Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare colegi,

De doua saptamani de cand am tras masina pe dreapta ma confrunt cu urmatoarea problema: gasesc pata de ulei sub masina in zona filtrului de ulei. Astazi am ridicat masina pe elevator si am constat scurgeri de ulei in zona filtrului. Intrebarea la care nu a stiut sa imi raspunda nici mecanicul (poate datorita nivelului de pregatire) este daca in capatul acela de teava trebuia sa mai intre ceva, gen dop,furtun......? Am incercuit cu galben zona ce m-a bagat in ceata. Mentionez ca schimbul de ulei a fost facut in decembrie si luna aceasta ar trebui facut din nou dar nu as vrea sa pun ulei si sa il pierd.

Care credeti ar fi cauza pierderilor de ulei?

Multumesc anticipat!


Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La cum arata stutul ala as zice ca ar fi trebuit sa fie vreun furtun acolo...
Sau macar un capac.
Nu stiu exact cum ar trebui sa fie.

Sunt de parere ca aceea este sursa scurgerilor...
Sistemul de ungere al motorului este unul ermetic si inchis si nu ar trebui sa curga pe nicaieri...
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu este niciun furtun acolo.
Schimba filtrul si mai ales garniturile lui (majoritatea celor care fac schimbul de filtru evita sa puna garniturile din setul nou, le este mai usor sa-l stranga).
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu sunt curios unde duce stutul acela in interior pe margina la garnitura poate? | are si el un rol acolo cred.
Verifica si mai sus pe motor, sa nu fie de mai sus uleiul.

Cum a spus si @valyvis100 verifica daca are garnitura montata la capac.
Skip ads

  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Este un sistem patentat de fiat, la fel ca si cel de la buson.
Stutul are rol de colectare mai usoara a uleiului atunci cand faci schimbul de filtru, asa au gandit-o ei.
La busonul de golire din baie este si mai "interesant", busonul are pe interior un canal ce comunica la sfarsitul filetului cu niste gauri astfel ca atunci cand desfaci busonul sa iasa uleiul prin lateralele busonului.
Cine nu stie si sta in lateralul busonului atunci cand il desface ajunge sa faca o baie in ulei.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
La motorul meu, (y17) de acolo vine un furtun pana undeva in spatele baii de ulei unde intra in alt stut.. L-am desfacut la un moment dat, erau doar citeva picaturi de ulei in el si sincer nici acum nu stiu exact rolul lui.
  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
@ Aries, vorbim de un cod de motor diferit, multumesc pentru raspuns.
Rog in continuare un coleg, sa imi ofere un raspuns pentru z19dt.

Multumesc anticipat!
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Nu e nici un furtun e asa cum se vede in poze , trebuie schimbat obligatoriu ambele garniuri la schimbarea filtrului + este bine infiletat? pe acolo curge uleiul cand se desfileteaza, daca nu e strans cum trebuie e normal sa ai scugeri.
Skip ads

  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
@sebi4fc, eu nu am facut schimbul de anul trecut si pana de curand nu am avut pierderi. Asa ca nu pot pune decat pe seama unei imbatraniri a garniturilor ce foarte probabil nu au fost anterior. (masina fiind in posesia mea de foarte putin timp). Multumesc frumos !
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Bun . Si totusi sa nu mor prost. Ce-i in final cu stutul ala la Z19DT ? Deci cand face omul schimbul de ulei se prezinta sub masina cu 2 galeti goale ? Una o pune sub baie la busonul poznas si cealalta sub stutzul ala orfan asa macar , preventiv ?
Pentru ca eu asa am dedus din discutiile voastre , ca daca te apuci sa desfaci filtrul sau imbatranesc garniturile , pe stutzul ala incepe sa vina ulei , nu ?
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Aries .....Stutul e directionat spre scurgerea de la baia de ulei, nu e nevoie de 2 galeti.

CIPRIAN pune cheia pe capacul de la filtru si incearca sa il strangi vezi daca mai merge, ca din poze se vede ca ai scurgere si pe la filet.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Asta ma gandeam si eu, la fapte si la verificare cand treci? sau astepti sa vina vara...
Skip ads

  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor pentru raspuns. Saptamana viitoare fac schimbul de ulei si voi schimba si acele garnituri. Revin cu raspuns despre cauza scurgerilor.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Schimbul ulei il fac singur si tin sa spun ca acel stut este liber. Trebuie sa pui sau respectivul ce face schimbul si garniturile ce vin cu filtrul. Multa bafta.
  • CIPRIAN_17_CIP

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata prin inlocuirea garniturilor de la filtrul de ulei. Menþionez ca acel "ștuþ" trebuie sa fie liber, prin el curge uleiul in momentul in care capacul filtrului este desfãcut parþial, capacul fiind prevazut cu niște orificii.

Multumesc tuturor pentru sfaturi!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR