Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • dragos1992

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut

Am un Opel Astra g 2002 1.6 , 16 v . de curând schimbat EGR , la o lunã și ceva mi s.a aprins martorul de motor din bord , fãrã ca motorul sã parã ca are vreo problemã .
Are cineva idee ? Ar putea sã fie de la baia de ulei , acum o zi am fost la țarã și am atinso puțin în curte , ideea e ca nu picura sau ceva . în schimb dacã stationez câteva ore lãsa o patã pe asfalt .Are cineva idee ?
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Martor aprins - cel putin o eroare - diagnoza identificare cod eroare.
Codurile le poti afla si cu test pedale sau test . agrafa" - gasesti pe forum cu functia " cauta..
  • Roman V

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Sint posesorul unui Opel Astra H z16Xep.Am si eu o mare problema . De vreo luna mi s-a aprins in bord becul ,,Check engine" iar masina parea ca merge in 3 pistoane si nu avea forta.La tester dadea o eroare pe cilindrul 2. De atunci am tot umblat prin service si tot nu e rezolvata problema. Am schimbat bujiile, bobina de inductie si egr-ul. Dupa 2 zile becul s-a aprins din nou iar pe tester apare eroarea ,,amestec sarac de combustibil" si mi s-a spus ca ar fi pompa de benzina. Nici nu stiu ce sa mai cred. Va rog sa-mi dati un sfat: ce ar putea fi si cum sa rezolv problema?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ar putea fi ECU.
Ai dancuciureanu in Iasi, baietii de la ecu.ro in Bucuresti, incearca sa il trimiti la verificat.
Skip ads

  • andreiviciu

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Poti sa verifici presiunea in rampa de injectoare .....baia de ulei n-are legatura cu chekul.....dar pentru linistea ta verifica nivelul de ulei pentru ca ai pierderi...poate sa fie si de la sonda lamda........si de acolo ai simtomele astea,nu mai trage,merge prost
  • fryy

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara am opel astra h 1.4 benzina 2005 66kv 90 cai ,am si eu aceeasi probleca ca colegul de mai sus "Check engine " la mine sa aprins dupa ce am alimentat de la Lukoil am acumparat benzina eco,si IN a doua zii sa prins becul cu masina si cheea si apoi sa stins si sa aprins acel cap de motor ,in carte scrie ca din cauza de emisi pre mari .la mine becul e aprins continu
precizez ca bobina de inductie e schimbata si masina merge bine,astep un raspuns ,azi am bagatin in priza de la scrumiera un modulator si a facut o scantee si nu mai am curent la priza ,am nschimbat siguranta si nimik
ce sa fie?
  • camorra

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2014

  • Mesaj Privat
POsibil sonda lambda.Citeste erorile prin metoda pedalelor (apasa frana si acceleratie in acelasi timp si apoi pune contactul.Iti apare o eroare ECNxxxxxx.Spune-ne ce iti da.).
  • Alecs Adrian

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
@Roman V Eu am scapat de problema martorului aprins, erori P03000, P0302, P0301 printr-o "simpla segmentare". Spun asta pentru ca am patit-o pe proprie piele. S-a schimbat bujii, bobine, s-au curatat clapeta, egr etc si la fel facea. Mergea "in 3"

Am segmentat-o si n-am mai avut probleme. Acum s-a aprins de la sonda lambda pe care o voi schimba maine... cred Confused
Skip ads

  • Adrian Babus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Pentru cei cu probleme de genul merge în 3 pistoane sau da eroare la cilindri și ați schimbat bujii bobina de inducție și sonda lambda schimbați sau reprogramați ecu. Am avut aceste probleme și pânã la urmã a fost ecu de vina
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca un coleg de forum,are probleme mecanice la un cilindru si motorul functioneaza in 3,crezi ca se impune inlocuirea calculatorului...? Atentie, la acelasi tip de manifestare,cauzele pot fi diferite...
  • diandra

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Va Salut in urma cu 2 saptamani am Schimbat kit-ul de distributie pompa apa role tot luni seara plecat spre germania coburg 1106km , dupa 735km in linz am tras in parcare si am dormit 2 ore cu motorul pornit dupa ce m-am trezit sa ii dau bice spre coburg dupa frate-meu am vazut ca sa aprins robinetul galben in bord si imi mergea parca in 3 pistoane fumul il dadea afara pe la mijlocul masini dus pe trailer 500 euro se Poate cumva problema sa fie cum mi-a fost pus a distributie 14 benzina 66Kw 90cp opel astra g 2005 83.000km motor Z14XE
  • alextiby

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut ! Sunt nou pe forum , am tot cautat sa vad daca e vreun thread deja care sa ma ajute dar nu am gasit.
Am cumparat un opel vectra b an 2001 1.6 16v in noiembrie
Cand am cumparat.o am schimbat tot ce era de schimbat:distributie,filtre.efectov toate consumabilile.avea 163500 acu are 169000 am adus.o in italia .ulei nu mi.a consumat in toti chilometri astia.Teava de esapament era proasta asa ca am cumparat una nuoa..dar sportiva cu doua iesiri de 78mm omologata si dupa ce am schimbat.o ini scoate ceva fum alb si mi s.a aprins martorul la motor Si dupa ce opresc motorul inca mai scoate putin fum vreun minut.Sunt in italia si servisul e inchis pana dupa anul nou.Am schimbat doar toba finala.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
fum alb este de la consum de ulei sau ulei cu antigel... A se verifica nivelul de lichid din vasul de expansiune si cel de ulei...
dupa miros poti sa-ti dai seama direct despre ce e vorba
drept efect direct : martorul "robinet" aprins in bord ( emisiile nu corespund).
daca scoate fum si sub masina inseamna ca este evacuarea fisurata... nu se aude si un zgomot pronuntat?
fum alb pronuntat mai scot masinile pe vremea asta si daca n-au nimica.. din cauza umezelii (presiunii partiale f. mari a vaporilor de apa... asa ca vaporii emisi condenseaza instant)
in orice situatie trebuie citite erorile stocate... http://www.youtube.com/watch?v=U87IUN3kw7U
  • diandra

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Ad adus masina astazi pe tester eroare P0303 si P0300 schimbat bujiile NGK si merge ca noua
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
diandra a scris: am tras in parcare si am dormit 2 ore cu motorul pornit... fumul il dadea afara pe la mijlocul masini
Cred ca ai relatii...,acolo SUS...! Stiu ca urarea perioadei este "La multi ani"...,dar e bine sa ai grija...!
  • diandra

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Nu a tinut mult ala de sus cu mine, Azi mi sa aprins din nou robinetul, iara merge in 3 acelasi simptome,Dar ma macina faptul ca pana sa schimb distributia nu am avut nici un fel de problema, dupa ce am schimbat o au apart si problemele si a crescut si consumul
  • ionut-sil

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2014

  • Mesaj Privat
salut. am si eu aceeasi problema cu martorul de la motor... mi sa aprins astazi cand am vrut sa plec in oras. era rece afara si am lasato putin sa mearga pana miam fumat o tigare si sa imbracat nevastamea deci in jur de 10 minute aprox. cand so iau de pe loc mi se aprinde martorul acesta si se opreste motorul cand iau piciorul de pe acceleratie...nu mai porneste daca nu apas pe acceleratie si nu sta la relanti deloc...mi sa mai aprins acu 2 saptamani si am oprit motorul si lam repornit dar martorul nu sa mai aprins atunci. recent am schimbat bujii fise debitmetru si filtru de benzina deoarece imi oscila relantiul cateodata dar aceasta problema nu sa prea rezolvat ...adica mai facea smecheria asta dar nu tot timpul si motorul nu se oprea in intersesctii ca la inceput.acum as vrea sa stiu ce ar putea fi problema asta de nu pot sa pornesc fara sa tin acceleratia si nu sta pornit motorul daca nu accelerez....sapt viitoare trebe sa plec din oras si nu prea am cu ce deci va rog sa ma ajutati ....merci
motor x20xev 2000cm 16v benzina. an 96 vectra B
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
O diagnoza ar fi ce-a mai indicata, martorul acela se aprinde din multe motive
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
diandra a scris:Ad adus masina astazi pe tester eroare P0303 si P0300 schimbat bujiile NGK si merge ca noua
Vei face diagnoza si vei gasi aceleasi coduri...! vei inlocui bujiile si iar va merge bine o perioada. Rezolvarea definitiva,nu consta in inlocuirea bujiilor,ci in depistarea cauzei care "ucide" bujia pe cilindrul 3.De fapt de aici incepe meseria,cu adevarat... Test de compresie,stare semeringuri supape,etc... @diandra,daca ai flerul necesar,vei gasi meseriasul potrivit,altfel...
  • ionut-sil

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2014

  • Mesaj Privat
am fost la tester si mi sa spus ca pompa de benzina e decalata la nu stiu cate grade si ba sa incerc sa bag benzina de 98 ba sa schimb filtre fise si bujii...am schimbat bujii fiste filttru benzina si debitmetru si tot asa ba chiar mai rau cum am zis mai sus nu mai porneste fara acceleratie si nu sta la relati fara ea. am dat jos azi clapeta si chiar acum o curat cu spray wd40 si benzina. acum sper sa aiba efect bun si sa dispara problemele astea
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR