Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Atunci ai rabdare, astea sunt de la DTJ, la tine in poza scrie DTI. Sa vad codul de la DTH si revin.

Uite la Z17DTH: Cod GM 94011759, a inlocuit codul GM 94008875.



Cu codul te duci la magazine de piese auto sau la Opel. Nu stiu unde anume, trebuie sa cauti.
Skip ads

  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc mult o sa caut maine caut si acum pe net sa vad ce pot sa gasesc !

nu prea gasesc nimic , cu cudul de la prima piesa am gasit cu asta nu . banuiesc ca e acelasi surub

surub hex.hd. M8 x 60 cam asta cred ca este , o sa mai caut maine .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa net, vezi publicitate autoa a lui eduard si fa comanda.
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc am gasit deja ! imi faceam atatea griji pentru 4 suruburi care nu costau nici un leu macar Smile)) am rezolvat am montat totul la loc doar thrrotle e curatat in rest a ramas la fel si deja se simte o mica diferenta si chiar vorbesc serios dar fumul tot e acolo la pornire si la acceleratii puternice si nu merg subturat de cate ori se poate trec si de 4000 rpm !
Maine o sa ma duc la service am fost programat la 8 30 si sa vedm rezultate dupa curatare egr si galerie de admisie .
Skip ads

  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am curatat pana la urma si egr-ul si clapita de acceleratie si teava pana la galeria de admisie zis eu ca ft bn , se simte ceva mai bine la acceleratie urca mai repede in ture la consum nu am observat nimic in plus de asta i-am pus un filtru sport PILOT si nu a schimbat nimic doar sunetul ! toata faza e ca si dupa astea cand plec cu ea chiar daka o accelerez putin si o las sa se incalzeasca tot pleaca in suturi si asta imi vine sa fac sa o iau si eu la suturi ! Fumul a disparut nu mai scoate dar problema e tot acolo galeria nu am curatato .
pe tester apare totul in regula injectoare presiune egr cam tot ce poti vedea acolo . nu inteleg !
  • 64xgeo

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y17DIT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Cu ocazia inlocuirii furtunului de la termoflot, ieri am curatat si eu ansamblul EGR-Clapeta admisie si conducta pana la galerie.
Vreau sa multumesc pe aceasta cale tuturor celor ce au postat anterior informatii despre modul de executie al acestei lucrari si in mod special userului Pisboy pentru pozele sale, cu ajutorul carora operatiunea de demontare/montare a mers ca la carte.
Masina a pornit ok, cam la a patra cheie, primele trei date cu bateria originala, din 2008, cam slaba, iar la a patra cheie am montat o baterie in toate mintile si a pornit imediat.
Offtopic: Pentru cei care au probleme cu furtunul de la termoflot la motorul z17dth - in imaginea de mai jos se vad modelul si codul - se gaseste pe original la reprezentanta la 25 lei. Parerea mea e ca nu se merita improvizat din alte modele, la banii astia.
Poza:

  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Cu placere 64xgeo, ma bucur ca ti-am fost de ajutor.foarte bine ca ai postat codul la acel furtun pentru ca si mie mi-a crapat si nu il gaseam dupa cod. Pana la urma am improvizat cu alt furtun.
  • RazvanTrandaf

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, cum nu ma pricep la mecanica va rog sa-mi recomandati un mecanic sau un service bun pentru a-mi verifica/curata egr-ul la un astra h diesel.multumesc
Skip ads

  • ternipe

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salutare am si eu o problema la un opel astra h 1.7 z 17dth din 2005 cand o accelerez mai tare peste 3500 mi se aprinde masinuta si nu se mai accelereaza peste 3000 o las mai moale si peste 1 minut dispare masinuta cate o data mi se aprinde masinuta la 4000 de turatii care sa fie buba? in concluzie cand o accelerez brusc si ma duc cu ea la 4000 de turatii se aprinde masinuta
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pune un tester si vezi ce eroare a inregistrat .apoi se poate vedea care este cauza
  • Buiac Gabriel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Mii de multumiri lui adir, tutorialul lui m-a ajutat foarte mult, am curatat egr si admisia la opelul meu z17dth cu brio, sunt f multumit. Intr-adevar e ceva chinuiala dar nu e atat de complicat pe cat pare la prima vedere;cu rabdare se rezolva. Fac precizarea ca distantierele de care pomeneste adir sunt la rampa comuna si nu la admisie, acele suruburi trebuie doar slabite ca sa faci loc galeriei sa iasa, deci nu vor cadea in acest caz.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Dupa ce stiam ca tre sa imi curat admisia, acu 2 saptamani am constatat ca nu mai imi lucreaza economizorul (tija de plastic care deschide clapetele la admisie actionate de o ciuperca vacuumatica din stg deasupra la capacul motor), asa ca m-am hotarat sa ma aapuc de curatare.

Singurul lucru care mi-a dat tarie a fost ca lucrez intr-un service si ca ma mai ajuta un coleg mecanic.
So, in sambata mea libera am mers de dimineata si m-am apucat sa dau jos egr cu tot cu tevile la admisie cum am si facut un tutorial cateva pagini mai inapoi. Cand am ajuns in puctul cand am ajuns la admisie a intrat pe felie mecanicul ca a vazut ca mai e 1 ora si jumate si se termina programul si nu as fi avut eu cum sa ma descurc plus ca imi promisese ca imi da indicatii.
In 30 minute era jos admisia.
Vorba altui mecanic, ai treaba de te vede Dumnezeu Smile)
E cam dificil daca nu ai habar, ceea ce a descris @adir e exact ceea ce trebuie sa faci.
Desfaci mufele la injectoare, si furtunasul mic de la rampa comuna de retur de la injectoare. Desfaci mufele la bujii si declipsezi cablajele de pe suportii de metal de pe acolo incat sa le ghemuiesti in spate spre habitaclu.

In fata rampei comune sub galeria de admisie este un suport metalic ce trebuie desfacut din doua suruburi, altfel nu ai acces la piulitele de la conducte.
Cu o cheie speciala de conducte la injectoare le desfaci la rampa comuna care nu prea se vede pentru ca e sub galeria de admisie. Ma refer speciala in sensul ca e ca un cap de cheie fixa de 17 dar la 90 grade care o montezi pe un prelungitor cu clicket. Ca o talpa.
Apoi desfaci si deasupra conductele, le scoti cu grija si le pui deoparte.
Mai sunt 2 suruburi la rampa comuna cu cate o bucsa distantier intre ea si chiulasa. Atentie sa nu le pierdeti in scut.
El a dat jos rampa comuna care mai era prinsa intr-un holender sub ciuperca vacumatica din stg. Atentie ca are 2 saibe de cupru, nu cumva sa va cada prin scut jos !

Apoi se desfac suruburile de la galerie de deasupra si de dedesubt cate 4 de fiecare si se trage frumos in spta spre habitaclu si se scoate. Tre sa ramana acolo garnitura metalica.
De da siguranta jos de la tija care actioneaza clapetele de pe galerie (de la ciuperca vacumatica) si apoi se desfac 3 imbusuri si se deface galeria in 2. Atentie ca la mine era cu silicon si a trebuit sa defaca cam jumate de surub si apoi sa ciocaneasca in el ca sa se cracaneze partile , sa isi dea drumul siliconul.

Am folosit mult Berner de curatat cat si Carbon stripper de la Kent care am aflat apoi ca e un acid puternic in momentul in care s-a perforat manusa la degetul cu care intindeam spuma prin galerie Smile) in 30 secunde am resimtit Wink))

La final dupa reasamblare am lasat o saiba la o conducta nestransa si am dat cheie cam 2 ture luungi de 10 secunde fiecare.

La galerie va trebuie neaparat chei de 12 fixe sau inelare cu cot , gat curbat, tubulara lunga ( parca tot 12) plus capul de cheie de care mentionam ca un fel de talpa la 90 grade de 17 pentru conducte de sub admisie.

E de treaba si rabdare, totusi nu am simtit ca exista sa fac ceva riscant, asa ca daca aveti cheile necesare, tiimp si rabdare eu zic ca se poate face destul de usor.
Skip ads

  • tak30ver

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Va salut.
Ma bate gandul, cititind atatea probleme, sa curat si eu EGR si admisia preventiv. Masina trage foarte bine, liniar, pana pe la 4000 rpm, mai mult nu i-am dat. Motorul e Z17dth . Am un prieten mecanic de meserie, se baga la orice si as vrea sa fac treaba asta cu el. Cunostintele mele de mecanica sunt egale cu ZERO , nu m-as baga la asa ceva vreodata.
Am citit ca sunt anumite garnituri ce necesita schimbare dupa aceasta operatiune , as vrea sa fiu pregatit cu ele cand merg sa curat piesele, cam ce ar trebui sa cumpar ?
Dealtfel vreau sa suflu si electrovalva aia, o sa scot niste schite cu locatia lor , am vazut in poza care sunt cele 2 conducte, sper sa nu am probleme.
Ideea e ca nu vreau sa ajung sa se aprinda ceva pe la masina, vreau sa o intretin cat mai bine si daca astea sunt problemele principale as vrea sa le previn pe cat pot.
Multumesc.
  • ghitanu2009

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2012

  • Mesaj Privat
SALUTARE. am curatat si eu admisia ,egr-ul si nu am crezut ca se poate strange atata depunere acolo.M-am hotarat sa fac acest lucru dupa ce am constatat ca tija de plastic care deschide clapetele la admisie actionate de o ciuperca vacuumatica nu mai actioneaza.Multumesc celor care au contribuit la acest tutorial si daca esti atent reusesti aceasta operatie care dureaza cateva ore. Am folosit pentru curatare spray pentru discuri(asta am avut la indemana)cat si solutie triumf ,care spun eu face minuni.Dupa ce am montat totul ,am pornit dupa ce am aerisit si am constatat ca tija de plastic care deschide clapetele la admisie actionate de o ciuperca vacuumatica din stg deasupra la capacul motor ramane trasa in sus si ciuperca ramane cu vid dupa ce opresc motorul.Daca tragi furtunasul care face vidul la ciuperca tija coboara in jos .Astept o parere despre acest fenomen si cred ca, electrovalva de vacuum din spatele motorului cea care are doua stuturi metalice nu mai functioneaza, si trebuiesa o schimb. Mentionez faptul ca am depasit 4200rrp si masina trage fara probleme si nu mai apare acea eroare check engine care nu ma mai lasa timp de cateva secundesa mai accelerez.pot sa spun ca imi indica cu motorul cald 0.4 consum la relanti iar astazi am facut un drum de 180 km si cu clima pornita consumul a fost de 5.8 %.Nu stiu daca acea clapeta trebuie sau nu sa ramana sub presiune de vid.Recomand tuturor sa faca o curatare a admisiei pentru ca masina va respira alfel.
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai curatat si galeria de admisie?si eu am patit-o si a trebuit sa iau alta galerie,dupa ce am montat-o pe cea care am curatat-o,a masinii ramanea blocata.dupa ce ai curatat-o trebuie sa mearga clapetele f usor sa nu ingradeasca
  • ekaterin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, am citit cam tot ... prima curatare a admisiei mi-a facut-o la servis ; (eu am un astra G caravan z17 DTL, 80 cp) iar acum i-a venit randul iar...am trimes injectoarele la Endor Diesel Buzau , turbina au echilibrato cei de la Robnec, alternatorul l-am reparat la un servis de alternatoare ( incarca la relanti 13.1V- fara consumatori; iar cu toti consumatorii ajungeam la 12.57V ; au schimbat tot platoul diode + releu...aveam o dioda inpuscata) , am schimbat ambele radiatoare ( noi aftermarket) + filtru de AC ; vasul de expansiune avea un por deasupra, l-am schimbat cu unul cu senzor de nivel + capacul de la vas( supapa din capac era dusa) ; problema e ca eu am facut o GRESEALA destul de MARE , la demontarea injectoarelor nu am mai scos conductele din rampa ci le-am indoit 3-5 cm. Problema e acum, la ce ma astept sa plesneasca ... trebuie sa caut deja conducte?
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ce avea turbina de ai umblat la ea.nu prea am auzit turbina cazuta la Z17DTL
  • ekaterin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
a aspirat ceva si erau indoiti trei paleti la colturi , i-au indreptat astia si au echilibrat-o...nu-mi raspunde si mie nimeni vis-a-vis de conductele de injectoare?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Încearcã sã le îndoi la loc, nu se rup uºor, iar etansarea se face pe con
  • ekaterin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
mai nou nu am schimbat suruburile de la furca ce tine injectorul si am rupt un surub...nu am ajuns la 40Nm...am luat altul de la dezmembrari...
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR