Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Raimoond

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am o problema care ma macina de ceva timp si nu am ajuns inca la un service. Sa incep cu inceputul. Am avut masina lovita in fata(am dat peste un caine destul de mare din pacate), nu a fost mare paguba, dar ca sa schimb radiator apa si clima cu tot cu termoupla a trebuit sa desfac destul de multe cabluri, printre care si conductele de la pompa de motorina. Prostu' de mine sa zic asa, am uitat sa deconectez bornele de la baterie cand am scot si mufa electrica de pe pompa de motorina(ma gandesc ca acum ecu motor nu mai recunoaste calculatorul de pe pompa), toate lucrurile au decurs bine, am montat totul la loc cu alte piese, apoi surpriza mare, porneste foarte greu si nu sta la relanti, dupa porniri repetate sta la relanti dar merge in suturi tare de tot , iar daca incerc sa accelerez , se tureaza ft putin dupa care se aprinde check engine si nu mai pot s-o turez deloc. Orice parere ajuta si orice sfat. Mai dureaza putin pana ajung cu dansa la un doctor de aceea am apelat la voi. Aveti si un video scurt in care vedeti intr-o mica parte despre ce este vorba. Multumesc

http://www.youtube.com/watch?v=Awcza6AtGfY
  • Raimoond

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor de raspunsuri sunteti ft activi nici nu stiu care varianta sa aleg dintre zecile de posturi....miii de multumiri....asa sa va ajute si pe voi
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am vazut ca esti suparat! Chiar nu ai de ce. Se vede clar in fimulet ca se aprinde instant check engine dupa ce motorul porneste. Pune masina pe un tester si trece aici ce cod/coduri de eroare ai(costa 50 de lei). Poate poti chema pe cineva de la un service din apropiere daca nu o poti misca. Asa te poate ajuta cineva.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am vazut postul, am vazut si filmuletul. Zic sa incepi asa:

Dupa ce porneste, desfa pe rand conctele de la injectoare sa fii sigur ca nu ai aer in conducte.
In al doilea rand, dupa ce ai facut asta, agata masina de o alta masina, porneste-o trasa si roaga-l pe cel care te trage , sa accelereze pana liti duce tie masina pe la 4000 ture, sa mearga asa cam 1km.
Apoi verifici din nou, opresti si pornesti masina, vezi daca se accelereaza, vezi daca mai aprinde bec.
In al treilea dand, pui testerul pe masina, vezi ce eroare ai acolo, verifici daca mufa este bine intrata pe pompa, verifici sa nu ai contacte oxidate.
Vi aici cu codul de eroare si vedem ce ii facem apoi. Dar fara nervi da?

Nu am ochelarii la mine si scriu din telefon , a rog pe titi sa ignorati greselile, sunt involuntare, stiu sa scriu, va asigur!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Raimoond a scris:Multumesc tuturor de raspunsuri sunteti ft activi nici nu stiu care varianta sa aleg dintre zecile de posturi....miii de multumiri....asa sa va ajute si pe voi


te intelegem ca esti suparat nevoie mare dar esti unul dintre miile de utilizatori care au probleme sau cauta raspunsuri pe acest forum. Daca ardea asa de tare atunci puneai mana pe telefon si sunai la un service si te rezolva contra cost. Aici este totul gratis dar pretul este timpul care dureaza pana cineva care iti poate da un sfat citeste si postul tau si iti da un raspuns. Asa ca pe viitor poti lasa la o parte observatiile de genul celor de sus si atitudinea asta si vei avea mai mult de castigat.
Ca sa fiu la subiect acum, iti dau urmatoarele sfaturi:
1 deconecteaza bateria complet (sa ai codurile de la casetofon daca il mai ai pe cel original) si o lasi asa cam 15 minute.
2 cat timp este bateria deconectata, scoti mufa de la pompa si mufele la care ai mai umblat cat ai schimbat piesele respective si le verifici sa fie toate conectate si corect conectate.
3 pui la loc bornele bateriei si apoi impreuna cu un amic desfaci pe rand fiecare injector si verifici daca iti vine motorina la injectoare. Ideeal este sa ai bateria bine incarcata inainte, eventual o pui pe redresor inainte de operatiune
4 daca iti vine motorina la toate injectoarele si ai verificat toate mufele sa fie corect conectate atunci urmeaza operatiunea descrisa de bunicu destul de detaliat si daca nici asa nu iti va merge masina bine atunci iti trebuie deaparat un tester ca sa vezi ce erori sunt stocate si sa depistezi mai usor unde este problema. Ai colegi de forum in Brasov care au interfata mai mult ca sigur si te vor putea ajuta cu o citire de coduri. Succes si revino cu rezultatul cand il vei avea.
P.S. informatie pe forum exista multa dar trebuie sa cauti un pic si tu nu doar sa astepti mura in gura sa pice rezultatul si sa ti se dea un verdict real si mai ales trebui sa ai cat de cat niste cunostiinte de specialitate in privinta anumitor sisteme ale masinii , daca nu mergi la un servici si este mai sigur decat sa strici si altceva care apoi sa te coste mai mult. Bafta si sper sa rezolvi problema rapid.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR