Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • silviuromulus

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2016

  • Mesaj Privat
nu, doar check engine....
Skip ads

  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 792
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@silviuromulus....De la ce firma ai pus instalatia de gaz?ai pierdut garantia daca ai pus gaz?cum stai cu consumul de gaz?diferenta de consum gaz/benzina.
  • silviuromulus

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2016

  • Mesaj Privat
la AGR, trimis de dealerul de la care am luat masina, o anumita instalatie, care chipurile este agreata Opel.
DAR, in aceasta seara am aflat ca alt dealer, tot Radacini, te trimite la alt montator de gaz...Se pare ca fiecare dealer are cate o "combinatie", nu stiu sub ce forma si conform carui criteriu...
Garantia mi-a pastrat-o, interventia de astazi mi-a facut-o Radacini Iuliu Maniu, eu luand masina de la Radacini Bd. Timisoara, deci nu vad o problema, cu remarca, ca daca este vreo problema care tine de instalatia de gaz, bineinteles se ocupa montatorul gazului. Nu stiu ce se va intampla daca vreodata va fi o problema nasoala si voi fi trimis de la unul la altul...Smile))
sa rezum, dealerul m-a trimis la AGR, am montat instalatia respectiva, apoi am trecut pe la dealer sa introduca in sistem faptul ca pe masina s-a montat instalatie GLP.
consum gaz 20 procente in plus fata de benzina - undeva la 10 litri la 100 km.Un plin de gaz ma costa 100 RON si merg undeva la 450 - 470 km. Eu zic ca merita Smile. Nu discut de stat in trafic blocat in Bucuresti, merg destul de rar prin oras. Masina merge la fel, nu pot sa zic ca trage mai slab decat pe benzina.
  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 792
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am inteles.ciudat,eu am cump masina de la radacini motors vitan,in iulie 2016.ei mi-au zis ca daca pun gaz pierd garantia,ca nu agreeaza nici o firma de gaz.am 15 000km pana acum,mare parte din ei la drum intins.Ma gandesc sa-i pun,chiar daca pierd garantia.am vazut la AGR o instal cu injectoare hanna la vreo 3300 lei.
Skip ads

  • silviuromulus

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2016

  • Mesaj Privat
exact cand a venit si mea..chiar dealerul mi-a dat ideea cu gazul cand am adus eu vorba de consum...de asta ziceam ca fiecare reprezentanta e stat in stat....nici eu nu inteleg dar nu imi mai bat capul...Smile) cert este ca cei de la AGR au spus ca au montat gpl la flote intregi de Opel
  • minur67

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Narko a scris:Este de la instalatia de GPL...o sa te tot confrunti cu eroarea aceasta...avand in vedere ca s.a putut sterge, inseamna ca a fost o eroare sporadica, nu un defect prezent. Datorita unei arderi necontrolate in GPL, sonda de oxigen detecteaza emisii in gazele de evacuare si in mod automat incearca sa corecteze amestecul de aer - benzina, ceea ce nu se poate pentru motorul functooneaza in regim de gaz. Toate acestea pot conduce la o resetare a parametrilor de functionare din calculatorul de gaz, care are o cartograma in stransa legatura cu cea a calculatorului de injectie, ceea ce poate conduce la modificarea timpilor de injectie in gaz, implicit consum mai mare si/sau mers neregulat al motorului in gaz.

Pe scurt, eroarea a aparut din dorinta sistemului de injectie de a te preveni ca auto poate polua...cu riscul de a deregla parametrii de functionare in gaz.

Ai resimtit miros neplacut?

Cei de la GPL presupun ca asta au si facut, reinitializare a calculatorului de gaz.


De acord cu Narko. A explicat foarte bine motivul erorii. Eu am avut aceeasi problema pe un Lacetti. Dupa ce mi-am pus instalatia GPL mi se tot aprindea martorul 'check engine' . Iar dupa cateva diagnoze pe la service-uri, mi-am luat conectori pentru OBDII si calculatorul GPL si "am invatat" sa-mi reglez singur instalatia. Se mai aprindea, il resetam din OBD II, mai reglam timpii pe GPL, pana am ajuns cu reglajul "ideal" si nu s-a mai aprins. Am facut cca.90.000 km pe GPL. Am inteles ca acum exista impreuna cu instalatiile mai noi de GPL niste emulatoare care regleaza si ii comanda calculatorului masinii sa nu mai dea erori si sa nu se mai aprinda martorul.
  • minur67

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Schimband registrul, am tot cautat in Romania parasolare pentru geamurile laterale spate Astra J sedan. Evident am gasit in afara, undeva in Polonia. Sunt OK, se potrivesc bine pe geamuri, cele mari nu se prind cu nimic, dar vin bine, pe interior si se poate deschide si inchide si geamul fara sa cada. Pentru geamurile mici parasolarele, care par niste plase de tantari mai groase, se prind cu niste cleme, operatie nu foarte migaloasa. Per total, sunt multumit de ele.
  • soldy

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salut. La revizia de 2 ani ce se schimba si cam care e costul estimativ? Multumesc
Skip ads

  • nelu22

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Azi mi-am pus inapoi jantele de vara originale. Am bagat 2.4 pe fata si 2.6 pe spate. Am mers un pic si ma uit in menu la presiuni si surpriza. Am pe dreapta fata spate 2.6 si pe stanga 2.4. Nu am tinut cont cand am scos rotile. Acum banuiesc ca trebuie sa sucesc roata drepata fata cu stanga spate ca sa fie toate la locul lor. Sau sa pun presiuni diferite ca sa vad pozitia fiecarei roti/sensor.
Eu am crezut ca detectorii sunt independenti dar vad ca nu si fiecare sensor se programeaza doar pe o pozitie.
  • minur67

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Cred ca iti trebuie un dispozitiv de recalibrare, sau cred ca in cazul tau schimbarea rotilor rezolva problema.
Si eu o sa schimb in curand anvelopele cu cele de vara originale, dar am marcat fiecare roata sa stiu unde vine. Sper sa mi le recunoasca usor.
Uite aici "relearn"-ul pentru senzori:

"TPMS sensor matching process
Each TPMS sensor has a unique
identification code. The identification
code must be matched to a new tyre/
wheel position after rotating the tyres
or replacing one or more of the TPMS
sensors.
The TPMS sensor matching process
should also be performed after
replacing a spare tyre with a road tyre
containing a TPMS sensor. The
control indicator w and the warning
message should extinguish at the
next ignition cycle.
The sensors are matched to the tyre/
wheel positions, using a TPMS
relearn tool, in the following order:
■ left front tyre
■ right front tyre
■ right rear tyre
■ left rear tyre
Consult your workshop for service or
to purchase a relearn tool.
There are two minutes to match the
first tyre/wheel position, and
five minutes overall to match all four
tyre/wheel positions. If it takes longer,
the matching process stops and must
be restarted.
The TPMS sensor matching process
is as follows:
1. Apply the electrical parking brake
3 138; on vehicles with automatic
transmission move the selector
lever to position P.
2. Turn the ignition on 3 125.
3. Initiate the TPMS Learn Mode by
simultaneously pressing buttons
p and q on the radio remote
control,
- or -
Press the INFO button on the
Infotainment system until a tyre
learn message appears on the
Info-display. Press and hold the
OK button.
The horn sounds twice and the left
front turn signal also illuminates
as confirmation that Learn Mode
has been enabled.
4. Start with the left front tyre.
5. Place the relearn tool against the
tyre sidewall, near the valve stem.
Then press the button to activate
the TPMS sensor. A horn chirp
confirms that the sensor
identification code has been
matched to this tyre and wheel
position. The next relevant turn
signal illuminates.
6. Proceed to the right front tyre, and
repeat the procedure in Step 5.
7. Proceed to the right rear tyre, and
repeat the procedure in Step 5.
8. Proceed to the left rear tyre, and
repeat the procedure in Step 5.
The horn sounds twice to indicate
the sensor identification code has
been matched, and the TPMS
sensor matching process is no
longer active.
9. Turn off the ignition.
10. Set all four tyres to the
recommended inflation pressure"
  • nelu22

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc , dar nu am scula la care se face referire in procedura. O sa fac presiuni diferite in fiecare roata si o sa le identific mai usor asa.
  • deleted-109714

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Dar in primul rand nu te-ai uitat la sensul de rulare al rotii?Ca daca e de stanga pe dreapta se vede ca nu e bine din sensul de "rotation" al rotii.
Pe urma e simplu de inentificat, dupa ce ai eliminat treaba asta.
Skip ads

  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 792
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Eu inca nu am schimbat rotile.sper sa la fi marcat asta toamna,chiar nu mai tin minte daca cei de la vulcanizare au scris pe ele care pe ce parte este. Sad
  • soldy

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2015

  • Mesaj Privat
In primul an nu am tinut cont de asta si cand le-am pus s-au reconfigurat singure. Dupa ce am mers cu ele nu stiu cati km, chiar o sa intreb de asta cand ma duc la revizie, mi se pare aiurea sa fie imperecheate asa dubios..
  • nelu22

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Rotile de vara nu au sens, sunt asimetrice. Scrie doar outside pe partea cu exteriorul. Am rezolvat problema prin dezumflare controlata . Se afiseaza imediat in bord presiunea si asa le-am dat de cap.
Soldy: se reconfigureaza singure dar sa le pui in aceeasi pozitie pentru care au fost programate.
Oricum mi se pare aiurea treaba asta. Daca faci rotatia rotilor ori schimbi anvelopele ori le schimbi cu totul si mai dai 100 ron la service sa le reaseze software.

Pentru cei care mai patesc ca mine : Le umflati pe fata diferit fata de spate, mergeti un pic sa le recunoasca si va uitati in bord. Apoi cu masina pe loc dezumflati cate o roata si vedeti unde se schimba in bord si asa le descurcati. Functie de pozitia valvei fata de receptor poate dura cca 1 min si se afiseaza presiunea.
  • nelu22

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am gasit si asta dar poate nu am avut eu rabdare sa astept:
Further TPMS equipment features in Astra-J, Insignia

A feature by the name of "Adaptive Threshold" allows the system to detect automatically when the customer has intentionally increased the tyre pressure (such as before going on holiday with a heavily laden car). The nominal pressures and all warning thresholds are then adapted automatically to the higher value. If the tyre pressure is intentionally reduced again after this heavily laden journey, one ignition cycle must take place so that the system can reset the original nominal values. Note: the pressure must not be reduced with the ignition switched on.

The "Auto Learn" feature permits automatic learning of the correct tyre pressure sensor position. If a sensor has previously been moved on the vehicle (tyre rotation), it is necessary to wait 20 minutes following a change of tyre/sensor or tyre exchange (e.g. from front to rear) until this sensor is again in repositioning mode. Therefore, once a sensor has been moving, it has to be at rest for 20 minutes until its position can be relearnt. The automatic learning of the TPMS sensors and their new position may take place over up to 10 minutes of driving at speeds in excess of 20 km/h. If lines appear in the display instead of the pressure values, this may indicate that the sensors are learning the new values.
  • Narko

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2016

  • Mesaj Privat
catalin1985 a scris:Ma gandesc foarte serios,sa de la urmat revizie sa pun acest ulei.are toate normele gm si aprobare dexos 2.sa ma axez doar pe acest tip de ulei.la astra g inainte tot liquy moly am pus si eram foarte multumit.



Salut,

Pana la urma ai pus uleiul acesta? Daca da, cum ti se pare? Ma gandesc si sa.l pun.

Uleiul de origine stii cine il produce? Totusi este destul de convenabil la pret.
  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 792
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Narko,inca nu am facut revizia.am 6800 km de la ultima revizie.luna viit o sa fac revizia,dupa paste si am sa pun acel ulei.l.am folosit fara probl la 1.7 cdti,l-am schimbat la 14 000 km fara a mai completa.nu am idee unde e produs uleiul gm,si mai ales cine il produce...este convenabil,totusi suspect de ieftin,18 lei litrul si vreo 90 lei 5 litri.cand am facut eu revizia era la promotie,la 12 lei litrul.deci despre ce vb?ulei de motor de 12 lei litrul?m-am uitat la el chiar ieri,este la nivel dar are o culoare tare ciudata,un maro negricios,usor fluid,ceea ce imi da de gandit.dupa 6500 km sa arate asa?motor zgomotos inca dupa 1000 km de la revizie.stiu ca un ulei se arde atunci cand isi face treaba,dar mai e si vb de depunerile ramase dupa ce isi face acea treaba de ungere si de racire a motorului.oricum,nu am sa mai bag acest ulei niciodata,si la garantie daca nu ma accepta cu uleiul meu(lucru ce mi s-a intmplat in nov,nu mi-au acceptat sa vin cu un alt ulei),am sa le strang mana si o sa-i dau dracu cu garantia lor cu tot.. o sa te tin la curent cu revizia,dar cel mai sigur o sa fie luna viitoare.drumuri bune si sa auzim de bine!
  • minu83

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salutare!
Revin la voi cu alte 2 problem identificate in ultimele 2 zile, si anume:
- cand franez imi scartaie rotile. e normal? la voi se intampla asta? am citit si eu despre acest posibil simpton la placute de frana noi, ca ar fi normal sa se auda un scartait, dar atunci nu inteleg de ce nu au scartait din prima, ci dupa 1000 de km...............
- a inceput sa imi scartaie si geamul stanga fata, cel de la sofer, atat la urcare cat si la coborare....

Pana ajung in service, imi puteti spune daca ati patit asta, vreunul dintre voi?

multumesc
  • Narko

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2016

  • Mesaj Privat
catalin1985 a scris:Narko,inca nu am facut revizia.am 6800 km de la ultima revizie.luna viit o sa fac revizia,dupa paste si am sa pun acel ulei.l.am folosit fara probl la 1.7 cdti,l-am schimbat la 14 000 km fara a mai completa.nu am idee unde e produs uleiul gm,si mai ales cine il produce...este convenabil,totusi suspect de ieftin,18 lei litrul si vreo 90 lei 5 litri.cand am facut eu revizia era la promotie,la 12 lei litrul.deci despre ce vb?ulei de motor de 12 lei litrul?m-am uitat la el chiar ieri,este la nivel dar are o culoare tare ciudata,un maro negricios,usor fluid,ceea ce imi da de gandit.dupa 6500 km sa arate asa?motor zgomotos inca dupa 1000 km de la revizie.stiu ca un ulei se arde atunci cand isi face treaba,dar mai e si vb de depunerile ramase dupa ce isi face acea treaba de ungere si de racire a motorului.oricum,nu am sa mai bag acest ulei niciodata,si la garantie daca nu ma accepta cu uleiul meu(lucru ce mi s-a intmplat in nov,nu mi-au acceptat sa vin cu un alt ulei),am sa le strang mana si o sa-i dau dracu cu garantia lor cu tot.. o sa te tin la curent cu revizia,dar cel mai sigur o sa fie luna viitoare.drumuri bune si sa auzim de bine!


Salut,

Nu au de ce sa scoata masina din garantie pentru ca aduci tu uleiul, atata timp cat este conform cerintelor Opel. Au bagat.o pe asta doar ca sa.si vanda ei uleiul. Trebuie sa insisti si sa.i ameniti cu reclamatii la RAR si la protectia consumatorului. De altfel nu au obligatia de a scoate din garantie daca aduci tu piese de origine. Dar cum din pacate pe la receptiile Opel sunt doar indivizi nepregatiti din orice punct de vedere, te poti astepta la orice(ar trebui sa ne strangem mai multi si sa informam Opel Romania in privinta aceasta...poate se mai schimba lucrurile).

Daca citesti conditiile de garantie, vei gasi foarte clar ca se pot efectua reviziile la orice service, cu conditia sa se efectueze conform normelor lor si cu piese de origine.

Din pacate asta este Opel in Romania, masini bune si servicii proaste.

Dupa cati km a devenit motorul zgomotos cu uleiul cu care a venit masina de noua? Sau nu a fost zgomotos cu acel ulei? Stiu ca uleiul asta al lor, de 12 lei, este vrac...poate si de aici.


Ultima modificare facuta de Narko la Lun 13 Mar, 2017 8:34 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR