Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Behe

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2017

  • Mesaj Privat
@Cip133, @Marvin: Mersi frumos pentru raspunsuri!
O las si eu in service saptamana viitoare, doar atunci se poate, sper sa nu fie grav. Oricum va tin la curent, eu o sa cer in mod expres verificare cuzineti, vibrochen, etc, chiar daca creste putin manopera (partea aceea nu ar fi desfacuta in mod normal pentru schimbarea oringului de la sorb).
Tin sa va spun ca oringul l-am cumparat online, de pe pieseauto.ro, de la un magazin din Buc., la 64 RON + transport, pentru cei ce nu-l gasesc in orasul lor de resedinta.
Salutare si we frumos!
Skip ads

  • valentin79

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Schimbati oringul ....sa vedeti diferenta dintre unul nou si unul care a stat in baia de ulei la diferite temperaturi si vreo 200.000km....iar uleiul schimbat la 30.000km...o tampenie din partea producatorului.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ce nu inteleg eu este de ce daca nu ai presiune ca sa mearga motorul fara probleme nu se aprinde becul rosu si asa sa ramana.
nu inteleg de ce se stinge si fraierul merge in continuare cu masina.
daca se stinge inseamna ca totul este in regula ori nu este asa.
Din cate am inteles multi au zis ca sa aprins putin apoi sa stins.
eu cred ca definirea putinului asta este cheia.1-3 secunde aprins nu cred ca produce pagube dar daca sta peste 1 minut s-a cam dus motorul
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
becul se aprinde daca ai sub 1 bar parca.....la relanti nu e problema la 1 bar dar in sarcina cand ar trebui sa fie 4 sau mai mult daca ai de ex 1,5 calezi motorul...de aceea cand apare la pornire e un semnal mare de alarma
Skip ads

  • daniel_san

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 1,7 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Vã salut , am vãzut discuțiile pe forum și am zic sã vã ajut cu câteva detalii . Eu unul am avut probleme cu motorul de insignia și vreau sã vã spun câteva lucruri. Bãieți problema e mult mai complicatã , o cauzã o reprezintã acel oring din baia de ulei care se uzeazã și astfel scade presiunea uleiului, dar cauza pricipalã o reprezintã filtrul de particule - acesta la regenarare produce temperaturi de pânã la 800 grade C. , iar el fiind lipit de blocul motor transferã temperatura motorului , fapt ce duce la dilatarea și uzura acelei garnituri. O altã cauzã este dilatarea blocului motor , iar cuzineții prind joc pe bloc și vibrochen . Putem schimba acele garnituri oricât de mult doriți dar dacã nu faceți o regenerare completã și filtrul tot încãlzeste motorul nimeni nu scapã de problema deplasãrii cuzineților. Cei de la opel nu recunosc problema de proiectare și poziționare a filtrului de particule. Vorbesc în științã de cauzã pentru cã eu am avut probleme cu motorul. Duceți-vã la mecanic și roagã sã punã intre filtru de particule și bloc motor o bucatã de asbest folosit la cuptoare de înaltã temperaturã . Aceastã bucatã de asbest reduce temperatura transferatã motorului cu 40%, si astfel nu mai este afectatã garnitura de la pompa de ulei . Aceastã soluție am vãzut la o masinã insignia venitã din Germania care a avut deja aceastã problemã cu motorul , și a fost reparatã la un sevice autorizat opel . Cei care nu credeți e treaba voastrã eu doresc decãt sã evitați o cheltuialã de 2000 - 2500 Euro .
  • Behe

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2017

  • Mesaj Privat
@daniel_san: daca e asa cum spui, asta e o problema majora de design al motorului si compartimentul motor in general, la masinile astea. Nu e prea ok ca la maxim 50.000 de km sa tot schimbam acel oring si sa ne rugam ca altceva sa nu fie afectat. Ideea cu asbestul e f buna, o sa ii spun mecanicului sa faca asa cum ai spus. Masina e oricum in service saptamana asta, pentru problema cu "low oil pressure", la schimbat oringul.
Regenerarea completa a magariei aleia de filtru de particule se poate face prin diagnoza la Insignia, sau doar inititata si finalizata in mers?
In alta ordine de idei: bine ca noi avem filtre de particule si n probleme generate de ele, cum e si asta descrisa in topic, si pe americani ii doare la basca cu vapoarele lor pe strazi... Sad
  • flipper

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Va salut, in ianuarie am avut si eu cam aceasi problema adica la rece si doar pentru circa 2 secunde "low oil pressure, stop engine". Dupa cele citite pe forum nu am stat pe ginduri si am mers la "doctor" cu ea. Recomandarea a fost sa schimb pompa de ulei nu doar oringul. Am schimbat pompa de ulei si suplimentar distributie, antigel, ulei si filtre. Totul a fost ok adica nu a mai aparut mesajul pina ieri cind la intoarcerea in Bucuresti, dupa ce am iesit de pe autostrada si am intrat in oras, la un moment dat motorul a inceput sa scoata un huruit mai ales la truratie de ~2000. Dupa 3-4 km de mers sub aceasta turatie a aparut din nou measajul, am oprit motorul si am incercat sa-l repornesc de 2 ori fara succes. Dupa o stationare de citeva minute am incercat din nou si am reusit sa pornesc motorul insa mesajul era prezent in permanenta inclusiv becul rosu. Am oprit am pus-o pe platforma si acu e la service, astept sa o bage la verificari cred ca maine ca azi nu se poate.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ti-au schimbat pompa de ulei si amaratul ala de oring nu ? (Sa ne zici si noua unde ai fost cu ia..... si sa ne tii la curent cu cele constatate)
Nervii tari si bafta
Skip ads

  • flipper

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Da, cu tot cu oring. Va tin la curent, sper sa nu fie grav...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La demontarea initiala au verificat cuzinetii? Te-au chemat sa iti arate starea lor si a vibrochenului?
  • flipper

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Da, cuzinetii au fost verificati si erau ok! De vibrochenul nu au zis nimic si nici eu nu am cerut.
  • flipper

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca se vedea daca era ceva cind au desfacut sa se uite la cuzineti. Nu ma pricep nici eu prea bine...
Skip ads

  • flipper

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati. Din pacate poblema este mai complicata, adica rotit arbore si cuzineti. Cauza nu este foarte clara dar cel mai probabil este o problema de oring/pompa si catalizator (ce zicea si daniel_san). Toata distractia face aproape 8000 lei. Asa ca aveti grija la mesaj, daca apare direct in service pentru verificat cuzineti (nu cei de la biela, cei afectati sint aia de la palier 4). Din ce se stie aparitia mesajului e tardiva...
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Unde sunt acestia amplasati? Spre cutie sau spre distributie?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Numaratoarea incepe de la distributie.
  • Pinin

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Flipper te costa cam mult ca tot aceeași problema am avut-o si eu cu a mea si ma costat decât 43
  • RBadea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2017

  • Mesaj Privat
JakeGD ce service recomanzi pentru repararea masinii, in Craiova?
  • RBadea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2017

  • Mesaj Privat
JakeGD a scris:Frate ... ti-e si frica sa iti duci masinuta la service-uri. S-au inmultit ca ciupercile si trei sferturi din ele iti fac masina praf daca ajungi pe la ele. Eu stiu. Am patit-o. Apropo, sa evitati cu orice pret service-ul AutoZone din Craiova. SUNT PRAF !




Ce service/mecanic recomanzi, in Craiova, pentru repararea masinii?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Esti OFF TOPIC Nice pic Rbadea Very Happy
  • flipper

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Pinin a scris:Flipper te costa cam mult ca tot aceeași problema am avut-o si eu cu a mea si ma costat decât 43


Nu stiu cum ai rezolvat tu doar cu 4300, la mine a facut asa: 3000 paliere alezate+cuzineti+arbore rectificat; 2500 manopera demontat-montat si 1500 toate garniturile din motor+ceva ulei motor si servo+filtru+antigel+sigurante la culbutori.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR