Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Felicitari !
Skip ads

  • ionvatrai

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Drondu Krysty a scris:ionvatrai , si ce simtome are masina acum?

Are aceleasi simptome ca si inaintea curatarii EGR-ului, adica daca merg cu ea mai tare (130-140 Km/h) si o las in frana de motor (iau piciorul de pe acceleratie) pana la 90-100Km/h, dupa aceea nu mai trage (se comporta ca si cum nu ar mai avea turbo), daca o opresc, o las 10-15 secunde si o pornesc nu mai am probleme. Chestia e ca nu se aprinde becul de fiecare data cand are simptoma aceasta.
  • Drondu Krysty

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2008

  • Mesaj Privat
can o pornesti iti sta la relantiu?
si ai curatat toata galeria cu tot?
  • ionvatrai

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
1. Da imi sta la relantiu, de pornit porneste usor. Masina se comporta absolut normal, numai ca atunci cand trec de 3500-4000 rot/min si iau piciorul de pe acceleratie pe o distanta mai mare pana ajunge pe la vreo 2500rot/min. Daca decelerez usor (iau piciorul de pe acceleratie progresiv)nu are nici o problema, i-am facut proba de la 4500rot/min pana la 2000 rot/min si apoi a mers perfect.
2. De curatat am curatat clapeta aceea care e prinsa pe corpul EGR, EGR-ul, si teava aceea neagra, galeria nu am desfcut-o dar am bagat degetul si nu simtea sa aibe multa mizerie pe ea.
Skip ads

  • Drondu Krysty

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2008

  • Mesaj Privat
trebuia sa o desfaci ,ca se depune pe clapetele alea ,chestia cu trasu la turatie nu stiu ce sa zic
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Poti incerca sa cureti galeria de admisie ,dar o sa ai ceva de munca .Mai intai ar trebui sa verifici daca e blocata tija aia cu clapete din galerie .E comandata de o supapa care e in capatul galeriei undeva sub debitmetru.
Pornesti motorul si ii scoti furtunul de vacuum ,apoi vezi daca culiseaza .Bagi si scoti nitel vacuum-ul si ar trebuie sa se miste .Daca nu se misca vezi sa nu fie de la furtunul de vacuum .
Sau pui pe cineva sa o accelereze brusc la 3-4000 ture si ar trebui sa culiseze.
  • ionvatrai

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am scos furtunul de vacum si culiseaza, asta la relantiu, o sa incerc ce se intampla la 3000-4000rot/min.
  • aburik

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o problema am o vectra c din 2003 motor 2.2 dti 126.cp a inceput sa mi se aprinda in bord martorul de la check engine. am puso pe tester si mia zis ca este EGR-ul intrebarea este, daca se poate curata si cum...daca poate sa ma ajute cineva cu cateva poze si niste sfaturi. multumesc...
Skip ads

  • andreip3

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Urmand instructiunile si tutorialele de pe acest topic m-am apucat si eu de curatat EGR-ul. Mi-a luat vreo 4 ore pentru ca am lucrat singur.
Chestia este acum masina nu porneste...n-am incercat decat de vreo 2-3 ori pentru ca eram deja obosit si s-a facut noapte.
Sa mai incerc sa dau la automat? Ce ar putea fi? Orice sfat e bine-venit.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asa se intampla, stai linistit. Ori baterie pana inebunesti ori mai simplu cu spray de pornire (merge si cel de curatat carburatoare/frane). Se da de la 40cm la admisie dupa debitmetru.
  • andreip3

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca dau cu spray in tubul de plastic ce coboara spre turbina (am Astra H, Z17DTH) si care se leaga cu colier de cel flexibil care vine de la filtrul de aer?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat

Deci galben unde desfaci, ai doua versiuni, sageata rosie sens, deci se da cu spray putin, jet scurt...unul da la cheie si altul cu spray
Skip ads

  • andreip3

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat. Am dat "la baterie pana am innebunit" si pana la urma a pornit.
  • Pirvu Cristian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
as dori si eu un tutorial cu poze pentu curatarea valvei EGR la un opel astra bertone 2.2 147 cp motor Z22SE cine ma poate ajuta plss. Si ce solutii imi trebuie la curatat
  • adigei

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Poti sa imi spui te rog ce sunet scotea motorul cand nu vroia sa porneasca? Cel obisnuit sau era diferit, ca o "tuse seaca" Smile ?
De ce intreb? Ieri, cand am schimbat furtunul acela scurt de apa in forma de S care se fisureaza de obicei la Astra H, ca sa am acces, am fost nevoit sa decuplez mufele de la EGR + teava lucioasa, ocazie cu care am si curatat teava si cat am avut acces in EGR. NU am decuplat bornele bateriei - daca asta are importanta.
Acum masina nu mai porneste iar cand dau la automat motorul suna foarte ciudat, nu e sunetul obisnuit, e un sunet sec.
Am facut testul cu pedalele si am o eroare: ECN 161450 care cred ca se traduce in P1614 - Wrong Transponder Key/Loss of RIM Serial Data.
A patit careva asa ceva, aveti vreo idee? Eu nu inteleg ce legatura poate sa aiba imobilizatorul cu furtunele, teava si mufele ...
Orice sfat e binevenit.

Edit: Nu am verificat inainte de operatiune erorile si nu palpaie "masina cu cheita" cand dau la automat.

andreip3 a scris:Urmand instructiunile si tutorialele de pe acest topic m-am apucat si eu de curatat EGR-ul. Mi-a luat vreo 4 ore pentru ca am lucrat singur.
Chestia este acum masina nu porneste...n-am incercat decat de vreo 2-3 ori pentru ca eram deja obosit si s-a facut noapte.
Sa mai incerc sa dau la automat? Ce ar putea fi? Orice sfat e bine-venit.

  • adigei

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2007

  • Mesaj Privat
.... A pornit in final, dupa 5-6 incercari prelungi de cheie.
Eroarea e tot acolo, deci nu avea legatura.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Eroarea aia apare foarte frecvent la Astra H, dispare singura dupa o perioada.
  • piershi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Trebuie sa ma apuc si eu de treaba.Problema e ca nu prea am experienta in domeniu,dar sper sa reusesc
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ma bag si eu sa intreb ceva.....Am scos furtunul dintre intercooler si EGR sa verific daca baga presiune turbina,am pornit motorul si am scapat un dop de plastic(10mm x10mm) in tubulatura care duce cartre EGR....dopul uitati-l in poza...ce se poate intampla,unde poate ajunge,ramane blocat pe undeva,poate intra in camera de ardere...se topeste ,dati-mi o parere, motorul e cel din semnatura....Multam!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Desfa si scoate dopul.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR