Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut, inlocuirea oringului presupune si schimbarea uleiului? Parca nu as vrea pt. ca schimbul de uleri + filtre a fost facut acum 4000 de km... Multumesc
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu.
Este bine sã îl schimbi, însã dacã nu vrei, nu îl schimbi
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am inteles, mersi, si daca tot se umbla la ea, mai e bine sa schimb/sa fiu atent la ceva ? Masina are cam 220 000 km. (bineinteles, in afara de greierasii care ii am pe creier...)
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Daca ai cutie manuala,ii poti schima si uleiul din aceasta,pt ca oricum ti-l da jos si nu ar mai trebui sa platesti manopera!
Skip ads

  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Acelasi mesaj primesc si eu de cand a venit frigul asta. Sper sa ma tina pana la primavara ca pe frigul asta nu desfac masina..Unde se gaseste de cumparat acest oring? Ca m am uitat pe siteurile care vand piese online si nu am gasit asa ceva. Are vreun cod ceva?
  • clorin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Stie cineva ce cod de piesa are o-ringul ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Gasesti aici:
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=1160

Din pacate, nu pot spune furnizorul, pentru a nu se considera reclama, detalii pe PM...
  • clorin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc gyzmo !
Skip ads

  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salut. Cu ocazia schimbului de ulei și filtre m am gândit sã schimb și oringul acela de la sorb. La reprezentanțã Victoria Global Brașov mi au spus cã dureazã cam toatã ziua: revizie și oringul. Eu am cutie manualã și au zis ca la astea trebuie desfãcutã cutia cã nu au loc pt demontat baia de ulei. Doar la automate merge mai ușor.
Chiar așa e de greu de schimbat oringul la cutii manuale?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Durata mare a inlocuirii acestui o-ring se datoreaza garniturii de la baia de ulei, care nu "exista", se utilizeaza un etansant care trebuie sa se intareasca...si cum este si putin mai rece...
  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
La pagina 23 din likul de mai sus se gaseste o poza cu ringul si cu codul lui. Am citit de la inceput cu toate ca citisem tot acum cateva luni... o sa desfac si eu la primavara baia sa schimb ringul acela si cred ca o sa renunt si la uleiul GM. Sunt mai multe variante de ulei prezentate de colegi. Un lucru nu imi este prea clar. Spunea cineva pe acolo ca la motoarele din 2011 este rezolvata aceasta problema si ca au schimbat solutia.. or fi schimbat ringul acela sau materialul din care e facut .. sau sau?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Asta este

A mea este pe masa de operatie acum il face transplantul de oring. Preventiv


Ultima modificare facuta de Avram Adrian la Mar 05 Jan, 2016 1:10 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • deleted-91993

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Exact. Multumim.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Durata mare a inlocuirii acestui o-ring se datoreaza garniturii de la baia de ulei, care nu "exista", se utilizeaza un etansant care trebuie sa se intareasca...si cum este si putin mai rece...

Bun...dar pe lângã asta, e mai complicat când vorbim de cutii manuale? Au mai multe de demontat?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Trebuie demontata o planetara..., galeria(tubulatura) de evacuare..., nu vad de ce sa umble la cutie... Confused
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
....

Oringul vechi ..... baia....etc
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ciudat sistem...si totodata prost...,insa nu mai mira nimic...
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Si eu tot pe masã de operatie:







PS: În august am luat de la rev....op.. Liqui Moli Top Tec 4600 la un pret super avantajos. Dupã 8000km l-am scos "prãjit". Nici cel original GM nu era asa dupã 12000km...
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cu aceasta ocazie sa spalat si baia


  • Ghita-Preda Alexand

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2015

  • Mesaj Privat
De 3 revizii am pus numai motul specific GM am mașinã de 88.000 și tot m-am pricopsit cu oil pressure low... Material O ring prost probabil nu tine de km, ulei... cel mai probabil de durata (timp) și material prost O ring.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR