Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
De unde opresti twinport ul? Ca am intrat si eu la engine output test si nu vad nimic cu twinport ul
Skip ads

  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
La mine e în romana. L am gãsit la test actuatori. Merita încercat sa l dezactivați toți cei care aveți lipsa de putere la turatii mici. Eu am fãcut motorul acum 1000 de km și m a surprins lipsa de putere pana în 2500 ture. La fel se comporta și înainte. Îl dezactivați pt cca. 20 sec ,apoi se activeazã automat. E o problema cred cu twinport ul , fãrã sa dea cod de eroare. S ar putea sa nu deschidã când trebuie și cât tb. Poate ne lãmurește cineva care știe cum sta treaba cu twinport ul ãsta.
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Când mi am refacut motorul am gãsit o siguranțã sãrita de la o clapeta a twinport ului și clapeta era închisã. Am recondiționat partea mecanica și nu mai am joc în clapete. Am crezut ca scap de lipsa de putere . .. dar nu s a întâmplat nimic. Merge la fel. Nu știu dacã se poate dezactiva de tot ca sa mi fac o idee dacã nu mai funcționeazã în parametri și sa vãd dacã creste consumul .
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
pai desfci tija din actuator. credca asa se poate inchide twinportul de tot. actuatorul este prins in 2 suruburi torx credca de 25.. este cam incomoda desfacerea lui insa nu cred ca este imposibil.
Skip ads

  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am tras furtunul de vacuum și a rãmas pe deschis twinport ul. Vãd ca trage mult mai bine fãrã el. Trage și cu AC pornit și am scãpat și de niște suturi pe care le aveam pe gpl . Sa vãd ce consum o sa am .
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Suturile alea pe gpl erau cumva la plecare in treapta 1 si 2? Sau la fel in decelerare in aceleasi trepte? Furtunul de vacuum care este? Ala de pleaca din admisie de jos?
Erori ti-au apãrut?
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Suturile pe gpl le aveam la accelerare în primele 3 trepte imediat dupã ce schimbam viteza. Am schimbat bobina, bujii, verificat și curãțat egr , clapeta etc și s a dovedit a fi twinport ul. Furtunul de vacuum l am scos din valva twinport ului , cea care trage tija. Eroare nu știu dacã are pt ca nu am catalizator deocamdatã și era check ul deja aprins. Deocamdatã am vrut sa vãd cum se comporta fãrã twinport . Sigur nu lucreazã în parametri chiar dacã nu dãdea cod de eroare înainte . O sa încerc sa îl schimb dacã consuma mult fãrã el. Sau o dezactivare dacã se poate cu tech 2 dacã consumul este acceptabil. Cert este ca trage mult mai bine fãrã el, cel puțin la mine.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Exact asa am si eu . Suturi in primele trepte. Mai puternice in 1 si 2. In 3 se simte slab. De blocat l ai lasat asa pe liber sau cum?
Skip ads

  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
A rãmas pe deschis. Dacã nu are vacuum , nu trage tija sa închidã clapetele
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
interesant, la mine tijele alea are un arc, care sunt tinute pe inchis. Ca sa le blochez ori leg ceva si le trag spre actuator cumva, ori desfac tija aia (cam incomoda treaba asta pt ca acolo am vaporizatorul de gpl).
Am scos si eu furtunul de vacuum si asa este, a disparut smucitura pe gpl.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@rhydin.Nu am cumparat bobina noua ,am luat-o pe cea de pe cealalta Astra (G cu acelasi motor z16xep) care este noua de 4-5 luni deci bobina de pe H e buna!Si dupa schimbul intre bobine am zis sa ma uit si pe la bujii (NGK cu 1 electrod pe care le-am pus noi acum o luna pt ca am vazut ca nemtii sunt fani NGK.Nu m-a dat pe spate dar zic,merge) si le-am desfacut,erau ok si ce zic ia sa le schimb cu altceva si prin dulap aveam niste bujii mai vechi BERU cu 4 electrozi (nu stiu exact codul dar o sa-l aflu cand le schimb cu cele noi) si zic ,hai sa le pun pe astea...surpriza masina merge brici ,abea ca se mai aude motorul,nu se mai simte nici o vibratie a motorului,consumul la relanti este de 0,5 in loc de 0,7...afara mi-a luat 7% si nu mai e puturoasa...are alta putere frate.Diferenta o fac cei 4 electrozi sau Beru sunt mai bune ca NGK pe motorul asta?La mine e diferenta mare intre cele doua seturi de bujii.Multumesc de raspunsuri.Stima.
  • rudy_grf

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Poti sa ai si 6 electrozi, tot unul iti va da scanteia, avantajul este ca atunci cand un electrod nu lucreaza da celalalt scanteia s.a.m.d.p.
Probabil bujiile NGK nu au fost bune , sau una dintre ele nu dadea scanteie cum trebuie.
Skip ads

  • Alergic

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Salut, am o Astra H 2006 1.3cdti. Am plecat din Tulcea spre Germania. Pe Autostrada am observat cã nu mai trage. Am turat pânã la 4000 dar accelereazã foarte greu. Eu zic cã nu mai intra turbina. Am fãcut testul pedalelor și a rezultat asta 0243, 0107, 0110. Azi am curãțat senzorul map și nimic nou. Mașina merge fara erori in bord dar nu trage. Am schimbat senzorul MAP si electrovalva turbo și nici o schimbare. Azi am verificat furtunasul care pleca din electrovalva și era Topit. L-am inadit cu o bucata de furtun și în sfârșit merge. Întrebarea mea este rezistã furtunul pus de mine din Rostock pânã la Tulcea ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR