DanD
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
DanD
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cronny
- ***
- 533 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare la ultimul schimb de ulei m-am grabit si am desfacut repede filtru de ulei si a cazut niste ulei pe mufa de la sonda lambda am sters eu cu o carpa dar s-a adunat si mizerie intre timp si vad ca inceput sa consume benzina mai mult decat de obicei(nu am nici un cod de eroare) ceea ce vreau sa stiu daca este o solutie speciala de curatat mufa aceea ma gandeam la un spray de contacte electrice sau poate stiti voi o solutie ceva sa nu o stric.Multumesc anticipat!
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cronny
- ***
- 533 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
si eu am avut probleme cu masina azi mi-au schimbat sonda lambda...sper sa imi rezolve problema,masina merge la relanti mai mici acuma chiar prea mici..si nu se mai aprinde check engine...(sper) problema era ca ma lasa pe drum...can il apuca (la semafor de obicei) se aprindea check engine si dupa un timp chiar murea morotul si abia vroia sa reporneasca.
- John D.
- **
- 151 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Constanta
John D.
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutari,
Eu am martorul aprins si cod de eroare P0135, P0170. Din cate am citit eu 135 este de la primul senzor, dar pe laptop imi apare la diagnoza eroare la al 2-lea senzor. In fine, am desfacut si am masurat ambii senzori si nu mare mi-a fost mirarea sa descopar ca erau in parametri. Pasul urmator a fost sa masor valorile debitmetrului, dar nu prea am reusit cu multimetrul asa ca am pus tester si valoarea indicata pe interfata, cu motorul la relanti era corecta, in schimb la turatii mari nu aveam 4,3 V ci numai 3,6 max.
Intrebarea ar fi alta: au legatura cele doua erori (sonda lambda cu fuel trim malfunction)?
Ce este mai exact acest fuel trim?
Multumesc.
Eu am martorul aprins si cod de eroare P0135, P0170. Din cate am citit eu 135 este de la primul senzor, dar pe laptop imi apare la diagnoza eroare la al 2-lea senzor. In fine, am desfacut si am masurat ambii senzori si nu mare mi-a fost mirarea sa descopar ca erau in parametri. Pasul urmator a fost sa masor valorile debitmetrului, dar nu prea am reusit cu multimetrul asa ca am pus tester si valoarea indicata pe interfata, cu motorul la relanti era corecta, in schimb la turatii mari nu aveam 4,3 V ci numai 3,6 max.
Intrebarea ar fi alta: au legatura cele doua erori (sonda lambda cu fuel trim malfunction)?
Ce este mai exact acest fuel trim?
Multumesc.
- cronny
- ***
- 533 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
- fat_frumosph
- *
- 18 mesaje
- din 05 Feb 2009
- Corsa 2004 Z10XE
- Prahova
fat_frumosph
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua!De ceva vreme mi s-a aprins si mie acel beculet simpatic in bord,cel cu motoras!Am citit pe forum care ar putea fi cauzele si am inceput prin a curata throtlle-ul si valva EGR.Am resetat ECU dar dupa 30km iar s-a aprins acel beculet.Am citit erorile cu metoda pedale si am: - P 0560 care din cate am citit pe aici ar fi de la voltaj(prea mare sau prea mic);dar am masurat tensiunea la baterie si cred ca este buna: 12,90 cu motorul oprit si 14,25 cu motorul pornit.
-P0141 aceasta am vazut ca ar fi de la senzorii de O2 asa ca i-am luat si pe acestia la masurat..........cel de sus de la motor are o rezistenta de 10-13 ohmi si o problema mi s-a parut ca la pinii 1 si 2 in loc de 12V cum ar trebui apar 8,5 cu contactul pus,dar intre pinul 1 si masa sunt 12V.Daca pornesc motorul intre pinii 1 si 2 apare 13V.Intre pinii 3 si 4 la relanti fluctueaza tensiunea intre0,08-0.75V si daca opresc motorul ramane la 0,42V.La al doilea senzor cel de dupa catalizator rezistenta este de 13ohmi si tensiunea tot la fel fluctueaza ceva mai repede intre 0,55 si 0,88V(dupa ce opresc motorul ramane tot asa la 0,42V).Acum eu nu stiu daca e vreunul din ei defect, de aceea postez aici,poate ma ajuta cineva.
La fel si la valva EGR in loc de 12V cu contactul pus aveam 9V iar cand porneam motorul apareau in jur de 13V.Sigurantele le-am verificat pe toate dar pareau bune.Ma intereseaza daca sunt bune sondele acestea sau care ar trebui inlocuita; si de ce imi apare eroarea acea de voltaj...ar fi posibila o legatura intre ele?
Imi mai aparea si P 0136,P 0135 P 0130 dar vad ca sau sters dupa ce am tinut masina fara alimentarea de la baterie vreo 2 zile.Motorul este mai puturos acum nu mai trage deloc cum ar trebui,tremura la peste 2500 de ture de parca vrea sa iasa de sub capota...
In speranta ca nu v-am plictisit astept si eu o parere sau o idee cu ce as putea sa mai fac ca sa functioneze si ea ca o masina normala.Salut....
-P0141 aceasta am vazut ca ar fi de la senzorii de O2 asa ca i-am luat si pe acestia la masurat..........cel de sus de la motor are o rezistenta de 10-13 ohmi si o problema mi s-a parut ca la pinii 1 si 2 in loc de 12V cum ar trebui apar 8,5 cu contactul pus,dar intre pinul 1 si masa sunt 12V.Daca pornesc motorul intre pinii 1 si 2 apare 13V.Intre pinii 3 si 4 la relanti fluctueaza tensiunea intre0,08-0.75V si daca opresc motorul ramane la 0,42V.La al doilea senzor cel de dupa catalizator rezistenta este de 13ohmi si tensiunea tot la fel fluctueaza ceva mai repede intre 0,55 si 0,88V(dupa ce opresc motorul ramane tot asa la 0,42V).Acum eu nu stiu daca e vreunul din ei defect, de aceea postez aici,poate ma ajuta cineva.
La fel si la valva EGR in loc de 12V cu contactul pus aveam 9V iar cand porneam motorul apareau in jur de 13V.Sigurantele le-am verificat pe toate dar pareau bune.Ma intereseaza daca sunt bune sondele acestea sau care ar trebui inlocuita; si de ce imi apare eroarea acea de voltaj...ar fi posibila o legatura intre ele?
Imi mai aparea si P 0136,P 0135 P 0130 dar vad ca sau sters dupa ce am tinut masina fara alimentarea de la baterie vreo 2 zile.Motorul este mai puturos acum nu mai trage deloc cum ar trebui,tremura la peste 2500 de ture de parca vrea sa iasa de sub capota...
In speranta ca nu v-am plictisit astept si eu o parere sau o idee cu ce as putea sa mai fac ca sa functioneze si ea ca o masina normala.Salut....
- John D.
- **
- 151 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Constanta
John D.
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
Despre ce masina zici ca e vorba?
Parerea mea: inainte sa resetezi ECU motorul mergea (din cauza erorilor) in regim de avarie, motiv pentru care performantele erau mai mari si consumul la fel.
Inafara de P0560, toate celelalte indica probleme la sonda lambda, dar in locul tau, la atatea coduri stocate i-as face o diagnoza. Daca sonda indica aiurea si consumul e mai sarac decat trebuie, se chinuie saracu motorul tau..fie-ti mila de el
Bafta!
Bafta!
Parerea mea: inainte sa resetezi ECU motorul mergea (din cauza erorilor) in regim de avarie, motiv pentru care performantele erau mai mari si consumul la fel.
Inafara de P0560, toate celelalte indica probleme la sonda lambda, dar in locul tau, la atatea coduri stocate i-as face o diagnoza. Daca sonda indica aiurea si consumul e mai sarac decat trebuie, se chinuie saracu motorul tau..fie-ti mila de el
Bafta!
Bafta!
- fat_frumosph
- *
- 18 mesaje
- din 05 Feb 2009
- Corsa 2004 Z10XE
- Prahova
fat_frumosph
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut!
Este vorba tot de o Corsa C Z10XE...avea erori si inainte si dupa resetare; doar ca acum mai apar decat doua din cauza ca o tin in curte cred,ca daca as mai fi mers cu ea sigur apareau din nou!
Ar putea sa fie o cauza a nefunctionarii corecte a sondelor tensiunile ce vin pe pinii 1 si 2 ?
Cu contact apar cca.8V cu motorul pornit cca.14 V.....
Eu m-am gandit ca ar trebui sa aiba 12V constant si cu contactul pus si cu motorul pornit....dar nu prea stiu la ce piese sa ma uit
Oricum multumesc de sfat!
Este vorba tot de o Corsa C Z10XE...avea erori si inainte si dupa resetare; doar ca acum mai apar decat doua din cauza ca o tin in curte cred,ca daca as mai fi mers cu ea sigur apareau din nou!
Ar putea sa fie o cauza a nefunctionarii corecte a sondelor tensiunile ce vin pe pinii 1 si 2 ?
Cu contact apar cca.8V cu motorul pornit cca.14 V.....
Eu m-am gandit ca ar trebui sa aiba 12V constant si cu contactul pus si cu motorul pornit....dar nu prea stiu la ce piese sa ma uit
Oricum multumesc de sfat!
Mirea
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
Mirea
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- John D.
- **
- 151 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Constanta
John D.
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
fat_frumosph a scris:Salut!
Este vorba tot de o Corsa C Z10XE...avea erori si inainte si dupa resetare; doar ca acum mai apar decat doua din cauza ca o tin in curte cred,ca daca as mai fi mers cu ea sigur apareau din nou!
Ar putea sa fie o cauza a nefunctionarii corecte a sondelor tensiunile ce vin pe pinii 1 si 2 ?
Cu contact apar cca.8V cu motorul pornit cca.14 V.....
pai in primul rand intre pinii 1 si 2 nu se masoara tensiune, ci se masoara o rezistenta care ar trebui sa fie parca de 9 ohm. Intre pinul 1 si masa ar trebui sa ai 11-14V, iar cu motorul pornit intre pinii 3 si 4 ar trebui sa ai o tensiune cu valori de la 0,1 la 0,9 V.
Tine-ne la curent cu ce faci
Eu m-am gandit ca ar trebui sa aiba 12V constant si cu contactul pus si cu motorul pornit....dar nu prea stiu la ce piese sa ma uit
Oricum multumesc de sfat!
Este vorba tot de o Corsa C Z10XE...avea erori si inainte si dupa resetare; doar ca acum mai apar decat doua din cauza ca o tin in curte cred,ca daca as mai fi mers cu ea sigur apareau din nou!
Ar putea sa fie o cauza a nefunctionarii corecte a sondelor tensiunile ce vin pe pinii 1 si 2 ?
Cu contact apar cca.8V cu motorul pornit cca.14 V.....
pai in primul rand intre pinii 1 si 2 nu se masoara tensiune, ci se masoara o rezistenta care ar trebui sa fie parca de 9 ohm. Intre pinul 1 si masa ar trebui sa ai 11-14V, iar cu motorul pornit intre pinii 3 si 4 ar trebui sa ai o tensiune cu valori de la 0,1 la 0,9 V.
Tine-ne la curent cu ce faci
Eu m-am gandit ca ar trebui sa aiba 12V constant si cu contactul pus si cu motorul pornit....dar nu prea stiu la ce piese sa ma uit
Oricum multumesc de sfat!
- John D.
- **
- 151 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Constanta
John D.
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
Scuze, am scris aiurea mai sus...
pai in primul rand intre pinii 1 si 2 nu se masoara tensiune, ci se masoara o rezistenta care ar trebui sa fie parca de 9 ohm. Intre pinul 1 si masa ar trebui sa ai 11-14V, iar cu motorul pornit intre pinii 3 si 4 ar trebui sa ai o tensiune cu valori de la 0,1 la 0,9 V.
Tine-ne la curent cu ce faci
pai in primul rand intre pinii 1 si 2 nu se masoara tensiune, ci se masoara o rezistenta care ar trebui sa fie parca de 9 ohm. Intre pinul 1 si masa ar trebui sa ai 11-14V, iar cu motorul pornit intre pinii 3 si 4 ar trebui sa ai o tensiune cu valori de la 0,1 la 0,9 V.
Tine-ne la curent cu ce faci
- fat_frumosph
- *
- 18 mesaje
- din 05 Feb 2009
- Corsa 2004 Z10XE
- Prahova
fat_frumosph
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2009
- Mesaj Privat
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua. Am si eu o problema la corsa mea motor 1.4xep din 2004, am facut o diagnoza cu op-com si mi se par ciudate valorile date de sonda lambda 2, care variaza intre 431mv si 490mv la relanti cu motorul cald. Dupa ce am acelerato de cateva ori pe la 5000 rot/min a inceput sami arate 118 mv si am inpresia ca urmarea valorile de la prima sonda. Oare sa fie defecta sonda sau altceva. Tin sa mentionez ca nu am nici o eraore stocata, si nu se aprinde nici un bec la bord
Tensiune baterie,13.8 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.97 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.70 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.27 V
Poziþie clapetã - calculatã,3 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,731 RPM
Turaþie prescrisã,730 RPM
Senzor masã aer,1.16 V
Senzor masã aer,5 kg/h
Temperaturã lichid rãcire,0.92 V
Temperaturã lichid rãcire,93 °C
Temperatura aer admisie,2.02 V
Temperatura aer admisie,57
Senzor de poziþie de dezactivare a portului,2.8 V
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,1.18 V
Presiune sistem climã,760 kPa
Senzor rezervor,1.71 V
Senzor rezervor,30 L
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie actualã AGR,0.80 V
Ventil pentru aerisire rezervor,Activ
Control detonaþie,Inactiv
ÃŽncãlzitore senzor de oxigen (B1 S1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),117 mV
Raport aer/carburant la senzorul 1 (B1),Sãrac
ÃŽncãlzire senzor de oxigen ( B1 S2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),118 mV
Raport aer/carburant l (B1 S2),Sãrac
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),3 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),4 %
Buclã senzor O2,ÃŽnchis
Releu climã,Activ
Clima în regim blocat,Presiune mare
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Presiune ulei,Presiune micã
Timp pânã la schimb de ulei,127 %
Avertizare schimb ulei,Activ
Stare aprindere,Conectat 12V
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,22 %
Poziþie inferioarã memoratã pe senzorul 1 TP (poziþie clapetã acc.),0.60 V
Turaþie motor,1.461 RPM
Timp de injecþie,3.1 ms
Unghi Dwell,1.7 ms
Unghi de aprindere,8.7 grade
Senzor detonaþie (Bank 1),1.0 mV
ÃŽntârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
ÃŽntârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
ÃŽntârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
ÃŽntârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Temperaturã motor normalã,Activ
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Tãiere combustibil în frânã de motor,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0 m/s2
ÃŽmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
ÃŽmbogãþire amestec aer/carburant pentru protejarea catalizatorului (grup 1),Inactiv
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã,0
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
BCM- identificare vehicul programatã(modul caroserie),Da
Instrumet: ID vehicul programat,Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie),Okay-
Instrument: stare ID vehicul,Okay-
Tensiune baterie,13.8 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.97 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.70 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.27 V
Poziþie clapetã - calculatã,3 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,731 RPM
Turaþie prescrisã,730 RPM
Senzor masã aer,1.16 V
Senzor masã aer,5 kg/h
Temperaturã lichid rãcire,0.92 V
Temperaturã lichid rãcire,93 °C
Temperatura aer admisie,2.02 V
Temperatura aer admisie,57
Senzor de poziþie de dezactivare a portului,2.8 V
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,1.18 V
Presiune sistem climã,760 kPa
Senzor rezervor,1.71 V
Senzor rezervor,30 L
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie actualã AGR,0.80 V
Ventil pentru aerisire rezervor,Activ
Control detonaþie,Inactiv
ÃŽncãlzitore senzor de oxigen (B1 S1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),117 mV
Raport aer/carburant la senzorul 1 (B1),Sãrac
ÃŽncãlzire senzor de oxigen ( B1 S2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),118 mV
Raport aer/carburant l (B1 S2),Sãrac
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),3 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),4 %
Buclã senzor O2,ÃŽnchis
Releu climã,Activ
Clima în regim blocat,Presiune mare
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Presiune ulei,Presiune micã
Timp pânã la schimb de ulei,127 %
Avertizare schimb ulei,Activ
Stare aprindere,Conectat 12V
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,22 %
Poziþie inferioarã memoratã pe senzorul 1 TP (poziþie clapetã acc.),0.60 V
Turaþie motor,1.461 RPM
Timp de injecþie,3.1 ms
Unghi Dwell,1.7 ms
Unghi de aprindere,8.7 grade
Senzor detonaþie (Bank 1),1.0 mV
ÃŽntârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
ÃŽntârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
ÃŽntârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
ÃŽntârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Temperaturã motor normalã,Activ
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Tãiere combustibil în frânã de motor,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0 m/s2
ÃŽmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
ÃŽmbogãþire amestec aer/carburant pentru protejarea catalizatorului (grup 1),Inactiv
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã,0
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
BCM- identificare vehicul programatã(modul caroserie),Da
Instrumet: ID vehicul programat,Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie),Okay-
Instrument: stare ID vehicul,Okay-
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat