Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • tudvalentin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc PL500, Ce fac mai departe dupa ce rezolv problema alimentarii pompei?
Skip ads

  • tudvalentin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mulumesc PL500, ce fac mai departe, dupa ce rezolv problema polaritatii pompei?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca EXISTA presiune in rampa ar trebui sa porneasca.
Daca garnitura pompei este compromisa, exista debit (eu
cu garnitura ciupita scoteam ~ 2l benzina / minut pe la conducta)
dar masina nu porneste.

am raspuns la mp.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut, dragi colegi!
Încã mai conduc agiluța mea, benzinarã, 1.2, 2002. Am nevoie de ajutor: pornește doar la a doua cheie și moare motorul dupã max. 5 secunde de ralanti. Începe sã se bâlbâie pânã moare. Dacã accelerez moare brusc, zici cã se îneacã. La a treia cheie pornește și cu accelerãri ușoare motorul parcã prinde viațã cât-de-cât dar tot nu este in regulã, accelerația rãspunde cu întârziere și doar dupã ce mai turez pe loc motorul câteva minute pot sã pun mașina în mișcare. Nu suportã decât drum drept, fãrã demaraj brusc, plecãri cu turații mari pentru a compensa lipsa puterii. Greu ajung la 2500 rot/min, repet pe drum drept. Cea mai ușoarã pantã o urc cu a 3-a, turatã.
Probleme cu pornirea am mai avut. Am crezut cã sunt de la pompa de benzinã. Am schimbat-o. Nu era de la pompã, era de la circuitul electric. Am remediat legãtura de la releu la pompã și injectoare dar am mers cu lambda 2 defectã un an de zile. Recent, la începutul acestei luni, dupã un drum la București, pe ploaie, la întoarcerea acasã mi-a murit motorul cu 2 metri înainte de intrarea în parcare. Nu a mai vrut sã porneascã dar eram bucuros cã am ajuns acasã, am împins-o în parcare și am lãsat-o sã se odihneascã. Avea în plus o eroare de EGR. A doua zi mi-a pornit...la a 10-a cheie. Am mers cu greu, mașina nu trãgea, acceleram și efectul era invers. Am rãmas într-o pantã ușoarã pe avarii crezând cã acolo o las. Nici cu a întâia nu mai vrea. Cu chiu-cu vai am urcat și am mers vreo 20 km pânã la țarã. Acolo m-a lãsat, dar nu acasã ci la un vecin prin sat, dupã o pornire extrem de problematicã și motor mort la prima intersecție. Timp de douã zile am lucrat la mașinã: curãțat EGR, schimbat garniturã, schimbat sonda lambda de pe eșapament cu una Bosch nou-nouțã. Cheie, pornire motor impecabilã și moarte instantanee. Ca și cum primea doar câțiva ml de benzinã... Schimbat pompã benzinã cu una Bosch nou-nouțã. Pornire la sfert și...mare minune, mașina mergea super. A apãrut din nou eroarea EGR dar a dispãrut dupã câteva zeci de km. Curând problema la pornire a reapãrut. Nu am nicio eroare dar greu pornește, greu se accelereazã. Am schimbat și bujii, am curãțat mufele la injectoare, curãțat debitmetru, demontat și curãțat throttle-body, schimbat cu aceastã ocazie antigelul, rupt și înlocuit robinetul de golire, nu îi dau de cap sub nicio formã și încep sã cred cã mașina vrea programul rabla. Tocmai când am innoit-o... Vã rog sfat!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate fi din EGR sau pompa benzinã, aer fals pe undeva , sunã-mã și dacã ai un tester sa vezi parametri motor devine cam esențial
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Era defect regulatorul de presiune benzinã. Dupã nenumãrate teste, dupã cele mai descurajante rezultate, iatã cã am dus mașina la un mecanic meticulos care sã-mi confirme o ipotezã pe care cumva creierul meu refuza sã o creadã, doar pentru cã presupunea sã dau iar rezervorul jos și nu aveam ajutor. Pompa mea scotea la greu benzinã pe direct (strap la releu), cu conducta din rezervor într-o canistrã dar presiune in rampa de injectoare nu fãcea. Dispãrea instant tensiunea când puneam contactul. Normal! ECU tãia injecția pentru cã presiunea era pe undeva pe la 0,3 bari. Regulatorul de presiune deschidea la aceastã valoare infimã și pritocea benzina în rezervor, o recircula pe circuit scurt iar la injectoare ioc. Am schimbat partea aceea care conține pompa și regulatorul. Nu eu ci mecanicul. Eu schimbasem de nebun pompe de benzinã când defect era regulatorul.
Sunt din nou cu agilozaurul pe strãzile Piteștiului! Cât de curând o sã schimb niște tacheți, așa sã-mi fac de lucru! 🤩 Nu...! Doar sa mai amân distribuția. O mai pun un pic la punct.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR