Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • manailaaurel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Braila
  • Masina: Frontera 1999 2.2DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea sint nou pe forum,am cautat problema mea dar nu am gasit prea multe raspunsuri.,O sa incep cu inceputul masina am cumparato cu motorul defect(biela rupta motor praf) este vorba despre opel omega x2.0xev.,am schimbat motorul cu unul de pe o vectra b acelasi cod motor.,dau la automat motorul se invarte mormal dar nu porneste,presinue in rampa injectoare este,senzori axa cu came si arbore cotit noi dar nu originali,bobine am schimbat 2 de pe masini functionale,....nu da scinteie la buji., la tester a iesit sanzor axa came dar lam pus nou.,pe firul care vine la bobina am curent pe un singur fir cind dau la automat., este normal asa? sa fie ECU DEFECT
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Senzor nou,nu inseamna si functional... Daca poti scrie codul de eroare precis,se poate sti mult mai mult si vorbim in cunostinta de cauza,altfel ne dam pareri,uneori pe linga subiect...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
e normal sa ai doar alimentarea la bobina (12V).. descarcarea pe fise se face la comanda ECU (distribuitorul la aprinderea veche)..
  • manailaaurel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Braila
  • Masina: Frontera 1999 2.2DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea.multumesc de raspunsuri.,am facut alta proba pinul 38 si 39 din ECU nu da impulsuri electrice cind dau la automat( sint pini care duc la bobina) senzorul arbore cotit a fost probat pe un motor 1.8 opel vectra b .si masina a pornit fara probleme .sda fie ecu defect am gasit unul identic doar ca difera codurile.,stie cineva daca este compatibil ?.Va multumesc.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pe pini respectivi sunt generate impulsuri negative,dar nu pot fi masurate cu un instrument de masura uzual,deoarece impulsurile sunt foarte scurte.Poti evidentia impulsurile cu led si rezistenta adecvata.Daca probezi cu bobina cuplata iti va arde ledurile instantaneu(tensiune inversa),in conditiile in care calculatorul genereaza impulsuri...
  • manailaaurel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Braila
  • Masina: Frontera 1999 2.2DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea.,revin cu problema mea in speranta ca cineva a intimpinat probleme asemanatoare si poate primesc un sfat.Azi am cumparat nu opel omega 2.0xev an 1998. in speranta ca o sa pun ECU pe cealanta masina si reusesc sa o pornesc dar problema se repeta nu da scinteie la bujii ,si martorul motor chek engine nu se aprinde deloc. Nu stiu ce sa mai fac ,cred ca ii schimb toata instalatia electrica pina la ECU si tabloul de sigurante..sa fie ceva intrerupt? sa fie vreun scurt circuit? mai are vreun releu .?O sa pun si senzori axe cu came si arbore cotit de pe motorul functional pe motorul care nu vrea sa porneasca.astept parerile dv poate rezolv problema.Va multumesc.o seara buna.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
instalatia electrica motor se schimba usor..... merita incercat..
tabloul cu sigurante n-are rost sa-l schimbi.... de acolo nu se comanda motorul
doar de la sigurantele principale... ai verificat sigurantele din compartimentul motor?
  • manailaaurel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Braila
  • Masina: Frontera 1999 2.2DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
multumesc de indrumare ,miine verific inca odata sigurantele din compartimentul motor.revin cu informati noi.va multumesc
Skip ads

  • manailaaurel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Braila
  • Masina: Frontera 1999 2.2DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
dar chek engine ce credeti ca are de nu se aprinde deloc are vreo siguranta? ca din panoul cu ceasuri nu este ca lam probat pe alta masina si este totul functional.sa fi fost minarit la vinzarea masini sa nu mai vada cumparatorul ca se aprinde?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
dac la punerea contactului nu se aprinde check-ul inseamna ca a fost manarit.
  • manailaaurel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Braila
  • Masina: Frontera 1999 2.2DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut imi cer scuze ca nu am mai dat niciun semn de viata ,in mare parte nu am rezolvat mai nimic cu pornirea masini,acum am facut comanda de o interfata op-com (nu fac reclama) o sa revin in curind.o seara buna.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
manailaaurel a scris:dar chek engine ce credeti ca are de nu se aprinde deloc
Daca vrei sa stii sigur cauza neaprinderii,demontezi cupla calculatorului motor,pui contactul si conectezi un fir de masa pe pinul 52(fir maro/albastru),conditii in care se aprinde MIL(lampa de defect).Daca nu se aprinde,e o problema pe instalatie intre calculator si instrumente,daca se aprinde e o problema in calculator...
Skip ads

  • manailaaurel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Braila
  • Masina: Frontera 1999 2.2DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut la toata lume azi am primit testerul op com.lam conectat la masina si a dat urmatoarele erori.
P0340 - Semnal incorect de la senzorul axei cu came
(0Cool - Nu este prezent

P1690 - Lampã martor - tensiune micã
(02) - Prezent

P0135 - Senzor O2 circuit încãlzire - tensiune mare
(01) - Nu este prezent

P0201 - Circuit comandã injector 1 -tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent

P0202 - Circuit comandã injector 2 -tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent

P0203 - Circuit comandã injector 3 -tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent

P0204 - Circuit comandã injector 4 -tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent

P0130 - Sensor O2 - tensiune prea micã
(02) - Prezent
acum astept si eu pareri de la dv.va multumesc o seara buna.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sterge erorile si vezi care mai apar... chiar daca nu sunt prezente.... Cu erorile prezente ar trebui sa porneasca masina
Indicatorul MIL daca n-are tensiune suficienta nu se aprinde... asta poate fi din calculator sau de pe conductorul electric (indicat de bigelectro)
sigur n-ai scanteie la bujii? Ai scos modulul aprindere ai legat bujiile la masa si ai dat la automat si nu-i scanteie?
ai schimbat instalatia electrica motor?
  • manailaaurel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Braila
  • Masina: Frontera 1999 2.2DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea .Azi am reusit sa pornesc motorul dupa ce am schimbat senzorii axa cu came si arbore cu unii SH dar originali siemens , ,motorul a pornit sfert de cheie., asa ca nu puneti senzorii de 2 lei ca nu faceti nimic.acum la tester imi da doar eroarea P1690 - Lampã martor - tensiune micã .,reamintesc ca martorul motor nu se aprinde deloc ,am schimbat si vreo 3 becuri si degeaba .,acum a ramas sa fac testul indicat de big-electro61.Pina aici toate bune si frumoase acum sa ivit alta problema ,masina nu se misca la introducerea in viteze in nicio treapta.,intra in toate vitezele dar nu cupleaza .,sa nu o fi pus discul ambriaj bine la schimbarea motorului? tin sa mentionez ca motorul lam schimbat eu acasa (am mutat tot kitul ambriaj de pe motorul vechi pe motorul actual,motorul actual find de pe vectra b.acum eu sint vinovat ca nu am tinut cont de pozitia discului |(fata pe care trebiua pus) daca trebuie demontat iar ambriajul cum este mai usor sa dau motorul jos sau cutia de viteze? VA MULTUMESC si astept sfaturi de la dv.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
volantele sunt identice la cele doua motoare?
daca nu poate de aia nu cupleaza ambreiajul
de ce o trebuit sa schimbi si ambreiajul?
e mai usor sa dai jos cutia decat motorul... trebuie sant...
  • manailaaurel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Braila
  • Masina: Frontera 1999 2.2DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut .initial nu am vrut sa schimb ambriajul,dar axul cutiei viteze de pe omega este mai lung si mai gros ,decit la cutia viteze vectra b . discul de ambriaj este fara arcuri .Multumesc de sfat.o sa revin cu noi imformati .
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
de pe motorul de la vectra trebuia sa dai jos placa de presiune, discul, rulmentul si sa le pui pe alea de la omega..
asa ar fi trebuit sa mearga... asta daca volantele sunt identice
cutiile de la vectra difera de cele de pe omega...
  • manailaaurel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Braila
  • Masina: Frontera 1999 2.2DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut .piesele ambriaj nu sint identice ,eu am mutat tot ambriajul pe motorul care lam schimbat,volanta,placa presiune,disc,rulmentul a ramas pe cutie,practic ambriajul este acelasi de inaintea schimbari motorului.,nu puteam sa pun nimic de la vectra b,axul cutie vectra b este mai suptire si mai scurt.cred ca singura problema ar fii discul ambriaj pus gresit .Multumesc de sfat LUCIRAICA am sa tin cont de sfatul dv .,poate este mai usor sa dau jos doar cutia viteze.stima.
  • manailaaurel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Braila
  • Masina: Frontera 1999 2.2DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea ,problema mea sa rezolvat prin inversarea discului de ambriaj.va multumesc la cei care ma au ajutat cu sfaturi.rog un moderator sa inchida discutia.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR