Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Cristian Asavei

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema:
Sunt posesorul unui Corsa D, diesel, 1.3 Cdti, 90 cai, masina cumparata de noua, avand acum 115000 km.
De aproximativ 1 an, daca pornesc masina si o repornesc nu mai porneste. O pornesc dimineata la sfert de cheie si merge rotund, daca fac 2-3 km si o opresc nu mai porneste. Nu conteaza ca este vara sau iarna. Dupa ce o chinui 15- 20 min, porneste in sistem de avarie parca zici ca merge in 2 pistoane ( aprox. 500- 600 rtm). Daca o mai chinui inva 15- 20 min. porneste pana la urma. Am fost la tester si spunea ca ar fi de la bujiile incandescente, am facut revizia si am schimbat toate consumabilele, bateria si bujiile. Degeaba, am aceasi problema, de dimineata porneste la prima cheie, merg pana la gradinita cu copilul, opresc motorul si cand vreau sa plec nu mai porneste. Motorina o alimentez doar de la Rompetrol si Mol, la 2-3 plinuri alimentez si cu aditivata.
Va rog sa ma ajutati cu aceasta anomalie daca ati mai intalnit.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca ar fi fost bujiile nu pornea dimineata la rece cum trebuie. Mai pune testerul o data si vezi daca ai erori, eventual si ce valori ai la debitmetru, egr, injectoare.
  • hamlet

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Verifica conducta de alimentare ( tur - retur ). Primeste aer pe undeva !.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Regulator presiune...daca spui ca face doar la cald. Cauta pe forum ca sunt destule informatii.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie facut testul,chiar in conditiile precizate,urmarind presiunea in rampa comuna,iar daca este sub pragul minim admis,injectia nu se va declansa,motorul nepornind.Cauzele lipsei de presiune sunt mai multe si se vor analiza la momentul oportun. Admitind ideea ca exista injectie,la actionarea electromotorului,exista fum in evacuare...Daca nu exista fum,nu ai injectie...
  • serban24

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune ar trebui verificat, dc la rece porneste bine .
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa si un test retur injectoare.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Si senzorul crankshaft se manifesta asa ( si nici eroare nu da asa repede...)......de verificat!
Skip ads

  • Cristian Asavei

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Azi totul a fost perfect. Daca se incalzeste suficient motorul, reporneste. Am dus copii la gradinita si nu am mai oprit motorul (aprox. 20 min). Daca opresc motorul mai devreme intre 0- 15 min. nu mai vrea. Am pus contact si am ascultat, se aude ca un tacanit de ceas in zona injectiei.
De mentionat ca atunci cand porneste greu in avarie, scoate un fum de nu poti sta langa ea.
Ma puteti indruma spre cineva specializat pe Corse?
  • Cristian Asavei

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Sau ma poate ajuta cineva cunoscator cu o diagnoza mai amanuntita, contra cost?
Eu stau in zona Crangasi.
Pana acum am facut 2 diagnoze. La ambele am primit opinii diferite. La prima mi-au spus de bujii( oricum trebuiau inlocuite avand peste 100000 km). A doua diagnoza mi-au spus de valva EGR si ca ar trebui sa merg cu motorul mai turat sa o curat. Eu schimb de obicei pe la 2700 ture si peste 3000 in depasire. Am zis sa fac si ca ei, am facut drumuri lungi de atunci si am tinut-o in 3500, dar nu vreau sa omor motorul degeaba.
Motorul se comporta perfect in mers si depasiri. Cand stau pe loc merge uniform.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cam suna a Egr blocat pe deschis...
Am avut cateva cazuri asemanatoare.
  • Cristian Asavei

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am fost iar la diagnoza. Erori P0069 si P0299 pe intermitent. Cel cu diagnoza spunea ca nu ar fi o problema astea pentru pornirea la cald si recomanda sa fac un test si la injectoare. Am sunat sa ma programez pentru test injectoare si cand au auzit problema pe care o am, spuneau ca sigur nu este de la injectoare si ar fi o problema veche la modelul asta prin chiuloasa, ca ar ramane supapele blocate. Sunt disperat, va rog sa ma ajutati cu o indrumare sau sfat cei care ati mai avut sau auzit de problemele acestea.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
P0299 -Turbo/supercharger underboost(Solenoid comandã suprapresiune)
P0069 - MAP sensor correlation with barometric pressure sensor.
Parerea mea este sa rezolvi intai problemele astea doua pe care le ai si dupa aceea vezi ce se intampla.
  • Cristian Asavei

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Dar cum sa le rezolv? Sa le schimb pur si simplu? Nu se poate verifica si mecanic aceste probleme? Nu vreau sa dau niste bani fara sa fiu sigur ca acelea vor fi problemele. Maine sunt programat si la Bosch pentru testarea injectiei. Am pus si un filmulet. Incercam sa pornesc masina dupa ce am mers aprox. 3 km. La fel, nu vrea sa mai porneasca. Mergea in avaria cam la 500 rot/ min.
https://youtube.com/watch?v=F3luSSpbyO8
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR