Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am impresia ca tu vrei bentley pa pret de logan...
Skip ads

  • lbanias

  • Mesaje scrise: 691
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Normal ca a fost Opel muls de GM cind au desfiintat si SAAB cit si Chevrolet/Daewoo si tot degeaba. Adica, n-au fost in stare sa vinda ''american dream'' cu noua sigla Chevrolet dar nici nu pompeaza fonduri in singura reprezentanta ramasa. Era odata Omega o aspiranta la clasa seria 5-7 sau E-S, dar ei au ales sa faca struto-camila Insignia, care se vrea vinator de A6, seria5, clasa E, dar doar dimensiunea o recomanda. Noroc ca si Passatul e la fel, ca daca insistau cu Phaeton vedeam si la Opel un vapor care mai ''tuseste''.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
omega a fost o masina frumoasa la vremea ei dar nu cred ca a avut succesul necesar ca sa mai investeasca in ea, la fel ca si Phaeton.
VW si opel nu sunt marci exclusuvuste, sunt masinile omului de rand in tarile mai de la vest decat noi...
doar noi amarastenii consideram ca passat e 'limuzina dom'le"...
pe cand in germania de exemplu passat-ul e masina de naveta si cu care isi fac cumparaturile...

eu cand am fost in germania am vazut o discrepanta destul de mare...
erau masini foarte ieftine (logane, clio, etc) destul de multe, apoi erau foarte putine astre, golfuri, passaturi, insignii, mondeo, focus (sa zic ca am vazut vreo 10 per total) si apoi am vazut bmw-uri, mertz-uri si porsche la greu (as zice ca pentru 1 passat / golf vazut erau 4-5 porsche, 15-20 de mertz-uri...
si dintre masini cred ca doar 1 din 10 sunt diesel, restul benzinare...
si am vazut si hibride si electrice destul de multe...

pe cand la noi, daca te uiti pe strazi proportia e cu totul alta...
si ma refer aici la numarul de logane vs numarul de vw, ford sau opel-uri...
si la motorizari, diesel sunt 3 din 4 masini...
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
stolniceanulucian a scris:Exact. Insignia e mai ieftina, dar si mai putin fiabila si cu spatiu interior mai mic (lipsuri de proiectare).
In plus Insignia e mai grea (Insignia diesel = 1600 de kg, Mondeo diesel = 1500 de kg, Passat diesel = 1400 de kg) (alta chestie de proiectare).


Faptul ca o masina este mai grea decat alta nu este neaparat un dezavantaj.
La un potential accident ar putea fi chiar un lucru favorabil.
Dar este adevarat ca daca te loveste trenul sau un TIR nu prea mai conteaza.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
stolniceanulucian a scris:Exact. Insignia e mai ieftina, dar si mai putin fiabila si cu spatiu interior mai mic (lipsuri de proiectare).
In plus Insignia e mai grea (Insignia diesel = 1600 de kg, Mondeo diesel = 1500 de kg, Passat diesel = 1400 de kg) (alta chestie de proiectare).


eu m-am uitat la insignia si passat b7 si sunt cam la fel de mari...
o diferenta infima (la exterior) insa in favoarea insigniei...
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_(B6)
Width 1,820 mm (71.7 in)
Wheelbase 2005-2010: 2,709 mm (106.65 in) 2011-Present: 2,711 mm (106.73 in) FAW-VW Magotan B7: 2,812 mm (110.71 in)
Length
Sedan: 2005-08: 188.2 in (4,780 mm)
. 2009-2010: 187.6 in (4,765 mm)
. 2011-Present: 4,769 mm (187.76 in)
. FAW-VW Magotan B7: 4,865 mm (191.54 in)
Wagon:
. 2005-2010: 188.0 in (4,775 mm)
. 2011-Present: 4,771 mm (187.83 in)

https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Insignia
Width 1,856 mm (73.1 in)
Wheelbase 2,737 mm (107.8 in)
Length 4,830 mm (190.2 in) 4,908 mm (193.2 in) (wagon)

nu an date despre interior dar cand am mers cu insignia sau passat b7 mi s-au parut cam la fel de spatioase la interior...
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Dimensiunile exterioare nu dau imaginea completa.
Testul comparativ Passat-Mondeo-Insignia zice asa:
"La polul opus se situeazã Opel Insignia, care plãteºte tribut designului de "aproape" coupe cu 4 uºi. Linia plafonului coboarã foarte mult în spate, aºa încât ºi accesul prin portierele joase e mai puþin facil decât în Mondeo sau Passat. Douã persoane (nu prea înalte) este de preferat sã stea în spate, spaþiul la genunchi fiind doar suficient pentru acest segment. Repet, un compromis dictat de stilul exteriorului."

Acum, nu vreau sa credeti ca am ceva cu Opel (pana la urma si eu am Opel Smile ), dar economiile facute se vad in produsul final.

Capitolul la care castiga Insignia este frumusetea exterioara (care vine cu un pret anume).
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@stolniceanulucian....poate ai sa fii surprins insa Passatul nu e mai fiabil ca Insignia si nici VW-ul in general decat Opel...cazane gasesti peste tot inclusiv in gama premium(bineinteles cand vb de SH)
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pana la urma conteaza raportul calitate/pret.
Altfel ne-am cumpara Rolls Royce. Asta daca ne-am permite ...
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu zic asa:
daca vreti facelift la facelift la facelift la un VW de acum 15 - 20 de ani, mergeti pe VW.
daca vreti o masina care se produce maxim 8 ani (pe o platforma), mergeti pe Opel sau Ford (scoatem din calcul masinile cu preturi mari, audi, bmw, mertz, etc)
diferentele de caroserii intre diversele generatii de ford sau opel sunt destul de mari (practic sunt platforme diferite), pe cand la vw se foloseste aceeasi platforma 15 - 20 de ani...
si o sa-mi ziceti ca ceva ce e bun e bun 15 - 20 de ani, dar cam ramai in urma...

la aspectul exterior, ford si opel sunt peste vw.
cam din orice punct de vedere...

a aspectul inerior...
voua va place locul unde este pusa navigatia la vw?
si la ce ma refer aici?
ma refer la faptul ca navigatia e pusa sub nivelul instrumentelor, de esti obligat sa-ti iei privirea de pe sosea ca sa te uiti la dansa...
uitati-va la astra h, astra j, insignia, vectra c... sunt puse exact la acelasi nivel cu instrumentele
la modelele mai vechi de la ford era cam la fel ca la passat, dar putintel mai sus decat la vw...
intre timp au invatat si l-au mutat aproape la acelasi nivel cu instrumentele...

poate la fiabilitate vw e peste ford sau opel. dar daca aspectul interior si exterior al masinii lasa de dorit...
dar nici la fiabilitate nu cred ca vw e peste ford sau opel...
si de ce zic asta?
introducerea motoarelor CR la 5 ani dupa restul lumii, si cand le-au introdus cu probleme...
le-au introdus ca "eco" de fapt sunt "eco" doar pe bancul de test... pe drum nu prea...

acum gusturile nu se discuta, dar vorba unui coleg...
cunosc si eu persoane care au VW si zic ca nu au probleme cu ele, dar ii vad cu masinile in service-uri mai des decat fac eu plinul...
vw sunt foarte fiabile, nu pica, dar viziteaza service-urile din cand in cand doar ca sa mai doneze niste bani (sa nu moara de foame service-urile)...
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
http://www.promotor.ro/test...-insignia-7963048
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce tot invartim discutia, ca e ca la ,,Coca-Cola vs. Pepsi,,. VW vs Opel e cam acelasi lucru, cu plusuri si minusuri per model de masina (per total, diferentele nu sunt notabile). E si o chestiune de gusturi pana la urma, ca am vazut si VW Passat 2009 in care a intrat rugina daca nu ai avut grija de el. In exact aceleasi circumstante, intra rugina si in orice Opel, fie ea Insignia/Vectra sau alt model. Si apoi, Opel sau VW nu fac masini chiar de ieri, ca sa existe diferente uriase in proiectare, VW e ceva mai atent la conservarea caroseriei, la cutiile de viteza, notabil mai conservator cu interiorul, Opel e mai atent la design, e considerabil mai bun la tot ce insemna inovatie (ma refer aici la usurinta de a inlocui componente ca sa te coste mai putin o eventuala vizita la service), e mai atent la costul per km parcurs(motoare mai mici cu consum mai bun) sau altele. Daca s-ar pune problema Opel vs. o masina germana din gama premium, atunci cei ce avem Opel probabil ca am vorbi (ne-am amagi) singuri, ca nu poti compara ceva premium vs. regular. Dar, cand vorbim de Opel vs. VW... vorbim de regular vs. regular... si in acest caz ne mai ramane de evidentiat doar subiectivismul fiecarui posesor de model de masina cel mult.

Vad ca mai sus se to(ooo)t aduce vorba de Insignia (probabil pentru ca e tot ce are mai bun Opel la ora actuala, nu pentru ca Vectra nu ar fi fost un model bun de facut orice comparatie vs. VW la un moment trecut). Personal va spun la modul cel mai sincer ca nu am intors niciodata capul dupa un Opel Insignia (ok, sunt frumoase, dar nu e ceva wow... gen Honda Accord, asta ca sa fac o comparatie personala) deasemenea au dat-o in bara cu clapetele din admisie, celebrul O-ring la pompa de ulei, scaunele cu incalzire, etc... le stim care sunt problemele ca suntem pe un forum Opel aici... insa la fel, nu am intors capul dupa vreun VW ca sa zic ,,Da frate! ce frumoasa poate fi masina asta!). Am avut bani de Opel si mi-am facut temele inainte sa o cumpar, atunci ar trebui sa fie absolut ok asa si ar trebui sa fiu impacat cu ceea ce mi-am ales. Daca am vrut VW si nu am avut bani decat de Opel (din varii motive, gen nu m-am incumetat sa merg in Germania sa o aduc personal, nu am avut destui bani de un VW sa-l iau din Autovit, etc, etc, etc...) atunci poate e mai corect sa ma concentrez pe a face mai multi bani pentru ca pe viitor sa-mi iau un VW (pe care-l cred atat de minunat ca poate e) sau orice altceva din gama premium, decat sa critc aici ceea ce mi-am luat. Cred ca e mai cinstit asa, after all.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Apropo de fiabilitatea VW.....care se pare ca de la G4/Passat B5 a luat-o la vale grav, spre deosebire de Opel/Ford
http://www.auto-bild.ro/sec...i-opel-87952.html
Skip ads

  • OpelAstraCaravan

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
i-a sa mergem noi in vw.club cu o remarca vis-a-vis de ale lor troace si troacele noastre.ne sar in cap sa o closca care isi ara puii!vine unul si face un studiu si ajunge la o concluzie care mon-cher apoi o arunca...trebuia ...ignoranta denota civilizatie ,deci trebuia sa sa ramana la la stadiul de titlu si sa se intrebe singur de ce nu intervine nimeni?niscaiva razboaie nu cumva au inceput ca au zis unii ca ,,a mea e mai mare si mai tare''?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:Apropo de fiabilitatea VW.....care se pare ca de la G4/Passat B5 a luat-o la vale grav, spre deosebire de Opel/Ford
http://www.auto-bild.ro/sec...i-opel-87952.html

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La Opel întreținerea e ieftina, însã întreții tot timpul la ele.
Și la alte mașini întreții(poate cu costuri mai mari) însã sunt mașini.
Deși sunt posesor de 4 Opel-uri, nu îmi voi mai lua Opel în viata mea. Smile
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
ÃŽnțeleg ca ai tras 4 lozuri necâștigãtoare?
Asa este în viata reala ... unii joaca o viata întreaga degeaba și alții iau potul la primul loz.
Sau mai simplu: ghinion
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu vad lucrurile asa.
Dupa mine fiabilitatea unei masini nu se vede daca faci 100.000 km in 10 ani. In 10.000 pe an sunt sanse mari sa ti se strice destul de rar(ma refer ca si perioada de timp). Ca daca o repari de 2-3 ani pe an esti multumit. Insa faca faci ca mine de la 120.000 de km in sus pe an apreciezi altfel fiabilitatea unei masini, banii bagati in ea si timpul pierdut in service-uri cu ea.
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
120.000 km pe an nu consider ca reprezinta o utilizare normala.
In acest caz cred ai nevoie de ceva din clasa PREMIUM (cu un pret pe masura). Asta daca nu vrei sa surubaresti.
Adica nu OPEL
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Depinde unde locuiești...
Iar 3 ore de mers constant pe tempomat cu 130 km/h pe Autobahn uzeazã mașina mai puțin decât 3 ore de frecus în București...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca drumurile ar fi ok pe RO, daca combustibilul si consumabilele ar fi ok pe RO, ai avea de reparat putin spre deloc si la Opel. Dar in conditiile date, facem 2 schimburi de consumabile pe an si schimbam tot ce pica la trenul de rulare odata la doi ani. Si îi facem distributia la masina odata la fiecare 75.000km/6ani.

Apar si reparatii neanuntate, gen te lasa un furtun de apa, iti curge radiatorul ca ti-a sarit o piatra in el, iti intra apa in masina pe la garnitura de la antena ca s-a rupt, mai schimbi o baterie la telecomanda sau relipesti contactele la ea, astfel de reparatii neanuntate devin mai dese pe masura ce se aduna anii la masina (de-aia e bine sa ai o masina veche de cel mult 8ani, e mai putin de munca ca te lasa mai rar ceva la ea).

Mai sunt si problemele specifice ale anumitor modele, gen alternatorul de 1.7dti/cdti care nu ai cu ce-l repara ca sa tina mai mult de 2 ani, calculatoarele de injectie puse direct pe motor care sunt reparabile dar nu prea mai tin, sau altele (le stiti voi care sunt) si care sunt specifice fiecarui model. Acest tip de probleme sunt nerezolvabile, doar se poate prelungi timpul de la reparatie pâna la reaparitia defectului astfel ca vrem/nu vrem trebuie sa invatam sa traim cu ele (sau daca nu, atunci va trebui sa vindem masina ca sa incercam si altceva).

Per total eu sunt multumit de Opel pentru ca înca pot sa-l repar eu, avantajul fiind ca neplatind manopera pot sa merg pe piese originale acolo unde stiu eu ca cele aftermarket nu tin. Nu sunt adeptul muncii in zadar (ex. la Astra G a sotiei deja i-am schimbat bratul stergatorului de luneta cu unul metalic ca sa nu mai umblu acolo) sau al muncii de dragul muncii (mai e mult pana la pensie cand o sa muncesc doar ca sa nu ma plictisesc).
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR