Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • bhusdup

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Am o problema cu astra h meu de 1.4 benzina. Relantiul este instabil adica se misca acul de la turometru si da rateuri in toba. Daca pornesc aerul conditionat rateurile dispar/nu se mai simt.

Am fost cu masina si in reprezentata si nu are nici o eroare, am testat-o si cu opcom-ul si la fel.

Ma puteti ajuta cu o idee/sfat cam de la ce ar putea fi aceasta problema ?

Merci
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eroare poa' sa nu fie,dar ceva valori nu v-au atras atentia? la pornirea aerului conditionat aveti o imbogatire de amestec,poate de aici trebuie verificat,cu toate ca eu recomand ceva atentie cu motoarele astea,bujii,fise,bobina,sonda l,timp injectie,corectii avans.
P.S. erori cauta doar amatorii,cei de la reprezentanta trebuiau sa viseze valorile
  • bhusdup

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am studiat valorile din opcom (injectie si sonda l ceilalti parametrii nu-i cunosc) si am incercat sa vad care cum se schimba si cand incepe sa faca "figuri" masina, o sa pun si niste print screen-uri peste 1-2 zile pentru ca momentan masina este la alt mecanic care i-a schimbat injectoarele, egr, debitmetru dar masina face la fel.

Timpi de injectie variau intre 3.5 - 4.5 din cate imi aduc aminte. Cand sareau de 4 mi se pare ca atunci se simteau trepidatiile mai tare.
Sonda L - varia intre 800+ pana la 59.

Merci pentru raspunsul rapid.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:.....la pornirea aerului conditionat aveti o imbogatire de amestec,poate de aici trebuie verificat....
P.S. erori cauta doar amatorii,cei de la reprezentanta trebuiau sa viseze valorile


@mecaNIK ti-a pus pe tava de unde sã începi. Urmãrește valorile amestecului și de ce nu și cantitatea de aer ....temperatura lui ...
Nu strica sã verifici presiunea pompei de benzinã.
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
3,5-4,5 ms este extrem de mare ...vezi acolo inclusiv presiune benzina,un manometru si afli imediat cum stau lucrurile.Eu gasesc la opel 2,3-2,5 de obicei si atunci merge bine motorul,linistit si fara consum mare.
Rateurile in evacuare inseamna,multa benzina nearsa...tind sa cred ca e problema cu presiunea de benzina
P.S. cu cat o sa studiezi mai temeinic problema cu atat o sa dai bani mai putini pe piese,fa o pauza de achizitii si pune-te pe masurat o sa ai o surpriza. Very Happy
P.S. 2 este sigur x14xe din 2004? parca prin 2000 se terminase cu E2 la opel
  • bhusdup

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Am revenit cu printscreen-uri de pe opcom. Acum am observat ca injectia sta in jurul 3.2-3.5 si sare peste pana pe la 3.7

Masina este astra h 2004, euro 4, 1.4xep.

Va rog sa-mi ziceti ce parametrii observati ca sunt in neregula.

Merci


Merci
  • bhusdup

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Presiunea o verific pe la ventilul de la injectoare?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Da. Se monteaza acolo un manometru.
Skip ads

  • bhusdup

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2014

  • Mesaj Privat
@catastefan - merci

@catastefan/@mecaNIK - totul este in regula in printscreen-urile atasate de mine cu parametrii?

Merci
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ca sa urmaresti valorile sondelor Lambda trebuie sa faci o inregistrare de parametri cu masina in sarcina.....pentru ca valorile lor fluctueaza.
EGR la fel....in sarcina se vede daca lucreaza.
In rest par toate in regula.
  • bhusdup

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ok, merci catastefan inca o data. O sa refac testele cu masina in mers si o sa postez rezultatele. Nu cred ca pot face recording pe versiunea mea de opcom dar o sa incerc.

Testele o sa le fac si cu aerul conditionat pornit, avand in vedere ca atunci dispar/sunt ascunse rateurile si de asemeni relantiul instabil.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sunt 99% sigur ca merge cu Op-Com.
Skip ads

  • Smil3y27

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut @bhusdup. Am aceeasi problema ca tine, doar ca in plus imi mai si da in nas masina intre 1000-2000rpm. Ti-ai rezolvat problema? Daca da, astept un raspuns din partea ta. Ms.
  • cristiandonose

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Uite si la asta avea zgomote ciudate la motor pana nu a mai tras deloc. Uite ce avea... o gaura in chiulasa intre cilindrii 3 si 4.Cred ca de la garnitura apornit totul. E pe acelasi motor z14xep.
  • SStoica892

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am o corsa D cu motorul Z14XEP si la relanti merge iregulat, are o fluctuatie usoara (se aude ca nu merge rotund). La interval de 2 minute se scutura putin ca si cum ar pleca compresorul de AC dupa care isi revine la mersul iregulat. Am fost cu ea in 3 serviceuri, si nimeni nu stie ce ar putea sa aibe. Compresia este intre 11,5 si 13. Am inlocuit bujii si bobina de inductie insa fara nici un succes. Am curatat si injectoarele si corpul clapeta si tot nimic. Pe diagnoza nu apare nici o eroare. Am fost si la reprezentanta, au facut si ei o diagnoza cu OPcom-ul lor si tot nimic. Peste tot am fost sfatuit sa merg cu ea pana "crapa" sau simptomele se vor accetua.
La "radio sant" am auzit cum ca ar putea fi din calculator insa nu imi pare ft plauzibil.
Va rog sa ma ajutati cu o idee.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cauta un debitmetru identic de proba....
  • SStoica892

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Merci frumos! O sa caut!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR