Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • ghostrider

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
decurand am vazut ca acul de la turometru indica, atunci cand motorul este la relanti, aproape de 10(la prima liniuta de sub 10)
Este ok sa stea la nivelul ala?
M-am gandit ca este cam mult.
Mentionez ca am un opel astra diesel (Y17DT).
La voi(ma refer la cei cu dieseluri) la cat sta?
Skip ads

  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la mine sta cam pe la 850, acum depinde daca ai ac si e pornit va sta pe la 900-950.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Intr-adevar o problema tehnica. Se muta la Opel Astra.
@ghostrider: pune o poza si iti spunem ce turatie iti indica. Ar trebui sa fie intre 800 si 850, cand e motorul cald.
  • ghostrider

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Intr-adevar o problema tehnica. Se muta la Opel Astra.
@ghostrider: pune o poza si iti spunem ce turatie iti indica. Ar trebui sa fie intre 800 si 850, cand e motorul cald.


Iata si poza

Skip ads

  • dannek

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
La mine asta asa cind este rece la cald sta la 800
  • malex

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2004

  • Mesaj Privat
pai esti un pic peste 750
eu zic ca-i OK
la 1.6 benzina imi sta exact pe linia de 750
la 2.0 diesel cam ca la tine (testerul zice 800 in cap)
  • ghostrider

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Deci este in limite Smile
Ma speriasem.
Cred ca am mai vazut printr-un post problema uarmatoare(legata tot de turometru evident)
Daca scot masina din vitaza si o las sa mearga turometrul sta peste 10 si isi revine la normal( se poate observa si in poza) numai cand masina s-a oprit(rotile nu se mai invart).
Este vreo buba Question
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
da, aia nu e normal sa faca. daca o scoti din viteza, motorul nu ar trebui sa mai aiba treaba cu rotile, si ar trebui sa revina la turatia de relanti (~800 rmp la cald, sau 1200rpm la rece)
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ghostrider a scris:Deci este in limite Smile
Daca scot masina din vitaza si o las sa mearga turometrul sta peste 10 si isi revine la normal( se poate observa si in poza) numai cand masina s-a oprit(rotile nu se mai invart).
Este vreo buba Question


am vazut multe masini care fac asa. dar stau pe la 900 ture si apoi scad la 750-800.
  • ghostrider

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
jE a scris:da, aia nu e normal sa faca. daca o scoti din viteza, motorul nu ar trebui sa mai aiba treaba cu rotile, si ar trebui sa revina la turatia de relanti (~800 rmp la cald, sau 1200rpm la rece)


Si de la ce este?
Ai ceva la cunostinta Question
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
La mine tot asa sta pe la 800 (Y17DT) , dar dupa forja 2500-3000 de ture constant , relantiul la cald este 1000 !?!?
Curios este faptul ca la motor rece nu am putere merge greu (e puturoasa) dupa 3-5 km se incalzeste si primesc dintr-o data putere (e foarte sprintena) ?!?!? Nu stiu ce ar putea fi ?
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
la mine cand e motorul rece e sprintena...doar ca simt mai pronuntat functionarea turbinei la 2400-2500rpm.
Deci n-ar trebui sa fie lenesa chiar daca e motorul rece.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
BV-31STE a scris:la mine cand e motorul rece e sprintena...doar ca simt mai pronuntat functionarea turbinei la 2400-2500rpm.
Deci n-ar trebui sa fie lenesa chiar daca e motorul rece.


pai, scuza-ma, masina mea e mai nervoasa cand e rece motorul, dar pun asta pe seama socului automat (amestec mai bogat)
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
La mine la relanty turatia este de 800 rot/min
[img]e:\imag018.jpg[/img]
iar aproape de 3.000 rot/min
[img]e:\opel1.jpg[/img]
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
La mine la relanty turatia este de 800 rot/min

iar aproape de 3.000 rot/min

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
69med e normala si turatia la relanti si la 130 cand tre s ai 3000 de ture , noi cu y 20 dth avem 140 la 3000 de ture Razz

PS Vezi ca ai check'ul aprins Embarassed Laughing
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Aveti voi 140km/h la 3000 ptr ca turatia maxima taiata de calc este mai mica decat la noi , la noi taie in jur de 5200-5300 turatii .
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa fac o poza cu motorul meu la 5200-5300 rpm? Wink

Oriucm nu aia conteaza, pentru ca intr-a 5-a nu se ajunge nici la 4700 rpm - nici cu Y17DT nici cu Y20DTH exceptand caderea libera
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
pentru <Drogas>
Am chec-ul aprins de la probelemele cu cheiele. Mi s-a dus alternatorul , de la el bateria , de la baterie , am "omorit-o" mi s-a sters softul si nu mai recunostea cheia , Am facut comanda de CARR-PASS (130 ron) si tot nu au reusit sa le rescrie . Am luat un cip nou (150 ron) , l-au sters , rescris , si am o chei cu care merg . A doua inca nu am facut-o cind o sa am bani imi mai aiua un cip si imi sterg si checkul (care este de la baterie) !!! ASA CA VERIFICAT BATERIA , IMPLICIT ALTERNATORUL SA NU PATITI CA MINE . Total distractia m-a costat 1.000 ron ( CARR PASS , baterie noua, alternator , electromotor , cip cheie , manopera )
  • maher

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra G din 2002 motor de 1.6 benzinar Z16SE si la relanti cu masina calda imi arata mai mult cu 100 de turatii. Problema nu este aici este ca daca masina este oprita (cu cheia scoasa din contact) acul nu sta perfect pe 0 turatii sta mai sus cu 0.5cm cam 100 de turatii Sad . Mentionez ca nu am desfacut bordu niciodata si nu am facut nimic ce ar putea implica asa ceva in ultimii 2 ani. Cum ma puteti ajuta? Astept orice sugestie si multumesc anticipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR