Ai uitat parola?


  • 10GYL

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
am facut niste modificari la sistemul de evacuare....dar nu am renuntat la catalizator ....cei de la service spuneau ceva ca este un senzor ceva la catalizator si au spus ca este mai bine sa nu renunt la el....si filtru sport am pus deja....dar pe viitor ma gandeam sa schimb tot sistemul de evacuare din motor pana la final daca se adevereste ca nu este nici un senzor acolo si nu apar probleme ....stie cineva cat ajunge toata operatiunea cu teava noua din motor pana la final ?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,473
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra hatch y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Daca vrei ceva cu adevarat profi in domeniu de 1.7 dti remapat pana la D-zeu ...ia legatura cu colegul BV19MAX ( e si moderator).
Mi-a trimis citeva filmuletze cu 1.7 al lui ...... tataaaaaaaa , i-am recomandat sa desfinteze acul de la turometru inainte sa se rupa singur de cum circula in sus si-n jos ! Urca masina aia in ture , ceva incredibil ! Din cite am inteles , isi concepe singur hartile si face tot felul de experimente ....
Mai auzisem ca 1.7 dti il poti duce ( daca te enervezi rau) pana undeva la vreo 160 CP ..... acuma ce sa zic ....o fi posibil sau nu , nu stiu. BV19MAX te poate lamuri cu orice detaliu.
Ce ai facut tu @Gil , scuza-ma , chiar fara rautate , e o joaca. Ca o toba , ca filtru sport ....da , ajuta si asta evident , dar din cite te vad tu vrei ceva mult mai mult si mai spectaculos.

Dupa cum am zis , as fi vrut si eu mai mult dar m-au calmat 2 lucruri:
- banii
- pur si simplu in zona mea si la drumurile mele n-am unde sa-mi etalez calutzii.

cristyliviu a scris:sau poate numai sigla mai era de 1.7...

Special m-am uitat la semafor la rotile lui ...jenti originale opel , 4 prezoane , G - hatch ...banuiesc ca doar 1.7 putea fi.
..... suierat din ala am mai auzit doar la BMW-urile alea calcate agresiv de ciumpalaci frustrati .
Acolo clar a fost vorba de o alta turbina si de un volum de aer aspirat brutal.

mad2max a scris:
sunt si modele cu discuri si placute pe spate(asa am eu).

Asta chiar n-am stiut. Oricum ma bate gandul tot mai rau in ultima vreme sa trec si eu la discuri pe spate. Am mai vrut intr-o vreme dar mi-am zis ca merge si asa .....insa au fost momente cand mi-ar fi prins bine .
Merge puntea intreaga de la orice model de G pentru masina mea ? ( indiferent ca e Caravan sau benzinar Twinport ? )
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,586
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
De ani de zile fac remapari si la Y17DT am pus numai mapa modificata pentru 98cp, arhisuficient si sigur. Nu zic ca nu se poate si mai mult dar daca-i pica ceva la masina ?
Si maiandrei face remap de ani buni si nu a depasit 98...
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,473
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra hatch y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Perfect de acord cu tine ...ai vazut ca n-am recomandat decat cei 98 CP ...dincolo de valoarea asta e hazard. De aceea i-am si sugerat ca fiind o varianta mai buna schimbarea masinii cu o alta cu performante superioare.
Am luat insa in considerare ca @Gyl a spus ca nu e o problema modificarea franelor sau a transmisiei ....deci probabil e dispus sa investeasca o suma de bani in placerea lui. Si citi de aici n-am face-o daca am dispune de fonduri ? Smile

Stiu ca @19MAX a facut tot felul de experimente pe masina lui ...incepand de la vopsitorie pana la putere motor si banuiesc ( evident) ca s-a lovit de niste chestii. Din cite stiu el n-o face in scop comercial ci din pura lui placere si dorinta de surubarit deci implicit nu se poate discuta despre nici o garantie dincolo de cei 98 CP intr-o eventuala colaborare cu el.
  • 10GYL

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
deci sa inteleg ca safe este varianta cu 98 cp .... bh13ncu normal ca sunt dispus sa investesc in masina....daca nu erai dispus nu mai intrebam in stanga si in dreapta ....doar ca acum sunt la faza de a ma informa...nu ma apuc sa fac dupa capul meu si dupa prima recomandara sa i.mi fie ciuda dupaia ca am bagat niste bani degeaba sau sa ma trezesc cu motorul stricat .....dancuciureanu dupa remap-ul de 98 cp banuiesc ca nu o sa am probleme pe la itp nu?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,473
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra hatch y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Singura diferenta cu remapul este ca-ti urca masina mai repede in ture. Adica ajungi de ex la 100 km ora intr-un timp mai scurt ca inainte. Cresterea de CP nu-i mare .....evidenta este insa cresterea de cuplu ! ...nu vad ce probleme sa ai la ITP .
N-au nici cei care umbla cu EGR anulat ( mecanic sau din soft) dar voi sti sigur cam peste vreo 3 luni cand trebuie sa-mi fac ITP si am sa ma prezint remapat si cu EGR anulat.

Si eu inteleg ca esti dispus sa investesti intr-un tuning motor ....intrebarea este cat ? Pentru ca daca mergi pe varianta full , cu schimb de turbina, soft personalizat, intercooler, injectoare, pistoane si alte minuni , cred ca vei depasi valoarea masinii sau oricum , pe aproape.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Modificarile de soft, anularea egr-ului nu se cunosc la ITP, probata pe masina personala!
Colegu, vrei neaparat sa pastrezi motorul tau de 1.7dti sau ai lua in considerare si o conversie la motorul de 2.5l de vectra C sau omega, daca vrei sa te arunci la o cheltuiala si sa ai sub capota o adevarata herghelie! Uite aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71014
  • David Nicolae

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
colegii sunt bucuros sa va anunt ca am remapat masina (astra g 1.7 DTI 75 cp) si am trecut la 100 cp...am alta masina, se duce repede in ture si prinde 100 km/h in oras in cateva secunde, acum nu imi mai e frica sa ma bag in depasiri, acum e o placere sa fac depasiri si sa plec cu masina la drum, fiecare drum e o placere. Consumul este acelasi daca mergi incet nu mi.sa parut ca consuma mai mult ca inainte si masina merge mult mai bine nu trebuie sa stai cu pedala in blana ca sa traga, acum cand bag piciorul in ea e avion ! Pentru cei curiosi calutii m.au costat 100 de euro.
Si o poza cu furia gri Smile
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,473
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra hatch y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
S-o stapanesti sanatos ! Urmeaza o perioada de joaca cu pedala de acceleratie testand diferite faze de infigeri Smile timp in care nu te va interesa foarte mult suptul motorinei ! Smile
Mie tunerul mi-a spus ca asta va dura cam 2 luni dupa care lumea in general se calmeaza .....insa ceva a fost gresit la mine ca io abia acum dupa 1 an de la remapare incep sa ma calmez.

Ca o mica constatare personala .....daca continui sa merg ca inainte de remap ( adica linistit ) chiar mi-a scazut cu ceva consumul. La un mers mai vioi , mai sportiv , imi creste cu 0,5 l /100 .....iar la un mers brutal in forja suicidala am ajuns la o crestere de 1 litru / 100 km.

Ca si supliment am anulat EGR doar mecanic si am obtinut un mers mai stabil si un raspuns la pedala mai prompt. Un mic dezavantaj ar fi ca la un mers liniar , constant citiva km , iti apare eroare in bord. Am patit insa faza doar o singura data intr-un an de zile si oricum am rezolvat-o rapid prin decuplarea bornelor citeva minute.

Si tot ca si supliment , am inceput adaos de ulei 2T in motorina ( 5 ml/ 1 l motorina) si am castigat o mai buna silentiozitate a motorului plus un mers mai .....,,degajat ( ?) al motorului . Nu stiu, nu pot explica dar sint diferente vizibile in mersul masinii intre CU si FARA adaos de ulei 2T. Pare mai ,,libera,, , mai ,,antrenata,, ...mai ,,receptiva,, ...chiar daca nu neaparat ai o crestere de putere .

Bafta !
PS - vorbesc din perspectiva lui Y17DT.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,679
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat


Rezultat cu diuze stock recalibrate la alta presiune de deschidere:


Turbina provine de pe motorul de 2.4L de Fiat (geometrie variabila).

Datorita lipsei de debit ulei am fost nevoit temporar sa renunt la ea (e pacat sa stric turbina de 2000 de lei sh doar pentru ca nu ii pot asigura suficienta ungere).

Urmeaza sa pun alta turbina billet, care are nevoie de mai putin debit de ulei, galerie de evacuare custom si diuze de injectoare de Isuzu de 3L (6 jeturi fata de 4 cat au cele stock).

Boost: 1.42 bar (2.42 absolut) de la 2500 la 5000 rpm
Rezultatul: (era de asteptat la ~75% mai multa putere decat stock)

  • mad2max

  • Mesaje scrise: 1,052
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Super tare...se simte bine si la ~100CP cat am acum nici nu vreau sa ma gandesc cum e la 130-140CP
Cam cat ar costa toata afacerea pentru cineva interesat?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,679
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Doar soft 300-1000 RON in functie de ce se doreste si ce modificari are masina (pentru soft nu se ofera garantie, daca in termen de 7 zile clientul nu este multumit de rezultat vine, ii pun softul original inapoi si isi primeste banii inapoi. Orice incercare de citire a softului din ECU anuleaza returnarea banilor). Mecanic 95 lei ora + TVA (service autorizat RAR).

Rezultatul maxim l-am obtinut cu 2.8 bari presiune (150+ CP) dar a pleznit intercoolerul si furtunul in forma de L (era de asteptat, dar trebuia sa o faca cineva si pe asta Smile )
  • wow
  • Membru bebe
  • 5 mesaje
  • din 18 Oct 2010
  • Locatie: Calarasi
  • wow

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra z17 din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
am un opel astra g 1,7 cdti 59 kw din 2004. cat pot duce masina incat sa nu am probleme cu ea. cat costa remaparea? multumesc mult pentru ajutor
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Nu se merita sa faci reamp + ca motorul nu e proiectat sa reziste la forte mai mari iar consumul o sa ti creasca . o sa gasesesti multi care o sa ma contrazica Smile) dar legile fizicii sunt clare . daca esti pasionat si chiar vrei putere trebuie sa schimbi totul : bloc motor ,pistoane si biele forjate . turbina mai mare .evacurae ,ic. & multe altele . Parerea mea e ca nu merita investitia . uite un astra h dth 1.7 dus la maxim ,de la 100 la 160
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,679
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Hai las-o dracu. 1.9 TDI de la VAG merge pana pe la 600 CP cu blocul stock, arbore stock. 1.8T de la VAG merge pana pe la 600 CP daca schimbi bielele. Limitarea vine din injectoare si turbina, in rest tine bine-mersi motorul.
Avansul omoara motoare, avansul arde turbinele si le dezechilibreaza (a se citi necunostinta celui care face softul).
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
VAG nu este opel ! nu te contrazic in cazul blocului motor , dar nu poti optine Hp cu motorul stok doar prin resoftare fara sa ai probleme ! & culmea, consum mai mic . Eu am avut motorul asta pe un audi a4 b5 , de la 116 hp dus la 140hp . & au inceput sa cada pe rand cate ceva . Si consumul de la 4.5-5 la 9-10 mers normal extraurban !
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,679
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ai avut soft de rahat pe ea normal ca au inceput sa cada. Am facut unui prieten remap de la 105 la 147 (pe dyno) si merge bine-mersi din 2008. Consumul nu i-a crescut deloc. A picat un singur furtun de turbo in toti anii astia.
Mai am un AWX facut (131 CP) la 182 CP (mai mult nu poate turbo stock). Merge de 2 ani fara probleme. La fel, consumul a crescut putin (~1L./100Km), dar omul o alearga. Putere din nimic nu se poate.
  • chupachabra

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ai dreptate! mi a cedat ambreiajul din cauza softului Smile) . Am schimbat ambreiajul cu unul de 240 mm si am rezolvat problema definitiv ! dupa 8000 km a picat turbina . am trecut de la turibna VNT 15 la turbina VNT20 de pe un 2.5 tdi si am remediat problema definitiv. din nou Smile) dupa un esapamen nou si un kit admisie aftermarket & altele . am ajuns la 230 hp & nu a mai picat nimic ! Singura problema e consumul exagerat . din pacate ! ( belive me) ! , nu poti obtine mai multi kw avand acelasi consum Scrie clar ! in manual !
Motor isuzu 1.7 este acelasi din 2000 pana in 2015 ,treptat a primit upgrade , pe h pe j & alte variante . & nu upgrade doar pe partea de soft !
  • Serban Daniel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
am un astra 1.7 dti si vreau sa ii fac remap la 98 cp, desi masina trage bn si e ok, la plecarea de pe loc e greoai rau cateodata.
ma intereseaza daca a facut cineva treaba asta la GxG Chiptuning din sighisoara, sau daca ii cunoaste cineva pe baietii de acolo - daca au soft ok. Eu sunt din Medias si cred ca ei sunt cei mai aproape de mine.
si in caz ca masina a fost remapata (desi nu cred - am luat-o de la proprietar din germania) ma gandesc ca le apare pe testerul lor, nu?
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 1,052
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am remap de 4 ani fara probleme..acum am si EGR off in plus.
Stai linistit n-are ce sa pice daca e facut bine remapul. Daca esti hotarat vezi ca ai la sectiunea publicitate de unde alege

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata