- adi.jurubita
- *
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- adi.jurubita
- *
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- deleted-91993
- *
- 32 mesaje
- din 05 Mar 2014
deleted-91993
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
clorin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Gasesti aici:
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=1160
Din pacate, nu pot spune furnizorul, pentru a nu se considera reclama, detalii pe PM...
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=1160
Din pacate, nu pot spune furnizorul, pentru a nu se considera reclama, detalii pe PM...
clorin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2015
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
Salut. Cu ocazia schimbului de ulei și filtre m am gândit sã schimb și oringul acela de la sorb. La reprezentanțã Victoria Global Brașov mi au spus cã dureazã cam toatã ziua: revizie și oringul. Eu am cutie manualã și au zis ca la astea trebuie desfãcutã cutia cã nu au loc pt demontat baia de ulei. Doar la automate merge mai ușor.
Chiar așa e de greu de schimbat oringul la cutii manuale?
Chiar așa e de greu de schimbat oringul la cutii manuale?
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-91993
- *
- 32 mesaje
- din 05 Mar 2014
deleted-91993
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
La pagina 23 din likul de mai sus se gaseste o poza cu ringul si cu codul lui. Am citit de la inceput cu toate ca citisem tot acum cateva luni... o sa desfac si eu la primavara baia sa schimb ringul acela si cred ca o sa renunt si la uleiul GM. Sunt mai multe variante de ulei prezentate de colegi. Un lucru nu imi este prea clar. Spunea cineva pe acolo ca la motoarele din 2011 este rezolvata aceasta problema si ca au schimbat solutia.. or fi schimbat ringul acela sau materialul din care e facut .. sau sau?
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-91993
- *
- 32 mesaje
- din 05 Mar 2014
deleted-91993
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Durata mare a inlocuirii acestui o-ring se datoreaza garniturii de la baia de ulei, care nu "exista", se utilizeaza un etansant care trebuie sa se intareasca...si cum este si putin mai rece...
Bun...dar pe lângã asta, e mai complicat când vorbim de cutii manuale? Au mai multe de demontat?
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- stemi
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
stemi
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Ghita-Preda Alexand
- *
- 16 mesaje
- din 16 Mar 2015
- Bucuresti
Ghita-Preda Alexand
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2015
- Mesaj Privat