Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adytimisoara

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: scosa din viteza se tureaza pete 5000/6000 ture fara probleme,in mers nu mai trage si nu se tureaza;cand vrea merge ok fara probleme(2000/4000 ture lejer) si de o data in mers nu mai trage 1900 ture greu, ma joc cu pedala (o apas, o las) cand vrea merge pana la oprire contact si dupa aia o iau de la capat.
Mentionez ca am tester opcom (nu stiu sa-l folosesc,la-m cumparat degeaba cred)ma chinui as de 2 luni ,am cautat pe net soluti si le-am aplicat ulterior pe masina(demontat curatat egr,testat furtune,demontat pedala acceleratie curatat contact pedala,scos debimetru etc, platit testere la baieti pt ponturi,sters erori etc),la sintomele care le are mi-a aduc aminte de vechea dacie cand mergeam cu benzina cu apa
Stau in Timisoara rog ajutor .Traila Adrian 0769243940 Va Multumesc

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y20DTH
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo ai verificat-o?
Incearca sa o înlocuiește cu cea din dreapta masinii, cum privești din fata, cea în care intra furtunasul alb.
Erori ai stocate?
  • adytimisoara

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am constatat urmatoarele cu ajutorul domnului de la bucuresti (prin telefon si teamviewer pe pc conectat la opcom)=
1 testat cu testarul eroare buji si senzor temperatura ulei(fire rupte fara mufa 4 buc nu stiu cere sunt sa le lipesc direct)
2 testat parametri cu motoru pornit incarcare 13,5 slaba si supriza nu merge turbina-
lucrari efectuate
-verificatfurtunele ala alb verificat cu gura daca tine presiune tine
-verificat furtunul de la egr si nu tinea vacumul deci trageam cu gura si nimic si prin telefon am fost informat ca mebrana egr sparta
-deesfacut egr (rupt capacul de plastic negru) si intradevar memrana sparta
deci trebuie al egr,per ca zilele astea sa cumpar unul si sa probez sa vad cum merge
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
legat de cele 4 mufe de la bujiile cu incandescenta, vezi ca sus unde este turbina inspre spate sub teava aceea ca de inox sunt cele 4 mufe si implicit bujiile. poate a fost umblat pe acolo si nu au mai fost puse la loc sau este posibil ca problema sa fie de la releul de bujii care este in partea dreapta cum te uiti la motor langa cele 2 electrovalve de vacum piesa dreptunghiulara prinsa de suportul de tabla pe care stau si electrovalvele.
legat de incarcare acolo sunt fie probleme cu alternatorul fie probleme de legaturile la cabluri deci trebuie verificat circuitul de la alternator la baterie si oxidarea bornelor la baterie.
Cat despre EGR sa cumperi exact ca al tau cu capac de plastic ca mai sunt unele cu capac metalic dar nu merge la modelul tau de motor...
Succes la rezolvarea problemelor.
Skip ads

  • adytimisoara

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
cumparat egr de la srott(probat inainte de cumparare si montare functional),montat egr verificat daca tine presiune(tras cu gura si tinut limba) dat chey si nimic acelasi sintome;pe loc rupe in mers mai mult de 2000 ture treapta 1 nu,dat treapta 2 1200 ture deci la fel acelas sintome.
desfacut furtun de vacum (cel ce vine inainte de electrovalva de de turbo) si verificat daca trag cu gura daca tine presiune,nu tinea verificat furtunasele daca sun fisurate ,nu sunt,am facut baybass peste elestrovalva respectiva(unit furtunasele) si tras cu gura si am observat ca tinea presiune si normal tragea tija de la turbo,pornit masina turat pe loc si auzeam cum lucra turbo,pornit de pe loc la fel treapta 1 2000ture nu mai mult(se plafona) treapta 2 moarta parca o inpingeam (1200 de ture nu mai mult)
Cobor jos si sun iar la Bucuresti sa ma-i facem teset si va informez
legat de cele 4 fire de care domnul mikyboy spune(multumesc) nu vb de firele de la buji vina mea nu m-am exprimat cum trebuie,sunt firele de jos de la senzorul de pebaie de ulei care sunt rupte(2 buc de la senzorul respectiv si alte 2buc nu stiu de unde sunt) cine are poze sau stie ce culori sunt ma poate ajuta ca din cauza lor imi da eroare de senzor temperatura ullei
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Inverseazã cele doua electrovalve. Cand o turezi pe loc, furtunul de la intercooler se întãrește? Daca nu, electrovalva turbo e dusã. Am pãțit acelasi lucru acum cativa ani.
  • adytimisoara

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
verificat cu domnul de la bucuresti ,apropo iulian1971 e numele(stima si respect) prin telefon (test cu opcom)sters erorile cele da firele de la senzorul de temperatura ulei,facur bay pas peste electovalva de turbo ,lasat testerul pe masina si plecat la plimbare.Trapta 1 5000 de ture lejer ,a 2 salom printe masini (90 k/h) curatat turbo(nu am pus viata celolarti participanti la trafic in pericol) iesit din Timisoara afara si mers cu treapta 2 si 3 peste 3500 de ture (parca eram intrun bmw,minune de motor nu gluma,turbo pe test arata valori de incarcare de 1,8/1.9) mufat furtune in eletrovalva turbo (valori incarcare turbo de 1,7/1,6 in turati) venit acasa si ...supriza masina nu mai tragea(inta in protectie) 1-2000 de ture ,2-1500 de ture, privit testarul si nu aveam incarcare pe turbina ,refacut bay pasul la fel nimic de si tija de la turbo se tragea .Oprit/pornit motor si tester dat pedala pe loc si din greseala observat pe testar (pus sa masoare valorile in timp real,multam iulian 1971) ca ,vedea nu vedea functionalitatea pedalei (activa in relanti cu val 0 de acelerare si uneori cand acceleram tot acitiva dar imi arata valoarea de acelerare ex pe tester
aceleratie 0% .pedala-activa, incarcare turbo -1.0/ aceleratie 30%,pedala activa ,incarcare turbo 1.0/ aceleratie 28% pedala inactiva, incarcare turbo 1.4
ce credeti ca i de facut mentionez ca am ami dat pedala jos(o saptamana am stat blocat cu spatele)curatat pontentiometrul si mufa cu alcol tehnic(vazut pe net modalitatea de curatare) astept pareri va multumesc tuturor ce m-ati raspuns si dat soluti
  • adytimisoara

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Total number of fault codes: 3

P1173 - Fuel Reduction caused by High Oil Temperature
(01) - Not present

P0195 - Engine Oil Temperature Sensor Circuit Low Input
(02) - Not present

P1635 - Glow Device Circuit General Error
(0A) - Present
codurile de eroare ce le da opcom-ul
  • adytimisoara

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
rog daca se poate o poza cu culoarea firelor de la senzorul de temperatura ulei (al meu e rupt firul si lipsa mufa) si mai am senzor nivel/presiune ulei (lipsa de pe baie-baie ulei schimbata cred) ,toate ce le 4 fire nu mai au mufe si nu stiu care e de la temperatura ulei si intra masina in protectie (nu da carburant pompei,nu se tureaza) ar fi ultima problema ne rezolvata si testata sa merga masinuta mea.Va multumesc
  • adytimisoara

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
problema rezolvata merge de rupe pamantul,am lipit firele de la baie (senzorul de temperatura ulei) copu de bord vete temperatura de ulei exata(nu 130 cum vedea inainte) si nu mai intra in protectie pt mai multe detali vb pe forum
mutumesc pt toate informatile primite
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR