Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
1 regenerare = 5% in minus.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La mine era 6%.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Nu este neaparat asa....eu am 5%....am prins 2 regenerari si s.a dus in 4%.
Daca era dupa cum spuneti voi trebuia sa am 0%.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
De ceva timp consumul la relanti este de 07-08 (fara clima pornita) inainte era 04 posibil sa fie egr-ul infundat? Nu l-am curatat de un an jumatate,la voi la cat sta relantiul?
Skip ads

  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
La mine 0.4-0.5 l/h la relanti fara aer....cu aer 0.7-0.9l/h...in functie de turatia ventilatorului.
Eu curat EGR-ul anual si ma crucesc la cata funingine si mazga e in el.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut, verifica si scv ul, si scv ul da modificari de consum marit ai oscilatii?
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Il verific,dar cum sa procedez?
Am cam 10000 km.si aproximativ un an de cand l-am schimbat cu unul nou original si deja face iar figuri la relanti,are oscilatii chiar mari uneori,de aici sa fie si consumul marit?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Masori presiunea in rampa: daca are variatii mari, e defect.
Skip ads

  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
De unde ai luat scv? Azi dimineata am avut ceva probleme, am pornit plecat intr un km a inceput sa nu se mai accelereze treapta 2 mergea in hopuri am oprit am accelerat nu se accelera, dupa si a revenit oare ce sa fie? Fara eroare in bord...
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Regulatorul l-am cumparat de la un mag.de piese din orasul meu. Inainte sa-l schimb facea exact cum zici tu parca ar avea apa in motorina.
Daniel cum pot masura presiunea trebuie vreun manometru sau aparat special?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cu op-com.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Azi dimineata am avut ceva probleme, am pornit plecat intr un km a inceput sa nu se mai accelereze treapta 2 mergea in hopuri am oprit am accelerat nu se accelera, dupa si a revenit oare ce sa fie? Fara eroare in bord... este pt a 2 a oara cand imi face asa sa schimb filtru de motorina?
Skip ads

  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
daca vreti sa curatati egr ul va ajut cu tot ce tine legat de, eu l am desfacut de vreo 2 3 ori, o sa l mai desfac Smile
  • aditalpes

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Poze se poate?
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
nu am facut poze, m am grabit si nu am mai apucat sa fac poze, eraam si murdar pe mana nu mai eram in stare de facut poze:)
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Problema ta era de la mizeria din egr sa inteleg ?
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu, am facut doar curatare egr atat. Era plin plin de mizerie. Este posibil sa se blocheze tija din egr din cauza mizeriei.
  • Alin_astra j

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salutare. Am citit topicul și am observat cã mai mulți utilizatori au cerut un video ce prezintã curãțarea EGR-ului la motoarele de 1.7. ÃŽntrucât aveam eroarea P0409 pe tester am zis cã trebuie neapãrat sa-l curat. Am cerut ajutorul unui prieten și am reușit sã filmez operațiunea. Mașina merge mult mai bine acum, are mai multa putere în sarcina.
Pentru cei ce doriți sã urmãriți video :
https://youtube.com/watch?v=eHUeODttaV0
  • sandu80

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
La Opel Astra j 1,4 turbo benzina,știe cineva unde este poziționat egr-ul?. Mulțumesc mult!
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Il caut si eu de o luna, cu un ochi pe internet si unul la motor. Daca aflati ceva, spuneti-mi si mie. Nici nu gasesc cum arata pentru ca toate magazinele de piese au pentru Diesel dar nu si pentru benzina turbo. Am vazut in clapeta de admisie ca este ceva calamina pe margine care ar putea avea oarecare rol in variatiile de acceleratie. Dar problema principala ramane intrarea aleatoare a turbo la drum lung si asta este dinainte de clapeta, de la galeria de evacuare incepend. Zic si eu...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR