Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • becksonline

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salutari! De cand a scazut temperatura sub 10grade noaptea, am urmatoarea problema: Dimineata imi porneste relativ usor, spun relativ pentru ca trebuie sa insist cu mana pe cheia de contact vreo 4-5 secunde. Dupa ce porneste, scoate fum, da impresia ca merge in doua pistoane, iar daca o accelerez da' sa moara. Ies cu ea din curte, dau a doua, urca normal in turatie pana la 1600-1700 rpm dupa care fum ca la balamuc, si iar senzatia ca nu-i merg toate pistoanele. Dupa 5-10minute, cum trece de 2000rpm, parca ar fi avut un dop si acum il arunca... Mai departe, merge perfect pana a doua zi, dupa care o iau de la inceput. Sau ma rog...aproape perfect. In depasiri, sunt victima. Foarte foarte puturoasa. Dar nu mai scoate fum deloc. Am motor de 2.0 litri diesel. Daca a mai intalnit careva problema asta, va rog ajutati-ma cu o idee.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Ai vreun bec ramas aprins dupa pornire ?
Probabil ai bujii arse si dezamorsare circuit motorina.
Fa o diagnoza si spune ce erori gasesti.
  • becksonline

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Mi se aprinde becul galben si in mers, cand o scot pe liber. (la relanti). Bujiile le-am schimbat acum doua luni, bosch! Inainte de a le schimba nu aveam problema asta, dar nici frig nu era...
  • becksonline

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Atunci cand e aprins becul la relanti, daca o bag in viteza si o calc, se stinge.
Skip ads

  • becksonline

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
in fine... am sa merg maine sa fac o diagnoza
  • becksonline

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Gata, am rezolvat-o partial. Am bagat-o pe tester si mi-a aratat doua erori: a) P1220- fuel quantity adjustment control -- Fuel quantity adjuster - din cauza asta cica mi-ar merge greu dimineatza pana la incalzire. Mi s-a spus sa caut un pompagiu... si b) P0400- EGR system-problema pe care am rezolvat-o pe loc. Era un furtun de vacuum spart. L-am schimbat, am curatat pompa EGR (superficial) adik am luat tot namolu' ala strans acolo, si acum fuge de rupe pamantu'.
Din pacate am mai descoperit o problema la ABS: C0121- Valve relay circuit malfunction. Cu asta nu stiu ce o sa fac pentru ca am inteles ca e ceva mai costisitor...
Oricum iti multumesc pentru sfat Iulian1971. Eu aveam de gand sa ii scot injectoarele si sa le duc la curatat. M-ai scutit de o operatiune inutila.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR