Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Pungescu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salutari,

Sunt posesor de Opel Corsa C 2001 1.2 benzina din octombrie 2015. Am achizitionat masina cu 121000 KM .. daca erau reali sau nu doar Dumneazeu stie. Am mers cu ea pana la 126000 KM si motorul a inceput sa scoata sunetul acela de diesel, in rest nu prezinta alte probleme. merge bine, trage ok, consumul este bun, nu consuma ulei. M-am dus la service si mi s-a spus ca este de la distributie si trebuie schimbata,

Mentionez ca este prima mea masina, insa la mecanica inca nu ma pricep foarte bine si mai am de studiat ce si cum. Dupa cum am vazut pe forum, exita multi cunoscatori si ii rog sa ma ajute cu o parere daca mi s-au pus piese in plus, de care nu am nevoie, pe principiul se uita la fata ta si iti baga extra... ca oricum nu prea stii ce e acolo.

Va mai rog sa ma sfatuiti ce sa verific in detaliu cand ma duc sa iau masina, pentru a ma sigura ca cei din service au facut treaba buna?

Manopera: 480 RON
Mi s-a spus ca urmatoarele piese vor fi necesare:
1. Kit distributie Febi Bilstein - 279 RON
2. Garnitura capac distributie - 60 RON
3. Simering fata la distributie - 40 RON
4. Garnitura capac tacheti - 53 RON
5. Garnitura pompa de apa- cauciuc- 16 RON
6. Garnitura pompa de apa -tabla- 13 RON
7. Garnitura baie ulei- 49 RON
8. Filtru ulei - 20 RON
9. Ulei GM 10W40 - 3 litri - 54 RON
Total: 584 RON
Skip ads

  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Sunt unele repere care nu se fac la o distributie gen garnituri capac si baie ulei, dar probabil ai pierderi pe acolo si de aia ti ai trecut pe lista.
Ramane la latitudinea si bugetul tau sa decizi ce faci.In privinta distributiei e bine sa schimbi tot ce include: curele, role, pompa de apa noua.
Eu am facut totul la fiecare masina cumparata nu poti sti ce a facut sau nu proprietarul anterior, daca nu ai ceva clar.
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua. De curând am schimbat distribuția si am rectificat chiuloasa la un Opel Corsa C 1,2 benzina. Dupa terminarea operației motorul merge sacadat la relanti (ceea ce înainte nu se întâmpla). Menționez ca distribuția a fost montata cu kit. Poate fi montat greșit distribuția?
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
uitat sa Menționez ca motorul este 16 valve si pe tester nu am nici o eroare.
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
bujii/injectoare/compresie
si ---da se poate daca cel care face operatia asta nu stie---
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
OK. Mersi, bujiile si bobina de inducție le-am schimbat , se poate sa fie injectoarele sau compresia daca înainte de reparații motorul mergea rotund?
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Despre reparatie pot spune ca am fãcut-o in service si mecanicul a închiriat un kit de chei pentru montarea distributiei.
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Mai am un mic detaliu la problema mea. Mașina înainte pornea la sfert de cheie. Acuma la primul sfert de cheie pornește dar apoi moare motorul,. Smile
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica punerea la punct a distribuției.
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
OK merci, asta ma gândeam si eu, totuși eram puțin nedumerit deoarece mecanicul care mi-a lucrat la ea spunea ca el crede ca dintr-un scaun sa luat prea mult si nu mai funcționeazã bine un piston
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai stai sa ne înțelegem....la chiulasa se probeazã etanșeitate supapelor pe scaun. Deci asta ar ieși din calcul.
Dacã mecanicul crede asta sa îți facã un rest de compresie.
EGR mai poate da aceste simptome.
Ai umblat și pe la clapeta de accelerație?
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,am si eu problema cu un motor de opel corsa,am mers cu ea cu sunetul ciudat de diesel si dintr-o data brusc nu a mai vrut sa mearga,am lasat-o seara in parcare si dimineata dabia a pornit si mergea in 2 pistoane,am chemat un nene (mecanic)si a desfacut capacul de la culbutori si a invartit cu mana de motor,in capatul axelor cu came exista o tesitura in forma de minus -,mecanicul a zis ca acele tesituri trebuie sa fie ambele la fel,adica --,este adevarat sau nu?cum se poate pune la punct,sau cum imi dau seama daca e sarita,motorul e dat jos dupa masina,desfacuta baia de ulei si capacul de la distributie.orice sfat imi e de folos.multumesc
Skip ads

  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Sa mai adaug un simptom. Consum de 11,5.
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Astãzi am fost din nou in service. Compresie ok, injectoare ok, distribuție ok (totuși la distribuție când au verificat-o si au blocat axele cu came tija care bloca aceste axe intra foarte greu intr-o parte doar bãtuta ușor cu o cheie a intrat). Are cineva idee ce poate fi? Clapeta de acceleratie am curatat-o, egr curãțat pa tester nu am nici o eroare si totuși motorul continua sa meargã sacadat la relantiu. In sarcina trage bine dar are consum de 11,5 :-\
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Urmareste cantitatea de aer vazuta de debitmetru si temperatura lui.
Deasemenea instalatia de vapori de benzina.
Si masoara o presiune de benzina in rampa de injectoare
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
OK, mulțumesc o sa verific si aceste aspecte. Mulțumesc încerc weekend-ul acesta si revin cu rãspunsul.sper sa gãsesc problema care efectiv imi scoate peri albi. O seara placuta
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Distributia este verificata corect in cele 3 puncte:
-arbore
-axe came
-cititor senzor ?
Vad ca pomenesti doar de verificare ei la axe.
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Da este si celelalte puncte doar ca blocajul axelor cu came nu se prea potrivea perfect, trebuia forțata tija respectiva sa le blocheze pe amândouã
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Astãzi am fost din nou in service si dupa o noua mãsurare a compresiei sa constatat faptul ca pe supapa 2 compresia se întrerupe. Doar dupa ce am dat mai mult la automat a reieșit acest aspect. Urmeaza sa dau din nou jos chiuloasa sa vedem de ce se întâmpla aceasta anomalie. Revin cu rezolvare problemei daca o rezolv bineinteles Smile
  • klaus19754

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am dat jos chiuloasa si intradevar pe la supapa de evacuare de pe cilindrul doi sunt unele mici probleme (respectiv la testul cu benzina prin una din supapele de evacuare se prelinge benzina, nu curge dar se prelinge) urmeaza sa fie rectificate din nou scaunele si saptamana viitoare sa vedem daca de aici a fost problema. Mecanicul care a rectificat-o si prima data si acum spune ca daca, doar se prelinge benzina nu are cum sa nu mearga bine motorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR