Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Se pare ca peste un an se va lansa noua Insignia. Va folosi o noua platforma GM (E2XX), lungimea va fi mai mare cu 15cm, ampatamentul cu 9cm, iar masa va fi mai mica cu aprox 100kg...
Bineinteles, Matrix-LED, conectivitate de ultima generatie cu sistem On-Star, tren de rulare adaptiv, tractiune integrala... vor fi folosite motoare cu 3 si 4 cilindri (doar OPC va avea 6 cilindri si aprox. 400CP), iar ca transmisii automate vor fi folosite doar cele cu convertizor de cuplu cu 8 trepte (nu vor exista cutii cu dublu ambreiaj)...

http://www.auto-bild.ro/rev...e-2015-88146.html
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Draguta. Motoare cu 3 cilindri in conditiile in care au scazut greutatea cu 100 de kg? Sper sa fie mai mult de 100 de kg taiate.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Avand in vedere ca va creste in dimensiuni... e bine si 100kg in minus (Astra K a slabit cu 120-200kg fata de Astra J in conditiile in care a scazut in dimensiuni). Iar motoare cu 3 cilindri foloseste chiar si BMW pe seria 3... asta e tendinta Exclamation
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Te rog sa te uiti pe vanzari. Cate motoare in 3 se vand in raport cu celelalte ? Iar BMW face treaba asta de ochii lumii. E o "tendinta" la clasa mini si fortata la clasa compacta. 1.0 pe Focus ca sa dau un exemplu la indemana mea e o gluma. Consumul e foarte mare, deci nici vorba de ecologie, iar diferenta la taxe nu-i atat de mare. Sunt off topic.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
De acord cu tine, motoarele in 3 cil turbo nu rup vanzarile nici macar la clasa compacta, dar incep sa fie folosite ca motoare de intrare in gama si la clasa medie ca inlocuitoare a celor aspirate in 4 cil. E o oarecare diferenta si la taxe (impozit, asigurari...), dar mai important este ca producatorii auto sunt fortati sa reduca media emisiile de co2 pe toate modelele...
  • deleted-99130

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Daca-i va lipsi acea linie cromata de pe usa portbagajului, voi fi trist.
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Sunt singurul care vede noul design inspirat de la Passat CC si nu de la Monza? Stopurile si grila din fata sunt de la Astra K
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mondeo nou? Gura mare, ochi mici alungiti. Gura mare gen Peugeot 407 mi s-a parut optic ciudata. Asa greu o fi de racit radiatorul daca nu are ventilatie directa?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR