Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Va salut sunt nou pe club opel si am o problema cu masina mea am tot cautat pe google si nu am gasit solutie la problema mea asa ca am zis sa incerc si aici
Am un Astra G din 2000 break, diesel 1,7 dti(y 17 dt) si am urmatoarea problema:
-dupa cum scrie si in titlu nu baga caldura cand o las la relantii indiferent cat de cald este motorul iar cand ridic acceleratia undeva peste 1500 rot incepe sa bage si asta de fiecare data, cum o las la relantii nu mai baga caldura cum accelerez baga -am schimbat cureaua deoarece era crapata si scartaia
-am schimbat termostat crezand ca asta e de vina
-apoi am schimbat si pompa de apa , am crezut ca nu are destul debit daca accelerata baga caldura iar la relantii nu ,(si avea si ceva joc in ax), si toate fara rezultat
Iarna trecuta nu am avut aceasta problema
Mentionez ca masina nu este prevazuta cu aer conditionat
Ce credeti ca ar putea avea? Mi-ar fi de folos ceva sfaturi!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Dieselul la relanti se raceste indiferent ce-i faci.
Depinde si de marca termostatului, dar cel mai bine e sa mergi cu masina nu sa o tii la relanti.
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
stiu dar ideea este ca baga rece in 5 secunde de relantii si in 10 15 secunde de turatie mai mare de 1500 baga caldura
ceea ce nu cred ca ar fi normal
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In cazul asta verifica nivelul lichidului din vas. Probabil ai aer pe instalatie. N-are cum sa fluctueze asa mult temperatura.
Skip ads

  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nivelul este bun l-am verificat de mai multe ori aet ar fi putin daca scot capacul de la vas iese aer borboroseste putin dar nivelul nu se schimba eate la fel mereu
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Si de unde ar putea fi aerul acela in mod normal de la compresie garnitura ciupita dar nu borboroseste in borcan cand acelerez
Adica fratele meu accelereaza iar eu ma uit in borcan si nu se vede nimic


Ultima modificare facuta de danluminita la Mar 05 Jan, 2016 9:03 pm
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca este radiatorul din habitaclu partial infundat. Au fost destule cazuri pe forum. Masina are o varsta totusi. Cauta pe forum. Se poate demonta fara sa dai bordul jos si se poate incerca o curatare.
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Da am sa incerc maine sa il curat
Ce sa bag in el ca sa il curat si conteaza care furtun intra si pe unde?
Skip ads

  • OpelAstraCaravan

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Maine?de BOBOTEAZA?stai cuminte ca nu iti iese s-apoi vei zice' pai daca am facut in zi de sarbatoare! Cand e vorba de sarbatori religioase mari....eu unul nu ma pun cu Doamne -Doamne Iarta-ma, ca sunt mic si pacatos!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am de la inceputul gerului cel putin 10 Opeluri cu probleme de genul asta cateva cu motoare 1.7dt problema identica unul avea si termostatul dar si dupa schimbare facea aproape acelasi lucru,s-a rezolvat cu demontat ambele furtune din compartimentul motor care duc in aeroterma.In sens invers al curgerii apei in aeroterma am spalat cu apa dupa care aer comprimat succesiv de 2-3 ori a iesit de la un diesel multa rugina pentru ca se mersese toata vara cu apa chioara din cauza unei scurgeri la radiatorul de racire. Chimic nu da rezultate si poate fi periculos daca vrei sa fii sigur poti pune un litru de otet cu o zi inainte si a doua zi sa faci operatiunea sa te tii mizerie ce iese de acolo.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cauta pe forum. Colegii stiu ca au spalat cu calgon, cu otet, ceva sa dizolve depunerile apoi clatit bine. Dar ar trebui demontat si lasat cateva ore cu solutie in el. Eu maine as incerca cu aghiasma ca sa raman in tonul colegului @opelastracaravan 😊
Am scris in acelasi timp cu @mecanik
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Poti sa incerci cu solutie ,de curatat speciala pt radiatoare.gasesti la orice magazin specializat
Skip ads

  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Da cu aghiasma cred ca ar merge perfect daca nu am sa incerc cu otet ceva calgon si sare de lamaie ca poate are greturi
Am sa revin sa va tin la curent cu rezultatul optinut
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Sa va spun ce am mai facut am desfacut furtunele de la calorifer am suflat pe unu din ele si am scos antigelul cca 300 ml cam putin nu? Bun am bagat otet tot cam atat 300ml l- am lasat 3 ore si am clatit cu apa si nimic tot la fel facea ',apoi sm schimbat furtunele intre ele adica cel cu mufa alba l-am pus sus iar cea neagra jos si surpriza chiar se cunoaste acum baga mult mai bie dar totusi are momente cand face la fel ca inainte . Am sa incerc sa spal toata instalatia de racire cu ceva solutie
Acum intreb care mufa este in partea de sus in mod normalcea cu inelul alb sau cea cu inelul negru?
O solutie de curatat imi puteti recomanda?
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Sa va spun ce am mai facut am desfacut furtunele de la calorifer am suflat pe unu din ele si am scos antigelul cca 300 ml cam putin nu? Bun am bagat otet tot cam atat 300ml l- am lasat 3 ore si am clatit cu apa si nimic tot la fel facea ',apoi sm schimbat furtunele intre ele adica cel cu mufa alba l-am pus sus iar cea neagra jos si surpriza chiar se cunoaste acum baga mult mai bie dar totusi are momente cand face la fel ca inainte . Am sa incerc sa spal toata instalatia de racire cu ceva solutie
Acum intreb care mufa se montraza in partea de sus in mod normal cea cu inelul alb sau cea cu inelul negru?
O solutie de curatat imi puteti recomanda?
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Mai revin cu incercarile mele de a rezolva problema
Am spalat instalatia de racire cu o solutie din comert am clatit conform instructiunilor pus antigel si rezultatul nu este tocmai bun
Acum mai rau face dpuma in vasul de antigel o spuma alba la culoare alba ,curata nu are urme de ulei
Ce sfat imi puteti da sunt deschis la sugestii
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Dupa ce ai pus solutia trebuia sa fi spalat de 3 ori instalatia. Pus apa mers cateva zeci de km si tot asa. La final pui antigel. E normal ca face spuma. Acum pe frigul asta e cam dificil pt ca nu o poti lssa cu apa nici macar cateva ore.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am spalat cu otet si am clatit de 5 ori si miroase in continuare a otet, dar nu spumeaza.
  • danluminita

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am spalat de 3 ori dar nu am mers decat pana a deschis termostatul de fiecare 3 ori
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut
vezi ca am raspuns eu la intrebarea ta ,la discutii generale ,
Ai aer pe instalatie iti este infundat corpul de la termostat la furtunul cel subtire care intra in vasul de expansiune ,nici eu nu aveam caldura la relantiu, acuma am caldura suficienta .vezi raspunsul de la discutii generale corsa c
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR