Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alex.racolta

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pe bune?!
Cât curent credeți cã vã consuma un astfel de led ca sã influențeze în vreun fel celelalte componente ale mașinii conectate la mufa respectivã?
Sã fim serioși...
Skip ads

  • adridedu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Azi am avut si eu prima regenerare cu ledul montat, pot sa zic ca e prima data cand si-a facut-o ca la carte, pana acum ori imi dadeam seama tarziu, ori deloc, deci pot sa spun ca chiar merita.

hog33 si matrafoxx, cu tot respectul, vorbiti in necunostinta de cauza, ar trebui totusi sa va mai documentati, chiar s-a vorbit mult pe forum despre acest subiect. O sa incerc sa va explic cum sta traba: fabricantul specifica in carte importanta respectarii regenerarii, insa cu toate astea nu a binevoit sa puna o avertizare a executarii acesteia, de ce, nu se stie. Se stie insa ca atunci cand si-o face, se porneste incalzirea lunetei si a oglinzilor, nu stim de ce si cu ce influenteaza, banuiesc ca au avut ei vreun motiv. In momentul in care se produce acest lucru, NU SE APRINDE ledul de pe butonul de activare a incalzirii oglinzilor si lunetei de pe consola, deci, daca esti in mers, cam greu iti poti da seama ca masina isi face regenerarea, prin urmare e greu sa respecti ceea ce se recomanda in carte, adica sa o tii la o turatie mai mare si cat de cat constanta. In ceea ce priveste modificarile de care vorbeati, e un simplu led, care nu influenteaza cu nimic rau nici functionalitatea si nici aspectul, abia daca se vede, iar daca ati urmarit tutorialul, e simplu de montat, nu se sudeaza nimic, asa cum ati spus, pur si simplu se conecteaza acele fire subtiri in fisa oglinzii. Eu mereu stateam atent sa urmaresc cand isi facea regenerarea si chiar si asa, imi scapa neobservata de multe ori, acum sunt mult mai relaxat din acest punct de vedere, sunt sigur ca poate confirma cele spuse de mine si colegul alex.racolta.

Cele bune si la cat mai multe regenerari bine facute!
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
pe bune adridedu ? si tu stai cu degivrarea pornita sa constati declansarea regenerarii ? este sau nu asa ? in contextul asta mi am exprimat rezerva !
  • adridedu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu m-ai inteles. Nu am de ce sa stau cu degivrarea pornita. Cand se declanseaza regenerarea, se porneste automat degivrarea si implicit se aprinde ledul pus de mine, care e conectat pe circuitul incalzirii oglinzii stangi. In acel moment eu vad ledul aprins si stiu ca a inceput regenerarea, e simplu.
Skip ads

  • 86_kmn

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Interesant, la mine e mai simplu, zgomotul evacuari imi spune cand isi face regenerarea( zgomot mai grav/gros), plus ca stau cu ochii si pe consumul instantaneu inainte sa opresc masina
  • adridedu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
La Peugeot-ul 407 pe care l-am avut inainte, intr-adevar, se schimba sunetul motorului, insa la Insignia chiar am ascultat atent si la mine nu se schimba deloc, dar chiar si daca s-ar auzi, mai asculti o muzica, ceva...cu ledul nu mai am niciun stres, sa stau mereu atent la consumul instant, la sunetul motorului.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Regenerarea e bine sa se faca in turatie si in sarcina. Intrucat nu intotdeauna se poate, fabricantul a decis sa porneasca anumiti consumatori pentru a pune intr-o oarecare sarcina motorul... prin intermediul alternatorului. Probabil ca ati vazut si la alte masini, ca atunci cand se pornesc consumatori gen aeroterma, lumini, dezaburire... turatia/mersul motorului se modifica prin faptul ca alternatorul intra in sarcina si opune o rezistenta mai mare. La fel si cand se da drumul si la clima, ceea ce e recomandat in timpul regenerarii (cu toate ca pe temperaturile astea compresorul nu o sa porneasca)... Cam esta e explicatia pornirii dezaburirii etc... sarcina pe motor.
  • adridedu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Bine punctat, in sfarsit o explicatie plauzibila pentru ceva ce parea fara sens.
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:eu am fost dus in eroare in vara de aceasta crestere de turatie din cauza pornirii climatizarii ! Cu aceasta pornita relantiul sta turat si poti confunda usor cu o regenerare...Pornesti clima in mers si când ajungi la destinatie, ralanti , off engine...pac ! 1200 rpm ! Si am asteptat rabdator minute bune pana mi -a cazut fisa.....So , luati aminte !

Am specificat ca, consumul la ralanti creste si variaza intre 1,5 L si 1,9, de obicei sta pe undeva la 1,8. Vis-a-vis de ceea ce spuneai tu eu m-am lamurit repede cu regenerarea: la 1,2-1,3 L incarca practic alternatorul (asta am aflat-o de la mechanic) sau,dupa caz(al tau) porneste clima. Este diferenta intre 1.2 (1.3 la mine vara pe clima) si 1.5-1.8. dupa cum spunea si un coleg,atat timp cat schimbi la 2000-2800 RPM ,revizia la 10000(mai nou m-am decis sa schimb la fiecare 5000-si asa uleiul este foarte ieftin) si arunci un ochi cand ajungi la destinatie,lasand regenerarea sa-si faca treaba, . nu vad cum ai putea sa infunzi acel filtru de particule. Cum mai verificam (in caz ca nu suntem siguri ) daca a inceput regenerarea, mai ales daca nu e vara si sunt grade cu minus afara? Simplu, mergem in spate si punem manuta (la cativa cm) de teava de evacuare. Daca simtim ca nu merge ''rotund, atunci este clar, se afla in process de regenerare.
Repet,parere strict personala, nu vad rostul acestui martor .
P.S.: un martor foarte util ar fi cel de presiune ulei,acela da,merita totul.
Toate cele bune colegi.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
clau70 a scris: Regenerarea e bine sa se faca in turatie si in sarcina.

Foarte corect ,colega. Respect!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:
P.S.: un martor foarte util ar fi cel de presiune ulei,acela da,merita totul.


Pe langa faptul ca este util, da si bine in peisaj... Wink
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare. Iata cum arata consumul instant in timpul regenerarii. IN postul meu anterior spuneam ca putem verifica punand mana la esapament si sesizam ca nu merge rotund. Sa fiu mai explicit: se simte ca si cum ar da ''rafale'' de gaze mai puternice si neregulate . (e dimineata si nu am gasit expresia potrivita Laughing )
Mai jos aveti si cateva poze din timpul regenerarii cu: temperatura exterioara, temperatura motorului, consumul in timpul regenerarii si dupa. Sper sa prind si o incarcare a alternatorului (fara clima,dezaburire, etc) pentru a va arata si consumul instant de 1.2-1.3 . Se poate observa de asemenea si turatia motorului .
@gyzmo foarte interesant.
@clau70: o sa fii uimit daca iti voi spune ca porneste compresorul pe vremea asta. Daca setezi la 24,25 grade chiar porneste . Wink
Toate cele bune.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:@clau70: o sa fii uimit daca iti voi spune ca porneste compresorul pe vremea asta. Daca setezi la 24,25 grade chiar porneste . Wink

Cum ti-ai dat seama ca porneste compresorul pe vremea asta? Adica pe temperaturi negative? Mai ales ca ai setat pe o temperatura relativ ridicata 24-25 grade.
  • evelyn

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
pai si daca ai motorul rece cum vezi? ca la mine iarna cand pornesc motorul acul sta la 12 1.3 turatii si consumul instat sta la 1.7 1.9 si scade cu incalzirea motorului dar pana nu ajunge temperatura la 90 de grade nu mi scade turatie , astazi am observat fiind 20 de grade afara ca nu sa mai ridicat turatie la relanti si a ramas la 0.8 , am zile cand pornesc motorul merg 1 km , il opresc pt 5 minute iar merg 1 km si ma apresc pt 6. 7 h si plec din nou, cum pot vedea eu daca incepe regenerare ? banuiesc ca afecteaza si motorul mersul acesta pe distate scurte cu el rece?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@evelyn:daca,atunci cand -grade afara pornesti motorul si il lasi sa mearga maxim 3 minute la ralanti,dupa acei 1 km spusi de tine turatia nu ar trebui sa stea mai sus de 1.3. Deci,prin urmare, 1.7-1.8 L/h =1.3? Sper ca ai inteles acum(sau na, m-am facut inteles). Toate cele bune.
@Clau70 :pornind clima. Testat,vazut+auzit.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
The following conditions must be met in order to activate the A/C compressor:
• Battery voltage is between 9-18 V
• Engine coolant temperature is less than 124°C (255°F)
• Engine speed is greater than 600 RPM
• Engine speed is less than 5 500 RPM
• A/C high side pressure is between 269-2 929 kPa (39-425 PSI)
• Throttle position is less than 100%
• Evaporator temperature is greater than 3°C (38°F)
• ECM does not detect immoderate torque load
• ECM does not detect insufficient idle quality
The ambient temperature is above 1°C (34°F)
  • evelyn

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
mersi frumos, am inteles
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:The following conditions must be met in order to activate the A/C compressor:
• Battery voltage is between 9-18 V
• Engine coolant temperature is less than 124°C (255°F)
• Engine speed is greater than 600 RPM
• Engine speed is less than 5 500 RPM
• A/C high side pressure is between 269-2 929 kPa (39-425 PSI)
• Throttle position is less than 100%
• Evaporator temperature is greater than 3°C (38°F)
• ECM does not detect immoderate torque load
• ECM does not detect insufficient idle quality
The ambient temperature is above 1°C (34°F)

Pai si cum naiba apare ca functioneaza Question Asta pe Op-com,ca nu debitam aiureli p-aici .
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Aveti idee daca aceasta chestie cu activarea anumitor consumatori pe timpul regenerarii este valabila si la Vectra C?
  • adinpop

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!
Vreau sa ii multumesc @adridedu pt. info din OP...Astazi am citit thread-ul asta si in seara asta am montat si eu un astfel e led/martor. Eu am pus unul rosu si l-am montat in coltul de sus al boxei, orientat inspre sofer/in spate. Am facut doua poze acum, seara, si sunt curios cat va fi de vizibil pe timp de zi...
(P.S. Am luat ledul/martorul si rezistenta de 470ohmi dintr-un bord vechi/dezmembrat, gasit la service-ul unui prieten: merci, Gabi&Cip!)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR