Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • pepsivlad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,
Asi dori sa aflu si eu un raspuns la urmatoarea problema.

Povestea incepe asa : pe masina aveam anvelope 255/70/R16 - 4 buc. Am facut o explozie pe spate dreapta, si am pus roata de rezerva. Aceasta avea dimensiunile 245/70/R16. Timp de cca. o saptamana am mers cu respectiva roata ( dreapta spate ). In acest timp, intr-o dimineata am auzit o "troncaneala" ingrozitoare, sub masina, si masina abia mergea, tremura din toate incheieturile. Am oprit, am cuplat 4x4, am decuplat, am dat in fata , in spate, ( chiat la un moment data, masina nisi nu se mai misca de pe loc, chiar daca era bagata in viteza... luam piciorul de pe ambreaj, si nu se intampla nimica).. si intr-un tarziu si-a revenit.
Am ajuns acasa, si am schimbat ambele anvelope de pe spate cu cele de iarna care le aveam de anul trecut. Acestea erau tot 245/70/R16( fata ramas 255/70/16) . Fix in momentul in care le-am pus in 50 de metri a inceput sa faca la fel, am cuplat, am decuplat dat inainte, inapoi,...nimic . In fine, am duso la service ( sau cel putin asa zic ei ca se numesc ), si mau pus sa :
- schimb grupul spate - ( schimbat, masina facut la fel )
- schimba ansamblu servovacumatic ( care cupleaza/ decupleaza 4x4 ), ( schimat, masina facut la fel )
- Schimbat cutia de viteze cu tot cu cutie de transfer masina face la fel. Abia dupa ce am scimbat aproape jumatet de masina ) au observat ca eu am anvelope fata, spate diferite.
- am cumparat astazi 4 anvelope la fel, le-am montat si.... surpiza.. masina face la fel

Intrebari :
- este cutia de tansfer stricata ?
- am stricat si noua cutie care am montato ( ce e drept ca pana sa schimb anvelopele, in teste aia sigur au mers cu 4x4, inclusiv eu cca 100 m, ca sa vad daca au facuto sau nu.
- poate fi si alt ceva ?
- a mai auzit cineva aceasta problema ?
- cutiile de transfer se por rectifica ( din ce am mi-au aratat la service pe cutia mea ( cea veche), este acolo un "sincron", din bronz, si ala cica ar fi fost uzat

Mentrioez ca unde mi s-a stricat masine este in Botosani.... orasul servicelor auto FANTASTICE ( am mai avut odata o problena, si ghinionul meu a fost ca eram tot in Botosani.... povestioara spusa tot aici cu ceva timp in urma.
Va multumesc,
Toate cele bune
Vlad
0741104551
Skip ads

  • nino

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Frontera 2000 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pare o problema de volanta - ambreiaj...
  • pepsivlad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu este problema de volanta sau ambreaj, deoarece, cand merg numai cuplat spatele ( 4x2) merge perfect. Problema arare numai in momentul cand cuplez 4x4. Mai mult , daca rulez in 4x4 cu cca 40 km/ h ( mai mult u am reusit sa merg) , reductorul sare de pe mare - pe mic sinur.
  • nino

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Frontera 2000 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ok, probabil nu am inteles eu bine... Nu stiu daca Frontera merge cu mai mult de 40 km/h pe greu... mi se pare oarecum normal sa se strice cutia de transfer daca mergi pe greu (low) pe aderenta buna, incercand sa ajungi la viteza legala... Smile Daca cutia de transfer impreuna cu cea de viteze sunt ok, au ulei recomandat la nivel - pentru asta iti trebuie un service serios - la fel sar din "greu" pe "usor" ambele cutii de transfer? - poti verifica / inlocui toate furtunele de vacuum si supapele din compartimentul motor si nu in ultimul rand motorasul care realizeaza cuplarea 4x4 de pe cutia de transfer.
Skip ads

  • flavicx

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 2002 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cu Frontera NU se poate merge cu 4x4 pe drum cu ADRERNTA BUNA (in special pe asfalt uscat) si in special NU poti vira pe aderenta buna ... daca fortezi si faci asa ceva incep sa cada bucati din ea.

4X4 se poate folosi doar pe teren "alunecos".
  • pepsivlad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2011

  • Mesaj Privat
nino a scris:Ok, probabil nu am inteles eu bine... Nu stiu daca Frontera merge cu mai mult de 40 km/h pe greu... mi se pare oarecum normal sa se strice cutia de transfer daca mergi pe greu (low) pe aderenta buna, incercand sa ajungi la viteza legala... Smile Daca cutia de transfer impreuna cu cea de viteze sunt ok, au ulei recomandat la nivel - pentru asta iti trebuie un service serios - la fel sar din "greu" pe "usor" ambele cutii de transfer? - poti verifica / inlocui toate furtunele de vacuum si supapele din compartimentul motor si nu in ultimul rand motorasul care realizeaza cuplarea 4x4 de pe cutia de transfer.


Draga nino,.... Am masina din 2000, si credema ca stiu care e diferenta dintre mare si mic... am spus ca sare singura din mare in mic.. nu ca merg la mic cu 40 la ora..., iar daca citeai atent ce am spus, motosasul e inlocuit de doua ori. " odata motorasul singur, si a dou-a oara, cutiile( viteza + transger) care contin si motorasul.
Deci rugam a nu ne mai da cu parerea daca nu cunoastem. Multumesc frumos pentru intelegere.
  • nino

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Frontera 2000 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Darga pepsivlad, imi cer scuze daca parerile si comentariile mele de newbie te-au afectat, ele n-au fast facute cu acest scop, ci cu cel de a incerca sa te ajute. Sper ca si comentariile colegilor sa te ajute, dar mai degraba pe celalalt forum si pe grupul de Facebook. Cu speranta ca nu te vei supara din nou (stiam ca moldovenii sunt mai intelegatori, eu masina am luat-o de la Botosani anul trecut, de la Ovidiu Iftimie...) si cu promisiunea ca acesta este ultimul meu mesaj pe acest topic, incerca sa verifici aliniamentul si prinderea cardanelor, in conditiile in care puntile / grupurile nu au probleme de fixare / geometrie.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu ar trebui sa se intample nimic atata timp cat nu bagi fata,si mergi numai in 4x2,e ca si cum ai merge intr-un viraj permanent,dar diferenta intre gume fiind de 2-3 cm,nu-i problema.
Problemele apar in momentul cand bagi fata pe uscat,dar din cate inteleg asta nu s-a intamplat.
Simptomele gen "nu se mai misca de pe loc,dar dupa ce s-a racit a plecat" sunt de la ambreiaj,intr-adevar.

Despre sistemul 4x4 mai gasesti detalii complete aici,si la A si la B
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=58433
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR