Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • asdfex

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salutare!
Ma numesc Mihai si tocmai mi-am achizitionat o masina Insignia. Mai exact aceasta masina:
http://autovit.ro/anunt/ope...f.html#cffa7a6adf
Nu am cunostinte legate de opel insignia si am cateva intrebari daca se poate;
1. Am remarcat ca este o denivelare sub pedala de acceleratie de vreo 20x20 si 1-2 cm adancime, este normal asa ceva, sau o cauza poate fi calcaiul piciorului?
2. Turometrul la relanti se comporta variaza, ca un pendul, cateodata si aproape tot timpul dupa ce o accelerez putin pe liber (penduleaza acum turometrului +- 100-200 turatii de vreo 3-4 ori dupa care sta fix) e normal? Am sunar la reprezentanta si mi-a spus ca fost in service in 2014 pentru update de soft.
4. Motorul acesta e in general mai zgmotos?
Momentan cam atat imi vine in cap legat de intrebari, daca remarc si altceva o sa revin. Multumesc!
Skip ads

  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut . Acea denivelare o am si eu dar de la ce nu stiu, probabil de la calcai . La fel si la mine, turatiile la relantiu oscileaza( din cate am citit pe forum pare sa fie din cauza softului dar nu este o problema ) . Si da, in general la opel motoarele diesel sunt mai zgomotoase .
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
nu pot vedea masina, ataseaza si tu poze pe site.
Nu am remarcat nici o denivelare la ST ul meu la calcai, nu am simtit diferente de nivel.
Turatia la mine este fixa si nu variaza decat in limita pornirii la rece sau regenerarilor, , aici nu stiu ce sa-ti spun poate alti colegi confirma / infirma.
Mai zgomotul este suparator si pentru mine mai ales dupa ce am condus noul ford mondeo de 180 cp disel....pa asta il confunzi cu o benzinara usor !

HA HA HA - poate nu stiati cine va plimba !? FIAT va plimba ! HA HA Barrrrrr Barrr !

Nu este antireclama opel este cool chiar cu o generatie in urma fata de ford care a lansat modelul recent. Chiar daca sunt comparabile dotarile, pretul este de x3 mai mare .30 .000$.....in situatia asta nu as da 20.000 $ pentru incalzire in volan si easy entry in masina sau lumina ambientala reglabila....kiar cu 100.000km in plus sau 20 cp
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
asdfex a scris:
2. Turometrul la relanti se comporta variaza, ca un pendul, cateodata si aproape tot timpul dupa ce o accelerez putin pe liber (penduleaza acum turometrului +- 100-200 turatii de vreo 3-4 ori dupa care sta fix) e normal? Am sunar la reprezentanta si mi-a spus ca fost in service in 2014 pentru update de soft.


Oscilatiile la relanti nu au legatura cu softul, sigur ceva "mici" sincope ale regulatorului de presiune de pe rampa comuna(carburant)...
Cei de la reprezentanta sunt "praf" oricum... Sad
Skip ads

  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
@gyzmo tu spui ca de la carburant sunt acele oscilatii? Intreb asta pentru ca pe forum am citit si unii spuneau ca poate fi si de la carburant iar altii spuneau ca e ceva din soft dar nu se poate numi problema .
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pentru relanti instabil verificati si traseul de purjare vapori - cautati pe forum sa tot scris numai cat am dat cautare "Canistra vapori" dintr-o data traseul mi sa parut mai clar (eu stiam numai de gaurica pana atunci)
https://www.clubopel.com/rez...ori+&sa=Cauta - Canistra vapori
https://www.clubopel.com/rez...peta&sa=Cauta - Gaurica din clapeta
Si gaurica din clapeta...

Este doar o idee cu care uni din colegi au rezolvat relantiul instabil... bine nu toate cazurile sunt la fel.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut, acea denivelare si eu o am, m-am gandit ca s-a uzat in timp de la calcai, dar am vazut si la insignia facelift tot asa avea.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Subscriu,Insignia achizitonata de nou, Decembrie 2013 are acea denivelare.
Skip ads

  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Corect cu denivelarea, o am si eu la 135.000 km, masina din 2011. Presupun ca e uzura de la calcai?!

Turatia oscileaza un pic la relanti dar numai cu motorul rece-rece, altfel nu. Din ce descrii tu la tine s-ar putea sa fie o problema.

Zgomotul e intradevar un pic mai ridicat cand e rece, pe acceleratie, mai ales intre 1500-2000, se atenueaza dupa ce s-a incalzit. Posibile solutii:

1. exista un update de soft care a mai ameliorat problema, mai ales la rece, vezi sa il ai si tu facut.
2. la revizie pui alt ulei, mai de calitate, nu original GM. Cauta un pic pe forum si vei vedea. Multi au raportat o scadere semnificativa a zgomotului si o functionare mai "rotunda", mai "fina" a motorului.
  • asdfex

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri,
- O sa ma duc maine la reprezentanta sa o bag in service cu problema oscilatiei turometrului dar intrebarea mea este: daca ma pun sa cumpar o piesa, si acea piesa nu rezolva problema, pot sa o refuz ulterior?
- Pe libersau in viteza a doua, daca accelere brusc pana pe la 2000-3000 rpm, e putin zgomotos motorul, parca sesisez si un mic sunet ascutit, ca o bataie de injector. E ceva specific acestui motor? SIncer nu am mers cu acest tip de motor pana acum si imi e sa nu fiu putin paranoic deoarece, inainte sa imi iau masina asta, am citit o gramada pe forum aici si la alte tipuri de masini si m-am ingrozit (vorba cuiva, daca citesti peste tot numai probleme, nu iti mai iei masina)
Am atasat o poza cu consumul la relanti, apa fiind la 90 grade, e ceva normal?

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sincer..., putin cam mare consumul, normal este undeva la 0,7-0,8 l/h, insa depinde de ce consumatori aveai porniti in acel moment...,etc...
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cam mare consumul alã, 0.7-0.8 e normal la relanti. Iar dacã își face regenerare atunci e pe la 1.5 spre 2.0. La tine e între iar turația de relanti pare normala. Dacã ai avea cutie automatã atunci ar fi ok sa fie 1.1 cu cutia în Drive dar a ta e manualã.

Edit: ce mã oftic ca eu nu am meniul ala la computerul de bord...Sad Se poate activa cumva? A mea e din 2011.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate, nu se poate...,asa simplu...,costuri prea mari, inlocuiri, resoftari, etc...,serie VIN a unuia care are, card pass-ul acestuia... Sad
  • vladpeter

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2016

  • Mesaj Privat
De curand sunt posesor al unui opel insignia din 2009 luna 11 cod motor A20DTH KM 150mii .
Sincer nu rea cunosc prea multe legate de aceasta masina dar ... A fost dragoste la prima vedere Smile) am vazuto dupa care mi.am spus "o vreau".
Acum sunt si eu curios sa aflu cat mai multe legate despre aceasta masina gen : consum (comparatii cu alti posesori)tip distributie ,plusuri minusuri puncte care necesita atentie marita etc .
Desprea ea mai multe nu stiu decat ca , consumul la vanzare era dat de 6 mixt dar eu am 10 consumul instant e intre 0.9 si 1 . masina ruleaza foarte bune nu am ce comenta fara nici cel mai mic semn de uzura la interior cat si exterior exceptand bara fata care e cu mici semne de la pietricele.
PS. eu momentan locuiesc in belgia iar actele toate sunt in flamanda iar unde locuiesc eu sunt valoni, deci la capitolul inteles oaresce din acte nu prea am sanse Smile)
Orice raspuns e bine primit sugestie indicatie.
Am atasat doua poze


  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
sa o stapanesti sanatos este ...f. frumoasa....
citeste despre bolile copilariei la modelul asta, 2009,2010 din forum si ia masuri de prevenire...presiunea la ulei cauzeaza pagube mari ...vezi ce trebuie sa verifici si sa schimbi sa dormi linistit...bafta
  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut am achizitionat de aproximativ o luna de zile o Insignia din 2010 iar in momentul cand opresc motorul se mai aude cateva secunde in bazait enervant , am cautat sursa zgomotului si este de la o piesa care cred ca este un fel de electrovalva si este montata aproape de radiatorul de racire a motorului pe partea soferului. As vrea sa cumpar alta noua dar nu stiu cum se numeste piesa , atasez poze . Eventual daca stie cineva si ce rol are . mersi
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Electrovalva pneumatica turbo.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@florin250, detalii aici

https://www.clubopel.com/vie...asc&start=100
  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ok , mulțumesc pt rãspuns.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
SI calculatorul motor mai scoate un sunet prelung cateodata (un fel de tiuit-bazait)dupa oprirea motorului,ceea ce este normal. Verifica cu atentie daca acel zgomot vine de la electrovalva. Daca nu, e ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR