Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Da cu "sprei" apoi ia-o incet catre magazin sa-ti iei sonda noua.
Skip ads

  • CorsaIS

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare, am facut o scanare cu opcom si a gasit eroarea P0130 (9) Circuit O2 Bank 1 senzor 1 -defect de circuit
V-am atasat si videoclipul cu parametrii masinii.

Sincer nu stiu intre ce valori trebuie sa fie si poate ma poate ajuta cineva.
Multumesc anticipat
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Sonda lambda merge foarte frumos. Poate eroarea este de la cablaj. In timpul testelor motorul pare cam rece.
  • CorsaIS

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2013

  • Mesaj Privat
pai....alta problema ar fi ca nu se incalzeste Smile), dupa 15 km si temperatura de afara fiind -2 grade celsius apa ajunge la 80 grade
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba termostatul ca de aia nu se incalzeste motorul.
  • CorsaIS

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Termostatul functioneaza perfect(radiatorul nu se incalzeste absolut deloc pana nu ajunge temperatura la 90 grade)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai atunci daca o fi adevarat bun termostatul tu racesti motorul cu radiator habitaclu. Pe romaneste tu dai drumul la ventilator din prima clipa si e normal sa nu se incalzeasca, cam asa fac incepatorii care cred ca e un chinez mic care da caldura la manivela.
  • CorsaIS

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca oamenii experimentati umbla cu 3 geci groase pe ei ca sa nu foloseasca ventilatia Smile
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Dan vrea sa te ajute si tu il ei in ras. Mai spune ceva.
Nu se joca cu motoarele, de azi sau de ieri.
Dan pot sa spun ca are experienta bogata despre Motoare\Masini si ECU etc.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sondele de oxigen se schimba doar cu original sau Bosch.
Am avut NGK ca a 2-a sonda, ca deh, n-a gasit Bosch si "e japoneza, cum sa nu fie buna" (n-am luat-o de la magazinul de la care cumpar in mod curent piese) si aveam tot timpul eroare de sonda lambda inregistrata.
Dupa ce am schimbat cu Bosch (aprox. dupa 1an), au disparut erorile. Paguba mea: 500 de lei.
  • Mariustm90

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu nevoie de putin ajutor am un opel corsa b din '99 si Imi sta aprins becul check engine (cand accelerez becul se stinge, iar knd ajunge iar la relanti se aprinde), la relanti merge sacadat parca ar oscila acceleratia si in timpul mersului merge tot sacadat. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o ideea ce poate sa aibe?
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Am si eu problema tot cu aceasta sonda cred si anume: ieri dupa ce am plecat din localitate mi s-a inecat motorul la un stop si mi s-a aprins becul de emisii gaze (check engine) la inceput a palpait dupa care a stat aprins tot drumul. Masina a inceput sa traga greu mai ales in treapta a doua de viteza dar in rest merge. La relanti are tendinta sa-i scada turatia in rest nu consuma mai mult si nici nu se incalzeste motorul. Sa fie de la a doua sonda lamda, cea de sub masina ( am vazut ca toba e ffoarte ruginita si chiar se rup bucati de tabla din ea). O sa merg si la un tester sa vad si codurile de eroare pentru a fi mai eficient. Poate sa fie si de la altceva? Daca merg cu ea asa se poate intampla ceva grav ?
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu cred ca sonda lambda poate da simptome asa grave. Rezolva-ti evacuarea, vezi ce erori ai apoi mai scrie pe aici.
  • deleted-100654

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare am fost si eu ieri la servis sa schimb 3 piese si sa imi puna si mie testarul sa stiu si eu ce are daca are ceva si a dat sonda lambda e clar ca aceasta sonda se schimba ca au consumabil sigur pe la 200 000km eu am 119 000 dar nu am incredere ca nu a aparut km reali deci au fost masluiti sigur nu a vrut sa afiseze testarul sub nici o forma km reali...
Pana sa vin la servis puneam contact se aprindeau beculetele dar se stingeau toate ...acum dupa testar a ramas beculetul pompa aprins tot timpul nu a putut sa sterga din testar ca nu mai pleaca masina deloc....dupa ce schimb se va sterge din testar mi sa spus...
Am problema sigur verificat de mine consuma mult ulei un patratel la 200km ...am vrb de segmentare la 119 000km ?... afisati deci e clar masluita masina la km de ce am fugit de masina veche ca ani si km multi am avut parte ..dar asta este alta poveste ..
Deci am vrb de segmentare si distributie lantul si patina atat ...a iesit la 750 lei piese fara manopera si fara sonda lambda ....si am sa schimb si sonda lambda cu un bosch sigur am citit si eu pe aici am gasit cu 229 sau 290 lei sau ramane dupa paste sa sun la opel sa vad cat este una originala ....
Se poate sa afiseze sonda lambda ca am consum mare de ulei ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Un rezumat scurt ( oricum e greu tare de citit ce scrii....) ar fi....
Te-ai dus la service sa schimbi 3 piese secrete.
Nu aveai erori in bord dar le-ai primit cadou de la mecanici dupa inlocuirea celor 3 piese. Asta e rezolvata....e problema lor si banii tai.
Ulei motor....consuma....etc. Si asta e secret de care bagi. Toba e afumata? Un test de compresie e cel mai concludent ca sa nu dai bani aiurea. Uita de segmentare pana faci testul de compresie.
Ce cod are eroarea aia de sonda lambda? Daca o schimbi aiurea si pe aia?
Cauta un service adevarat sau o persoana serioasa prin apropiere care sa te ajute cu masina. Nu sa te scape de banii de Paste.
Incearca aici https://www.clubopel.com/vie...asc&start=560
  • deleted-100654

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut tizule catastefan

Am schimbat canalul din plastic negru care vine firul de la injector cred si mai iese din canal 2 furtune in stanga mici ,filtrul de benzina Mann nu am stiut ca am sub masina si ca este un consumabil cand am cumparat masina , filtrul de ulei ca am citit si eu pe aici ca are o supapa numai FILTRU MANHLE,un furtun din cauciu cel de la evacuare era mancat vechi ...si cam atit ..

Asa am dorit eu ieri am insistat de si omul avea o groaza de treaba masini ..a zis vino si tu sambata pe aici ca am mai lejer ..dar eu nebun am insistat nu azi ..

Toate cele 4 piese au fost comandate de la reprezentanta opel reamintesc ..dar am crezut ca ma costa la reprezentanta mult inlocuirea lor ...

Toba este neagra si ulei 10w40 GM am in motor

Sincer ce mi-ai recomandat tu am vazut sunt postari vechi din 2009 da al cunosc si eu pe Ratza din Micro 14 eu prefer discuti noi preturi noi ...

Sincer ceva concret oameni care au schimbat de curand si de ce si modelel de masina Opel Corsa c 1,2 16v z12xe ...

Mecanicul al cunosc se chiama Dan are servisul in zona industriala pe strada Hipodrom te duci in spate si dai de el care a fost la Reprezentanta Dacia Logan si a deschis el in particular si are chiar 6 baieti fac de toate ei acolo ...am incredere in om

Sincer evit firme mari servisuri mari la piese le gasesti chiar comandate la preturi bune dar ca peste tot MANOPERA ESTE MARE ..

Promit ca o sa fac din nou testarul sa va zic eroarea si TESTUL DE COMPRESIE conteaza si da verdic sigur ..

A nu ma costat nimik testarul?si cele 4 piese ma costat 30 lei ...manopera inlocuit piese

Am vazut citit pe aici ca multa lume vrb de sonda lambda becuri aprinse in bord testare cu sonda ......si da cred ca sigur se schimba la un anumit nr de chilometri ..postez poze daca o schimb sigur neagra de fier vechi...

Paste fericit mai vrb pe aici ...
  • deleted-100654

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare am fost la tara la un gratar sa stins beculetul galben indica pompa cred exact cum a zis mecanicul se va stinge becul .....merge perfect ....mai astepta schimbarea sondei lambda ....
  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
salut domnilor am corsa c 1.0 am curatat egr clapeta schimbat ulei +filtru +benzina porneste motorul cand este rece ok dupa aceia se opreste brusc si nu mai porneste trebuie sa se raceasca ca sal pornesc diagnoza tester este aceasta va multumesc frumos Modelul ales>,2002,Corsa-C,Motor,Z 10 XE

Modul de comandã:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Numãr ºasiu VIN: W0L0XCF0824068393
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24443795 AR
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 01120261206072
systemSupplierECUSoftwareNumber: 1037362739
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 2131
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B01006
NumeSistemSauTipMotor: Z10XE
CodAtelierSauNumarTester: Nu este programat
Data de programare: 20010917

Identificare: 1201

Data de fabricatie: 06330301
Numar aparat de calibrare: 0532
Data initializare ECU: S 43000102
Specific marcii: 0261207421

Valori reale:

Tensiune baterie,14.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.61 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.39 V
Poziþie clapetã - calculatã,2 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,843 RPM
Senzor masã aer,0.00 V
Senzor masã aer,0.00 kg/h
Temperaturã lichid rãcire,2.04 V
Temperaturã lichid rãcire,56 °C
Temperatura aer admisie,3.53 V
Temperatura aer admisie,21 °C
Senzor rezervor,3.27 V
Senzor rezervor,8 L
Presiune ulei,Normal
Comutator info climã,Nu este programat
Presiune sistem climã,5.00 V
Presiune sistem climã,0 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.10 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Inactiv
ÃŽncãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),451 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac
ÃŽncãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-1 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu climã,Nu este programat
Clima în regim blocat,Nu este programat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Conectat
Turaþie motor,843 RPM
Turaþie prescrisã,850 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0.0 m/s2
Unghi Dwell,1.8 ms
Timp de injecþie,4.5 ms
Unghi de aprindere,25 grade
Senzor detonaþie (Bank 1),0.00 mV
Sarcina relativã de motor,5 %
Temperaturã motor normalã,Inactiv
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã,11
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
BCM- identificare vehicul programatã(modul caroserie),Da
Instrumet: ID vehicul programat,Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie),
Instrument: stare ID
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ai un soft foarte vechi. Posibil si ecu defect.
  • albertyyyyy

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am o mica rugaminte daca ma puteti ajuta cu o singura lamurire, am citit dar mai doresc o parere legata de schimbul sondei Lambda.Este Vorba de un motor Z10XE 1.0 L Corsa C, cu erroare P0136, masina este ok merge ok nu are consum mare nu papa mult ulei, teava putin afumata, Dar am acesta erroare de multa vreme.In acest Weekend am schimbat sonda lamda 2, cu o sonda de la Mobiletron provenienta Anglia.Problema a fost ca o aveam achizitionata de 2-3 saptamani si nu am gasit un loc unde sa fac schimbul.Am gasit o rampa undeva dar neavand mult timp la dispozitie am decuplat bateria dar pentru 5 min - 10 min max cat am facut schimbul sondei.Am cuplat bateria am facut sincronizarea clapetei de 2-3 ori si am pornit motorul.Inainte cand avea erroare aprinsa in bord masina dupa cuplare tremura din rasputeri pana se aprindea becul check engine si apoi revenea la normal.Acum s-a comportat ok, am plecat acasa totul parea ok.Azi dim cand am plecat am oprit am alimentat si cand sa dau bice la drum s-a aprins iar beculetul mininunat.Acum intrebarea mea este urmatoare: Nu am asteptat suficient cu bateria scoasa sa fac faza cu " nu calci acceleratia pana nu porneste ventilatorul" , ori este nevoie sa o bag pe tester sa sterg erroarea, sau ca ultima instanta sa nu fie de calitate senzorul ? Va multumesc si astept un sfat ce varianta sa incerc !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR