Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. De ceva vreme am o problema la masina. (Opel Astra G , X20DTL din 99' - 2000)
In majoritatea cazurilor cand pornesc masina la rece , se aprinde martorul check engine si masina nu trage , parca ma da in nas. Acelasi lucru se mai intampla cand ma dau la ea, la turatii mari la fel se aprinde martorul luminos si motorul nu mai trage... sta 3-4 secunde asa si apoi isi revine. Am schimbat acum maxim 2 saptamani uleiul, filtrele si cateva piese...dar problema era dinainte sa schimb cele enumerate. Care sa fie problema? Tin sa precizez ca si noaptea cand merg cu faza scurta, lumina este intermitenta , frameaza, ba chiar de multe ori scade foarte mult incat sunt nevoit sa merg cu faza lunga. Au vreo legatura aceste probleme? Care ar fi problemele?
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
"se aprinde martorul check engine" - vezi ce erori are stocate.
Verifica incarcarea la baterie pornita si nepornita. - sa ne spui cat are.
https://www.clubopel.com/vie...p=1821253#1821253 - Poate...
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Astra G -- X 20 DTL - an 2000

Salutare. De vreo 2-3 luni am o problema la masina. Cand pornesc masina dimineata la rece, la turatii de 1200 - 1500 masina parca se ineaca si nu vrea sa accelereze deloc, pana la un moment cand turatia ajunge undeva la 2200 iar atunci iese un fum negru pe evacuare si peurma masina se tureaza bine. Practic este ca un blocaj care nu da drumul motorului sa se tureze , iar cand motorul incepe sa se tureze calumea iese acel fum iar peurma totul este ok. Acelasi lucru il mai patesc si cand merg, undeva la 120~130 km/h se intampla acelasi lucru, se aprinde check engine , iar motorul nu mai trage deloc, parca se chinuie...
Am dus`o la un amic cu tester, iar el mi-a spus "turbina nu se prea deschide".
Ce este de facut? Sa fie asta problema?
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Vezi ca se fac intalniri in Constanta cu baieti de pe forum care stiu cu ce se mananca Opel...intra pe sectiunea dedicata si vezi acolo toate informatiile si sigur la intalnire vei gasi pe cineva cu un tester care sa-ti spuna exact despre ce e vorba....oricum nu pare a fi turbina din spusele tale.
Bafta
Skip ads

  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cel mai sigur fa un tester la cineva care se pricepe sa vezi ce erori ai stocate. Poate ai norocul si vine vreun coleg duminica cu un tester si poate scapi doar cu un suc si o cafea.
Eu am avut o problema asemanatoare si am facut 5 testere la persoane diferite, mi-au luat banii si problema tot nu o gaseau.
Scuze de off topic!
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pai si pana la urma ce problema ai avut?
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La mine nu trecea deloc de 3500 de ture si dadea in nas la rece. Am schimbat pompa de injectie si acum se tureaza bine, porneste bine, dar tot mai da in nas dimineata la rece .
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am revenit cu legatura la topicul acesta ( https://www.clubopel.com/vie...58&highlight= )
Astazi am bagat masina pe tester si mi-au aparut 3 erori... nu stiu sa le interpretez prea bine. Tin sa precizez ca valva egr este functionala, deoarece inainte de tester am fost la un mecanic , i-am povestit simptomele masinii iar el a scos valva pentru a o verifica si curata. Apoi la indicatiile lui, am fost la o cunostiinta de a mea cu tester ,,, se poate vedea in poza ce erori sunt... Un coleg amabil care ma poate ajuta cu interpretarea lor?

Skip ads

  • Marko93

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema asta la Y20DTH si am rezolvato cu un spray de contacte. Curata toate contactele mufelor motorului. In special cele de la electrovalve. Dar daca o faci curatele pe toate. Iti va merge.
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare. Am revenit in legatura cu problema la turbina... (p1125)

Am curatat mufe, am verificat cablajele, furtunasele, am facut proba si cu o noua electrovalva (cea care controleaza turbina) , si nici`o schimbare. Imi vine sa dau cu ea de pamant... Aseara am mai fost la un mecanic si a spus asa: Ai verificat senzorul de pe galeria de admisie?. I-am spus ca nu ... El a desfacut senzorul sa se uite la el , si era plin de funingine, la curatat cu un spray si la pus la loc, dar acum sta tot timpul aprins check engine si masina nu are deloc forta... El a zis ca este sigur din cauza acelui senzor de pe galeria de admisie. Se poate acest lucru?
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Daca s-a bulit de tot este posibil sa iti ramana aprins tot timpul. La mine cand am avut acest senzor ajungea la 130kmh si 3000 ture si abia atunci se aprindea. In rest nu aveam probleme.
De tras trage sau se limiteaza?
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
@radutzzu18 De tras , trage bine cand check`ul nu este aprins. In seara aceasta sa stins, nu a mai ramas aprins.

Dupa ce sa stins am mers la cnv si am probat cu un nou senzor si problema inca persista ....cum depasesc 120 km/h , se aprinde check`ul si imi taie turbina ... si mai are momente cand se aprinde, nu doar cand depasesc acea viteza.

Rog frumos un coleg care se pricepe sau care a mai avut aceasta problema , sa imi spuna si mie exact tot ce trebuie verificat.
Skip ads

  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu am avut probleme similare. Daca zici ca senzorul e bun, mai verifica furtunele de la turbo sa nu fie fisurate pe undeva. Pe tester ce erori ai?
Testul cu pedalele l-ai facut?
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Testul cu pedala nu l`am facut, in schimb am fost la 100 de testere si aceleasi erori peste tot...dar punctele de vedere ale problemei erau diferite.



  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Cred ca ii dau foc...

Astazi am schimbat toate cele 3 electrovalve... problema nu dispare. Pe tester am p1125 (electrovalva control turbina) .

Pana acum am facut urmatoarele:
Am curatat mufele electrovalvelor cu spray de contacte
Am incercat cu un alt senzor de pe galeria de admisie.
Am curatat EGR
Am verificat furtunasele sa nu fie fisurate.
Am verificat cu un manometru vacumul pe care electrovalvele il fac (aici ba indica ca e bine, ba ca nu e bine, odata cand acceleram vacumul se facea foarte bine, cand acceleram a 2 oara , acul de la manometru abea urca... )
Am schimbat toate cele 3 electrovalve , iar chestia de mai sus se repeta. Vacumul ba se face, ba nu se face.

Ce sa ii mai fac? Ca deja simt cum imi explodeaza o artera.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
vezi pompa de vacuum
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@BduCTA
Pun pariu ca ai membrana EGR sparta sau membrana capsulei de la clapetele de admisie.
Si cel putin o bujie arsa.
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
EGR`ul este intact si perfect functional, asta daca te referi la faptul ca ai vazut p0400 in poza de mai sus. A fost desfacut , curatat , verificat si montat la loc. Pe tester in momentul de fata p0400 nu mai este. Doar eroarea de la releu/bujii incadescente si eroarea de la electrovala control turbina.
  • BduCTA

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Diagnoza este facuta astazi de catre mine... mi-am achizitionat un tester ca m-am saturat sa tot platesc pt diagnoze in stanga si in dreapta. Dupa cum se vede mai jos , am acea eroare la electrovalva care controleaza turbina. M`am saturat de mecanici.... cred si sper totodata ca aici pe site voi gasii rezolvarea problemei.

Tot ce am incercat pana acum:

Am curatat mufele electrovalvelor cu spray de contacte
Am incercat cu un alt senzor de pe galeria de admisie.
Am curatat EGR
Am verificat furtunasele sa nu fie fisurate.
Am verificat cu un manometru vacumul pe care electrovalvele il fac (aici ba indica ca e bine, ba ca nu e bine, odata cand acceleram vacumul se facea foarte bine, cand acceleram a 2 oara , acul de la manometru abea urca... )
Am schimbat toate cele 3 electrovalve , iar chestia de mai sus se repeta. Vacumul ba se face, ba nu se face.
__________________________________________________________________________________
OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool

OP-COM - KW2000 Communication Window> 2000 (Y)|Astra-G|Engine|X 20 DTL
Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F

Normal timing parameter set.

VIN: W0L0TGF48Y5055482
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09133267 CQ
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010503
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: VT0MW060_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0003
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B99007
systemNameOrEngineType: X20DTL D3
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF

Identifier: 051B

VehicleManufacturerSpecific: 0281001869


Total number of fault codes: 1

P1125 - Boost Pressure Solenoid Valve Circuit Open
(04) - Present
___________________________________________________________________________________

Ce a mai ramas de facut? (Inainte de a ii da foc)
Ce trebuie sa mai verific?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
vezi sa nu fie obturate furtunasele de la electrovalve
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR