Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • adrianbb

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salutare dragi membri si mersi ca m-ati acceptat in clubul vostru. Din pacate inca nu ma pot numi un membru 100% deoarece Opelul meu e doar pe lista de cumparaturi si in vise. Sunt incepator si vreau sa imi cumpar un Corsa B in mod special pentru consumul mic pe care il are. Momentan dispun de un buget de 300€, insa probabil pana luna viitoare voi reusi sa strang o suma de 600-800€, buget alocat pentru achizitionarea unei Corsa B inmatriculata. Am vazut pe site-urile de anunturi de pe la noi ca m-as incadra in pretul acesta. Totusi am zic ca m-ar ajuta mult sa ma consult si cu voi deoarece aveti mai multa experienta. Orice sfat legat de achizite, pret samd va fi bine primita.
Mersi.
  • Eek
  • *
  • 2 mesaje
  • din 11 Aug 2015
  • Corsa 1997 X14SZ
  • Giurgiu
  • Eek

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2015

  • Mesaj Privat
In 600-800 euro poti gasi o masina decenta, care te-ar putea tine destula vreme. In primul rand verifica situatia actelor, sa fie totul in regula. Timbrul de mediu la Corsa B este in jur de 500 Eur, asa ca are o mare importanta daca este platit/neplatit/taxa platita si nerecuperata.
D.p.d.v. tehnic trebuie o inspectie la caroserie, cata rugina are acumulata, la o masina de peste 15 ani trebuie sa te astepti la rugina. Uzura suspensiilor, diverse zgomote, le poti localiza mergand pe un drum cu denivelari sau piatra cubica.
Motorul nu trebuie sa aibe zgomote suspecte sau scurgeri de ulei. Verifica sa nu scoata fum la rece sau la accelerari energice si turatii mari.
In rest, nu te astepta la minuni, e o masinuta buna si rezistenta, consumul este normal pentru generatia ei, injectie monopunct,, probabil ca un 6,5 l/100 km extraurban si 9,5l/100 km urban.