornea la prima cheie si trebuia sa tin contactul pus citeva secunde pina ce sa dau la automat ca sa o ia din prima (5-6 secunde dupa ce se stingeau bujiile).
Ce am stiut eu sa fac: Am verificat toate sigurantele si par bune. Am scos furtunul ce intra in filtrul de motorina, am pus contactul si pompa din rezervor nu a pornit. Am inversat 2 relee intre ele si tot nu a pornit. Pina la urma am dat jos carcasa releului pompei si l-am actionat manual si a venit motorina. Am prins un vecin care sa dea la automat cit timp tin eu releul cuplat manual si tot nu a pornit motorul.
Nu stiu daca faptul ca nu a pornit pompa din rezervor este sau nu un defect, deoarece pe filtrul de motorina am un senzor care banuiesc ca citeste presiunea din filtru si poate ca am suficienta presiune.
La bord nu pilpiie avarie. Testul agrafa am inteles ca nu merge la motorul meu. Asa ca nu stiu daca am sau nu ceva avarie stocata.
Simbata as putea sa cer imprumut o diagnoza de Opel, insa nu sint ferm comvins ca o sa ma descurc sa citesc valorile si nu stiu care trebuie citite.
Astea fiind zise, ce ma sfatuiti sa fac ?
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Pai in primul rand trebe sa rezolvi problema cu alimentarea cu motorina,de cate ori pui contactul pompa trebuie sa mearga min 5 sec.
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa incepi prin a verifica daca se pune contactul sau nu.
Pentru asta, pui contactul, pe ultima pozitie, ca si cum ai avea motorul pornit, calci pedala de frana si rogi pe cineva sa se uite daca se aprind becurile de stop pe frana.
Daca se aprind, inseamna ca inclusiv releul pentru contact, isi face treaba si deci, pana aici totul este in regula si treci mai departe.

Verifici foarte atent sau chiar schimbi direct sigurantele F30 de 15A si F2 de 7.5A de pe panoul cu sigurante de sub capota. (Apoi te asiguri si ca F3 si F22 de pe acelasi ponou, sunt si ele bune).

Cam atat cred ca ai putea sa faci, fara o diagnoza in prealabil. Sper ca nu mi-a scapat ceva.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Citeste erorile si posteaza-le aici. Posibil BCM s-a dezinstalat datorita tensiunii slabe.
Mai departe vezi ce e de facut.
  • florin71_skoda

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2004 1248 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Aha, deci pompa din rezervor trebuia totusi sa plece, indiferent ce spune senzorul din filtru de motorina.
Sigurantele le-am verificat pe toate, cu multimetru pe piuit. Asta a fost primul lucru pe care l-am facut. Ce nu am facut, a fost sa verific volti.
Cind pun contactul, porneste ventilatorul, stergatoarele, player-ul, bricheta. Frinele nu m-am gindit sa le verific, plecind de la ideea ca daca merg cele enumerate, am contact.
Care este releul pentru contact ?
Incerc astazi sa imprumut o diagnoza.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Când pui contactul clipește mașinã cu cheita?
Skip ads

  • florin71_skoda

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2004 1248 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Nu, nu clipeste. (am scris si in primul post)
Toate becurile din bord se comporta normal.
  • florin71_skoda

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2004 1248 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Am pus laptop-ul pe masina si am gasit 3 coduri de eroare
1 - U2018 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System) / Sporadic / 00
2 - P0335 - Crankshaft Sensor Circuit Range - Performance / Sporadic / 04
3 - P0180 - Unknown Error / Sporadic / 04
Le-am sters si au disparut fara sa mai reapara dupa ce am incercat sa repornesc masina (care fireste, nu porneste)

Am intrat la parametri si am vazut Releu Sistem =Activ si Releu pompa combustibil = inactiv, insa cind am dat la automat a aparut si asta activ. Fiind singur, nu stiu daca a si cuplat in realitate. Mi sa parut ca aud ceva, dar nu am de unde sa stiu daca intradevar am auzit pompa din rezervor, sau altceva. (zilele trecute nu am vazut niciodata releul sa cupleze).

La altceva din lista aia lunga nu am prea stiut la ce sa ma uit. Totusi am actvat:
28 - Presiune combustibil in Common Rail specificata = 37,40 MPa
29 - Presiune combustibil in Common Rail reala = 0,00 MPa
30 - Valva cotrol presiune Rail = 1 MPa

Deci se pare ca nu am presiune in Common Rail.
Ce ma sfatuiti sa mai fac sau sa verific ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Posibil regulator presiune rampa injectoare sau senzor vilbrochen.
  • florin71_skoda

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2004 1248 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Intre timp am mai fost sa mai mesteresc cite ceva.
Pentru ca aveam dilema cu releul pompei de rezervor, am dat jos capacele de la R1-Releu Motor (EC) si R4-Releu pompa motorina si dupaia le-am inversat intre ele si se pare ca ambele relee sint bune. Singura chestie este ca ala de pompa nu primeste niciodata tensiune ca sa cupleze. ( habar nu am de ce )
Am scos mufele de la senzor presiune rampa, regulator si crankshaft si le-am dat cu spray de contact.
Ulterior am observat ca totusi cele 3 erori reapar de fiecare data (prima data m-am grabit sa spun ca au disparut) In plus, acum mai am inca una, P0190 - Unknown Error / Sporadic / 04
Am demontat senzorul crankshaft si l-am curatat cu spray de frine (fiind murdar, am incercat si eu ce am putut). Degeaba, ca am mai departe cele 4 erori.
Acum la parametri sa schimbat 28 - Presiune combustibil in Common Rail specificata = 645,36 MPa (de la 37,40 MPa cit aveam initial)
Pentru ca sa terminat bateria, am luat o mica pauza.
  • florin71_skoda

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2004 1248 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Update
Am prins un vecin si am dat jos senzorul Crankshaft si l-am pus sa dea la automat ca sa vad daca axul cu came se invirte (sa nu cumva sa-mi fie rupta distributia) si se pare ca axul cu came se invirte. Acum eu nu sint mecanic, insa dupa ce constatari am facut, trag concluzia ca o fi de bai senzorul Crankshaft.
Astept sa vad ce-mi spuneti si voi.
(intre timp a venit ploaia si ne-am retras in casa)
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,469
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
https://www.obd-codes.com/p0190
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=20191
https://www.carobdcodes.com/...malfunction.shtml
http://p0190.enginetroublecode.com/opel-corsa
Spor la citit!
Pe viitor faci un efort cu butonul "cauta"?
  • florin71_skoda

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2004 1248 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Ieri mi-a venit senzorul crankshaft (Valeo 254039) si azi am reusit cu chiu cu vai sa-l schimb. Foarte urita pozitie, totul se face pe pipaite, ca de vazut nu poti sa vezi absolut nimic. Noroc cu telefonul ca am putut sa-i fac niste poze si astfel am aflat ca surubul se desface cu torx, ca altfel eu ma chinuiam cu cheile. A pornit si releul pompei, dar motorul tot nu am reusit sa-l pornesc din prima. Am pus laptop-ul pe ea si nu aveam erori, dar am vazut ca daca dau la electromotor scade tensiunea la 8,8V. Asa ca i-am dat un pic de curent si a pornit. Mai ramine sa rezolv problema cu baterie.
  • florin71_skoda

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2004 1248 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi si colegilor care au postat informatii pe forum
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR